Ja, na drie keer. Als jij je dure bril drie keer laat vallen ben je nóg meer kwijt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dan koop je weer een nieuwe van 40 euro. Laat je hem like 3 keer vallen. Ben je ook 120 euro kwijt.:')
Nee, op deze zit 3 jaar garantie. En ik heb een beschermhoes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, na drie keer. Als jij je dure bril drie keer laat vallen ben je nóg meer kwijt.
Slechte vergelijking dus.
inderdaadquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, na drie keer. Als jij je dure bril drie keer laat vallen ben je nóg meer kwijt.
Moet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah man in je tienerjaren moet je gewoon 1 keer naar Lloret of Salou geweest zijn.
Washingtonquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga ook mooi twee weken cultureel doen in NY en Washington hoor.
Net alsof een Ray-Ban na paar keer vallen nog heel isquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dan koop je weer een nieuwe van 40 euro. Laat je hem like 3 keer vallen. Ben je ook 120 euro kwijt.:')
Beter dan Spanje voor zo weinig geld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:34 schreef WillFerrell het volgende:
Maargoed, ik ben klaar met die oplichter. Hij kan me gewoon in de stront zakken. Ik stuur straks als ik ben afgekoeld even een correct mailtje dat hij die ¤45,40 kan overmaken en dan kan ophoepelen naar Afghanistan.
Inderdaad. Ik kreeg er eenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Net alsof een Ray-Ban na paar keer vallen nog heel isNa 1x is de psychische schade al grote. Bril van 40 eu laat je vallen, raap je op, stoft hem af en zet je weer op. Ray-Ban raap je op in tranen, ga je poetsen, controleren op schade, lakschade, krassen op het glas, kijken of die scheef staat enz..
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, op deze zit 3 jaar garantie. En ik heb een beschermhoes.
Maar als vriendengroep dan is dat toch helemaal kut als de rest nog wel met hem om wil gaan ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:34 schreef WillFerrell het volgende:
Maargoed, ik ben klaar met die oplichter. Hij kan me gewoon in de stront zakken. Ik stuur straks als ik ben afgekoeld even een correct mailtje dat hij die ¤45,40 kan overmaken en dan kan ophoepelen naar Afghanistan.
Waar zit je ergens in Lloret?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:34 schreef WillFerrell het volgende:
Als hij valt laten liggen, want alles wat op de grond ligt is vies. Dan mammi cula een nieuwe laten kopen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Net alsof een Ray-Ban na paar keer vallen nog heel isNa 1x is de psychische schade al grote. Bril van 40 eu laat je vallen, raap je op, stoft hem af en zet je weer op. Ray-Ban raap je op in tranen, ga je poetsen, controleren op schade, lakschade, krassen op het glas, kijken of die scheef staat enz..
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die inderdaad zeggen en niet lezen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ik reed dus gisteren zo op de weg, je weet wel van asfalt, en ik zag daar een platte scholekster uit het asfalt steken (het kopje was niet plat). Ik reed er tegenaan en hoorde en poppend geluidje en zag het opgedroogde hoofdje van die scholekster dus de berm inschieten
Waarom alarm als 1 iemand er maar op reageert?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
HALLO, KANKERBLINDE VINKEN. IK ZEG DAT ER DRIE JAAR GARANTIE OP ZIT. ALARM ALARM.
3 die niet lezen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom alarm als 1 iemand er maar op reageert?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ik reed dus gisteren zo op de weg, je weet wel van asfalt, en ik zag daar een platte scholekster uit het asfalt steken (het kopje was niet plat). Ik reed er tegenaan en hoorde en poppend geluidje en zag het opgedroogde hoofdje van die scholekster dus de berm inschieten
hij betaald wel mooi ff 5x100 euro niet hequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:38 schreef reetveter het volgende:
Wat een fucking bullshit trouwens dat die vent moet betalen. Die gast kan door een reden niet mee en dat is dan al klote voor hem. Dan wil die ook nog eens geld bijbetalen terwijl die niet eens gaat. En dan nog loopt WF te zeiken. Fuck het gek, ik vind dat WF in dit verhaal de kankerlijer is true story. Het is wel je vriend he.
Lloret.. appartement.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Lloret![]()
Salou![]()
Nooit geweest en ik hoef er ook niet heen
Moeten zij weten, zij mogen ook niet al mijn vrienden. Ik ken bijvoorbeeld een FOK!ker (niet TheKC) en die mogen zij niet. Boeiend. Hij is er in het weekend sowieso al weinig door zijn sport gedoe.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar als vriendengroep dan is dat toch helemaal kut als de rest nog wel met hem om wil gaan ?
Condado zitten we.quote:
Ja als het glas eruit valt. Niet als je laat vallenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
HALLO, KANKERBLINDE VINKEN. IK ZEG DAT ER DRIE JAAR GARANTIE OP ZIT. ALARM ALARM.
In totaal 100 euro niet? En wil daar toch 55 van bijleggen\.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
hij betaald wel mooi ff 5x100 euro niet he
Toch wel, hoor. Dat vertelde de mevrouw bij de kassa me.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja als het glas eruit valt. Niet als je laat vallen
Zaten wij ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Moeten zij weten, zij mogen ook niet al mijn vrienden. Ik ken bijvoorbeeld een FOK!ker (niet TheKC) en die mogen zij niet. Boeiend. Hij is er in het weekend sowieso al weinig door zijn sport gedoe.
[..]
Condado zitten we.
Als ik had geannuleerd om een persoonlijke reden, had ik dus wel mooi betaald. Als ik iets voor mijzelf kies, hoeft een andere daar niet de dupe van te worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:38 schreef reetveter het volgende:
Wat een fucking bullshit trouwens dat die vent moet betalen. Die gast kan door een reden niet mee en dat is dan al klote voor hem. Dan wil die ook nog eens geld bijbetalen terwijl die niet eens gaat. En dan nog loopt WF te zeiken. Fuck het gek, ik vind dat WF in dit verhaal de kankerlijer is true story. Het is wel je vriend he.
ik kijk zo: "quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zaten wij ook. Iedereen zeikt en kotst in dat zwembad op het dak
100 euro per persoon, dus 500 euro omdat hij zelf niet meegaat. En de 55 euro is verplicht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
In totaal 100 euro niet? En wil daar toch 55 van bijleggen\.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lloret.. appartement.
Na stoeien iemand door muur heen, kastje van muur af
Hele appartement had kunnen afbranden omdat we om 6uur waterpijp aanstaken en dat hete kooltje in asbakje deden. Kwamen we 2uur later terug was die asbak gesprongen en was dat kooltje door de tafel gebrandZiek veel geluk gehad..
Nee, hij wil ¤45,- pp bijleggen. Zodat ie totaal ¤227 kwijt is. Maar wij moeten dus pp ¤55,- bijleggen zonder dat wij er wat aan kunnen doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
In totaal 100 euro niet? En wil daar toch 55 van bijleggen\.
oh oh ok, dan wel relaxt. Laat je gewoon tactisch vallen zodat je telkens nieuwe hebtquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toch wel, hoor. Dat vertelde de mevrouw bij de kassa me.
Wat een oplichterij dan. Niet van die vent maar van het appartementquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
100 euro per persoon, dus 500 euro omdat hij zelf niet meegaat. En de 55 euro is verplicht.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zaten wij ook. Iedereen zeikt en kotst in dat zwembad op het dak
Als je pappi culo of mammi cula doodgaat en je annuleert zou jij 500 euro betalen hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ik had geannuleerd om een persoonlijke reden, had ik dus wel mooi betaald. Als ik iets voor mijzelf kies, hoeft een andere daar niet de dupe van te worden.
Het is simpel. Je betaald een x bedrag voor het appartement gedeeld door het aantal personen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een oplichterij dan. Niet van die vent maar van het appartement. Als je met 5 of 6 gaat, de kamer is evengroot
. Dan geef je toch effe aan dat je maar met 5 gaat, veranderd niks aan de kamer.
Ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je pappi culo of mammi cula doodgaat en je annuleert zou jij 500 euro betalen hoor.
55 euro. Dat is niks vergeleken bij 227 euro voor jan lul omdat die niet meekan. Beter doe je effe solidair tegen die vent. Bij mij in de groep zou daar niemand moeilijk over doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, hij wil ¤45,- pp bijleggen. Zodat ie totaal ¤227 kwijt is. Maar wij moeten dus pp ¤55,- bijleggen zonder dat wij er wat aan kunnen doen.
Inderdaad, maar zijn deel moeten hun nu samen verdelen. Vandaar die prijs.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een oplichterij dan. Niet van die vent maar van het appartement. Als je met 5 of 6 gaat, de kamer is evengroot
. Dan geef je toch effe aan dat je maar met 5 gaat, veranderd niks aan de kamer.
Ook onzinquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Wij zijn het hotel uitgezet omdat ik van het balkon af viel en lande bij andere in de tuin, die klaagde vervolgens bij de receptie en toen konden we er uit
Van die 55 euro kunnen hun weer zuipen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
55 euro. Dat is niks vergeleken bij 227 euro voor jan lul omdat die niet meekan. Beter doe je effe solidair tegen die vent. Bij mij in de groep zou daar niemand moeilijk over doen.
Ik durf er een meier op te leggen dat jij de eerste maand dan ook niets over geld wilde horen.quote:
Dan had ie maar beter moeten nadenken toen ie dat contract ondertekende. Da's niet mijn pakkie an. Hij kiest zelf voor dat ie niet meekan, die vakantie stond er veel eerder. Dan was ie ipv ¤227,- iets van ¤600 kwijt geweest trouwens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
55 euro. Dat is niks vergeleken bij 227 euro voor jan lul omdat die niet meekan. Beter doe je effe solidair tegen die vent. Bij mij in de groep zou daar niemand moeilijk over doen.
Dat was bij ons toen niet zo dat weet ik welquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is simpel. Je betaald een x bedrag voor het appartement gedeeld door het aantal personen.!
Ik erger me wel kapot aan al die Russen daar tijdens het eten. Gaan ze met z'n 2e aan een hele grote tafel zitten, zetten de hele tafel vol borden met eten maar eten er niets vanquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ook onzin
Wij konden het aardig repareren nog.. Ook leuk in nacht bitterballen naar balkon aan overkant gooien op de ramen en alles
Ben je de enige 17 jarigequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga ook niet op vakantie...![]()
Maar volgend jaar ga ik naar Ibiza, King Kong ain't got shit on that.
VOLGEND JAAR. HARK. DAN BEN IK 18. En ik ga met mijn nicht van 21.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ben je de enige 17 jarige. Leeftijd daar is 22+ ofzo
.
En homofiel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
.
Ik dit jaar ook nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga ook niet op vakantie...![]()
Maar volgend jaar ga ik naar Ibiza, King Kong ain't got shit on that.
Die gasten willen toch alleen maar jonge sletjes? Niet dat WD een sletje is, maar toch,quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
.
Ben jij 17?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
VOLGEND JAAR. HARK. DAN BEN IK 18. En ik ga met mijn nicht van 21.
Ik ben al geld opzij aan het zetten. Heb het zo bij elkaar, maar ik moet het ergens bewaren, ik gooi alles over de balk altijd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook nietMaar Ibiza lijkt me echt nice.
grote bek voor zo'n jong klein meisje, niet?quote:
Ik denk dat als één van mijn ouders zou zijn overleden ik daar überhaupt geen moer om gaf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik durf er een meier op te leggen dat jij de eerste maand dan ook niets over geld wilde horen.
Dan nog is het jong daarquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
VOLGEND JAAR. HARK. DAN BEN IK 18. En ik ga met mijn nicht van 21.
Hangt van de periode af denk. Ik geen russen gezienquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik erger me wel kapot aan al die Russen daar tijdens het eten. Gaan ze met z'n 2e aan een hele grote tafel zitten, zetten de hele tafel vol borden met eten maar eten er niets van
Echt niet, 21 april was ik een jaar geleden precies 16.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Precies 1 jaar geleden was ze nog 16 jaar.
Die zinnen spreken elkaar tegen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben al geld opzij aan het zetten. Heb het zo bij elkaar, maar ik moet het ergens bewaren, ik gooi alles over de balk altijd.
De rest van dat jaar ook nog.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt niet, 21 april was ik een jaar geleden precies 16.
Wat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hangt van de periode af denk. Ik geen russen gezien
Maar die camping wel met vieze fransozen
Lees eens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt niet, 21 april was ik een jaar geleden precies 16.
Omdat Pascal dan net 16 is en de rest mag niet naar Ibiza, simple as that en m'n nicht vroeg me mee. Ik ga met haar en m'n neef.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan nog is het jong daar. En waarom ga je met je nicht?
Beetje jaloers omdat je geen zonnebril krijgt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik denk dat als één van mijn ouders zou zijn overleden ik daar überhaupt geen moer om gaf.
Dan is hij zeker een homofiel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat Pascal dan net 16 is en de rest mag niet naar Ibiza, simple as that en m'n nicht vroeg me mee. Ik ga met haar en m'n neef.
In Lloret en Salou heb ik het beide mee gemaakt, was bij de een eind juni begin juli, en de ander eind juli.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hangt van de periode af denk. Ik geen russen gezien
Maar die camping wel met vieze fransozen
Daar profiteer ik van met uitgaan. Hoef nooit m'n ID te laten zien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Dude WD ik dacht echt dat je 19-20 was. Maar 17? Nice!
Than okequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat Pascal dan net 16 is en de rest mag niet naar Ibiza, simple as that en m'n nicht vroeg me mee. Ik ga met haar en m'n neef.
Niets tegen Frans bloed hè.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
die camping daar zit vol met dat vieze volk in lloret...
Met dinges zeker?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Than oke. Ik ga ook nog naar Ibiza maar dat zal nog wel 3 jaar duren gezien mijn spenderingspatroon
.
Wat is dat toch met die meisjes van tegenwoordig die eruit zien als 20.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar profiteer ik van met uitgaan. Hoef nooit m'n ID te laten zien.
Ik heb een namaak Ray-ban. $12.- in een winkelcentrum in Orlando.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Beetje jaloers omdat je geen zonnebril krijgt.
Ik heb er een van 7 euro van de H&M al 2 jaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb een namaak Ray-ban. $12.- in een winkelcentrum in Orlando.
Ik voel dat je begint te shinen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb een namaak Ray-ban. $12.- in een winkelcentrum in Orlando.
Hormonen in de voeding.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die meisjes van tegenwoordig die eruit zien als 20.
Daar val ik op. Kijk maar naar Reetveter, die is ook zo'n Bernal type en ik zou hem ook geven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is hij zeldzaam daar. Enkel zo'n types als Bernal lopen daar rond.
Drie keerquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar val ik op. Kijk maar naar Reetveter, die is ook zo'n Bernal type en ik zou hem ook geven.
Nee, hij ziet er niet zo uit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar val ik op. Kijk maar naar Reetveter, die is ook zo'n Bernal type en ik zou hem ook geven.
quote:
Ah oké.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dinges? Nee, gewoon eigen vrienden.
Bernal, die komt binnenkort echt de kast uit. Wat een faggot.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is hij zeldzaam daar. Enkel zo'n types als Bernal lopen daar rond.
Heeft hij nog nooit gezegd dat hij homofiel is dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:55 schreef wise het volgende:
[..]
Bernal, die komt binnenkort echt de kast uit. Wat een faggot.
BWHEHEEHEH JE MOEST EENS WETENquote:
Ik had mijn polsen doorgesneden boven zijn hoofd als hij lag te slapen.quote:
Oké, ik zal het beperken. Ik val op indo's. Aantrekkelijke indo's. Niet van die rijstveld indo's, maar van die lekkere. Zoals Rv.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:55 schreef Bragi het volgende:
-Op Bernals vallen.
- rv met Bernal vergelijken.
- Gewoon, de reactie.
Geen idee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heeft hij nog nooit gezegd dat hij homofiel is dan?
ah, een once you go black gevalquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, ik zal het beperken. Ik val op indo's. Aantrekkelijke indo's. Niet van die rijstveld indo's, maar van die lekkere. Zoals Rv.
Ik heb een kameraad die jij serieus zou willen. Ook Indo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, ik zal het beperken. Ik val op indo's. Aantrekkelijke indo's. Niet van die rijstveld indo's, maar van die lekkere. Zoals Rv.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BWHEHEEHEH JE MOEST EENS WETEN![]()
[..]
Ik had mijn polsen doorgesneden boven zijn hoofd als hij lag te slapen.
Pics.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een kameraad die jij serieus zou willen. Ook Indo.
Bernal is geen Indoquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, dan is alles nog spang tussen ons.
Ouch. Dat is dan wel minder.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij had een relatie met mijn nicht die verongelukt is. Dat is al straf genoeg voor zijn muziek denk je niet?
Hij zong ook op haar begrafenis en daarna hebben we hem nooit meer gezienquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ouch. Dat is dan wel minder.
Maar goed, Jody en muziek.
Ja, want ik vind je vriendje ook aantrekkelijk. En dat zeg ik nu ook gewoon.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij hebben wel een beetje dezelfde smaak.
Hij heeft toch maar 1 nummer?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij zong ook op haar begrafenis en daarna hebben we hem nooit meer gezien
uh die jaquote:
Ja maar hij is eigenlijk heul niet mijn typquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, want ik vind je vriendje ook aantrekkelijk. En dat zeg ik nu ook gewoon.
en dan komen janken als deze het uitmaakt en naar de volgende gaat. Ik heb daar geen begrip voorquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar hij is eigenlijk heul niet mijn typAls ik ergens een zwak voor heb is het voor buitenlanders
Maar hij is wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar hij is eigenlijk heul niet mijn typAls ik ergens een zwak voor heb is het voor buitenlanders
Volgens mij helemaal erin.quote:
Nee, het is boven een winkel. Dat kun je niet opknappen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:01 schreef tliciouz het volgende:
http://www.rrverhuurmakelaars.nl/woningaanbod/woningen/664/
Is dit een beetje leuk op te knappen?
hoiquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ronde heeft wel wat bij die balken. Zeker goed op te knappenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:01 schreef tliciouz het volgende:
Boh, nu maak je mij nieuwsgierig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:01 schreef tliciouz het volgende:
Pikzwart zeggen na zo'n pic.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:03 schreef WillFerrell het volgende:
Niet dat ik wat tegen negers heb hoor, helemaal niet. Paar van mijn beste vrienden zijn pikzwart.
Ja oke dat welquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij is wel aantrekkelijk.En ik val niet op negerts of zo, maar reetveter types zijn gewoon geil, fact.
![]()
En die uit die Jillz reclame, die mannen, op die negers en Williams na.
Ruud, jammer dat hij er niet bij is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou deze echt overal doen.
Ja dat vond ik ook wel wat hebben. Het gaat me vooral om het bad en dakterras.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat ronde heeft wel wat bij die balken. Zeker goed op te knappen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
uh, owhquote:
BRUINE OGEN, DONKER HAAR EN VOLLE WENKBRAUWEN IS AL EEN PRE.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke dat welHij heeft heel donker haar en volle wenkbrauwen. Dat is al
Dat heb ik nu ook met iemand, geen jongen trouwens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Aangenaam. =$quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BRUINE OGEN, DONKER HAAR EN VOLLE WENKBRAUWEN IS AL EEN PRE.
Of bruin groen. Zolang het bij bruin in de buurt komt. Omg.
En dan lekker bruin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BRUINE OGEN, DONKER HAAR EN VOLLE WENKBRAUWEN IS AL EEN PRE.
Of bruin groen. Zolang het bij bruin in de buurt komt. Omg.
Niet té. Gewoon een beetje een teintje. Zoals die van de picca. Gewoon Spanjaarden/Italianen bruin.quote:
Wat een turk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die zag ik nog niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel wat hebben. Het gaat me vooral om het bad en dakterras.
Of zoals mij in de zomer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet té. Gewoon een beetje een teintje. Zoals die van de picca. Gewoon Spanjaarden/Italianen bruin.
kuifje? omgquote:
Flikker op, jij vraagt iets in de SC, ik geef antwoord op MSN. en zelfs die link kan je niet leggenquote:
Kenker man, dat is casual gestyleerd haar, dat vanuit een vreemde hoek weg heeft van iets als een kuifje, maar dat totaal niet is.quote:
Ja heel graag zelfsquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh die zag ik nog niet.
Bij die kozijnen likje verf en die lelijke schutting bijvoorbeeld bedekken met bamboe stroken of gewoon hout om sfeervoller te maken. Wil je die kamer dan?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zijn onderkaak ziet er fucked up uit, en die appeljizz reclame op de achtergrond
Nog een paar jaar en ze is een volwaardige slet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ons WD'tje begint eindelijk smaak te ontwikkelen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zijn onderkaak ziet er fucked up uit, en die appeljizz reclame op de achtergrond
Hij heeft een prima kaaklijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moeder. Ik ga alleen elite neuken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en ze is een volwaardige slet.
Ik zou hem ook gevenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:13 schreef WillFerrell het volgende:
De man waar ik veel bewondering voor heb, zonder homo.
[ afbeelding ]
Had ze al.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ons WD'tje begint eindelijk smaak te ontwikkelen.
Wat heeft dat er dan mee te maken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en ze is een volwaardige slet.
Dat is te zien ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moeder. Ik ga alleen elite neuken.
Wat een moeilijk poephoofd.quote:
wat? Owh, dat plaatjequote:Op woensdag 2 juni 2010 17:15 schreef Biogarde het volgende:
Ferrel zijn jullie even kwijt de aankomende 48 uur
Doe niet zo lulligquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:15 schreef Biogarde het volgende:
Waarom? voor dat plaatje?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:15 schreef Biogarde het volgende:
Hebben we allemaal wel eensquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig! Die jongen heeft al een kut dag.
MED staat vol met bans voor hetzelfde. Hoe was het onder je steen?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:15 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat is dat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Verassend goed, de CV doet het al toppie, en ze hebben laatst glasvezel aangelegd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
MED staat vol met bans voor hetzelfde. Hoe was het onder je steen?
Misschien laak 'm eerder vrijquote:
Ik weet wat het poogt uit te beelden, maar het ziet er gewoon niet uit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:18 schreef TheKC het volgende:
[..]
De Rinusmove natuurlijk. Met spatie is het wat duidelijker:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
Johnny van die Jillz reclame, die eerste.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mag wel langskomen.
Dat zei m'n vriendin vannacht ook.quote:
moh kaakquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
Johnny van die Jillz reclame, die eerste.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mag wel langskomen.
Ik moest lachenquote:
maar wel een lekker kuikenquote:
Dat is wat ze daarna zei, ja.quote:
Noh!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind zijn kaaklijn geil. Serieus.
In de reclame ziet ie er beter uit dan op die foto. Maar in de reclame zijn ze allemaalquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind zijn kaaklijn geil. Serieus.
wellusquote:
Jullie zijn jaloers, jullie hebben een pussy kaaklijnquote:
Ik heb die smiley ook niet gemaakt, anders was ie natuurlijk wel duidelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik weet wat het poogt uit te beelden, maar het ziet er gewoon niet uit.
als er 1 trolled is het lakitu welquote:
Ach kom. Er zijn duizend betere kaaklijnen te verzinnen dan dit:quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jullie zijn jaloers, jullie hebben een pussy kaaklijn
Ja ik kon geen goed moment vinden om hem te snapshotten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In de reclame ziet ie er beter uit dan op die foto. Maar in de reclame zijn ze allemaal. Ik heb serieus meteen Jillz gekocht toen ik die reclame zag.
Impuls aankopen.
Ja, maar dat wil niet zeggen dat deze niet sexy is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ach kom. Er zijn duizend betere kaaklijnen te verzinnen dan dit:
[ afbeelding ]
Oh, dus je vindt dit al sexy en geil?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niet zeggen dat deze niet sexy is.
De hele dag kijk ik die Jillz reclame.quote:
Tomme gekquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ach kom. Er zijn duizend betere kaaklijnen te verzinnen dan dit:
[ afbeelding ]
Nu weer welquote:
Dat verklaart gelijk waarom je zo op reetveter geilt.quote:
Ja, dat is wat ik dacht!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Tomme gek. Die kaak kan zo in een tekenfilm
![]()
Jij bent de Crimson Chin, jij mag niks zeggen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Tomme gek. Die kaak kan zo in een tekenfilm
![]()
Ik vergeet je soms wel eens wat waardering te tonen en lijkt het net of ik je alleen maar afkanker. Dus bij dezequote:Op woensdag 2 juni 2010 17:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu weer wel? Ik ben douchen, btw. Douchen met spierpijn is het aanste wat er is.
Die heeft een lekker bekkie. Echt een waar ik mijn tong in moet stoppen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat verklaart gelijk waarom je zo op reetveter geilt.
Je weet het telkens wel weer wanhopiger te brengen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heeft een lekker bekkie. Echt een waar ik mijn tong in moet stoppen.
EHJ, ik zit er bij hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat verklaart gelijk waarom je zo op reetveter geilt.
DUDE!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man eet jouw pussy op
TR gemachtquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man eet jouw pussy op
Maakt me geen fuck uit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je weet het telkens wel weer wanhopiger te brengen.
quote:
Nadat hij een halfuur geladen heeft, ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:30 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zoek op google gewoon plaatje hoor.. Hij past toch automatisch aan aan topicbreedte? :/
Pas nou maar gewoon aan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:30 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zoek op google gewoon plaatje hoor.. Hij past toch automatisch aan aan topicbreedte? :/
Ohhh, wat lief.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vergeet je soms wel eens wat waardering te tonen en lijkt het net of ik je alleen maar afkanker. Dus bij deze.
Deze moet gewoon standaard in de OP.quote:
Haha, ynuhh heeft een abonnement op de Volkskrant!11@!!1!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:30 schreef ynuhh het volgende:
De dag beginnen met Sigmund is heerlijk. Dan heb ik meteen een lach op mijn gezicht. :p
Ik weet niet hoe hij genoemd wil worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je die drie gebruikersnamen naast elkaar hebt staan.
Klopt. En nu ga ik weer even verder met koken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, ynuhh heeft een abonnement op de Volkskrant!11@!!1!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je weet het telkens wel weer wanhopiger te brengen.
God.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij genoemd wil worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |