en dan komen janken als deze het uitmaakt en naar de volgende gaat. Ik heb daar geen begrip voorquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar hij is eigenlijk heul niet mijn typAls ik ergens een zwak voor heb is het voor buitenlanders
Maar hij is wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar hij is eigenlijk heul niet mijn typAls ik ergens een zwak voor heb is het voor buitenlanders
Volgens mij helemaal erin.quote:
Nee, het is boven een winkel. Dat kun je niet opknappen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:01 schreef tliciouz het volgende:
http://www.rrverhuurmakelaars.nl/woningaanbod/woningen/664/
Is dit een beetje leuk op te knappen?
hoiquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ronde heeft wel wat bij die balken. Zeker goed op te knappenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:01 schreef tliciouz het volgende:
Boh, nu maak je mij nieuwsgierig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:01 schreef tliciouz het volgende:
Pikzwart zeggen na zo'n pic.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:03 schreef WillFerrell het volgende:
Niet dat ik wat tegen negers heb hoor, helemaal niet. Paar van mijn beste vrienden zijn pikzwart.
Ja oke dat welquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hij is wel aantrekkelijk.En ik val niet op negerts of zo, maar reetveter types zijn gewoon geil, fact.
![]()
En die uit die Jillz reclame, die mannen, op die negers en Williams na.
Ruud, jammer dat hij er niet bij is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou deze echt overal doen.
Ja dat vond ik ook wel wat hebben. Het gaat me vooral om het bad en dakterras.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat ronde heeft wel wat bij die balken. Zeker goed op te knappen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
uh, owhquote:
BRUINE OGEN, DONKER HAAR EN VOLLE WENKBRAUWEN IS AL EEN PRE.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke dat welHij heeft heel donker haar en volle wenkbrauwen. Dat is al
Dat heb ik nu ook met iemand, geen jongen trouwens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Aangenaam. =$quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BRUINE OGEN, DONKER HAAR EN VOLLE WENKBRAUWEN IS AL EEN PRE.
Of bruin groen. Zolang het bij bruin in de buurt komt. Omg.
En dan lekker bruin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BRUINE OGEN, DONKER HAAR EN VOLLE WENKBRAUWEN IS AL EEN PRE.
Of bruin groen. Zolang het bij bruin in de buurt komt. Omg.
Niet té. Gewoon een beetje een teintje. Zoals die van de picca. Gewoon Spanjaarden/Italianen bruin.quote:
Wat een turk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:04 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die zag ik nog niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel wat hebben. Het gaat me vooral om het bad en dakterras.
Of zoals mij in de zomer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet té. Gewoon een beetje een teintje. Zoals die van de picca. Gewoon Spanjaarden/Italianen bruin.
kuifje? omgquote:
Flikker op, jij vraagt iets in de SC, ik geef antwoord op MSN. en zelfs die link kan je niet leggenquote:
Kenker man, dat is casual gestyleerd haar, dat vanuit een vreemde hoek weg heeft van iets als een kuifje, maar dat totaal niet is.quote:
Ja heel graag zelfsquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh die zag ik nog niet.
Bij die kozijnen likje verf en die lelijke schutting bijvoorbeeld bedekken met bamboe stroken of gewoon hout om sfeervoller te maken. Wil je die kamer dan?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zijn onderkaak ziet er fucked up uit, en die appeljizz reclame op de achtergrond
Nog een paar jaar en ze is een volwaardige slet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ons WD'tje begint eindelijk smaak te ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |