Ik heb een namaak Ray-ban. $12.- in een winkelcentrum in Orlando.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Beetje jaloers omdat je geen zonnebril krijgt.
Ik heb er een van 7 euro van de H&M al 2 jaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb een namaak Ray-ban. $12.- in een winkelcentrum in Orlando.
Ik voel dat je begint te shinen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb een namaak Ray-ban. $12.- in een winkelcentrum in Orlando.
Hormonen in de voeding.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die meisjes van tegenwoordig die eruit zien als 20.
Daar val ik op. Kijk maar naar Reetveter, die is ook zo'n Bernal type en ik zou hem ook geven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is hij zeldzaam daar. Enkel zo'n types als Bernal lopen daar rond.
Drie keerquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar val ik op. Kijk maar naar Reetveter, die is ook zo'n Bernal type en ik zou hem ook geven.
Nee, hij ziet er niet zo uit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar val ik op. Kijk maar naar Reetveter, die is ook zo'n Bernal type en ik zou hem ook geven.
quote:
Ah oké.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dinges? Nee, gewoon eigen vrienden.
Bernal, die komt binnenkort echt de kast uit. Wat een faggot.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is hij zeldzaam daar. Enkel zo'n types als Bernal lopen daar rond.
Heeft hij nog nooit gezegd dat hij homofiel is dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:55 schreef wise het volgende:
[..]
Bernal, die komt binnenkort echt de kast uit. Wat een faggot.
BWHEHEEHEH JE MOEST EENS WETENquote:
Ik had mijn polsen doorgesneden boven zijn hoofd als hij lag te slapen.quote:
Oké, ik zal het beperken. Ik val op indo's. Aantrekkelijke indo's. Niet van die rijstveld indo's, maar van die lekkere. Zoals Rv.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:55 schreef Bragi het volgende:
-Op Bernals vallen.
- rv met Bernal vergelijken.
- Gewoon, de reactie.
Geen idee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heeft hij nog nooit gezegd dat hij homofiel is dan?
ah, een once you go black gevalquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, ik zal het beperken. Ik val op indo's. Aantrekkelijke indo's. Niet van die rijstveld indo's, maar van die lekkere. Zoals Rv.
Ik heb een kameraad die jij serieus zou willen. Ook Indo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, ik zal het beperken. Ik val op indo's. Aantrekkelijke indo's. Niet van die rijstveld indo's, maar van die lekkere. Zoals Rv.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BWHEHEEHEH JE MOEST EENS WETEN![]()
[..]
Ik had mijn polsen doorgesneden boven zijn hoofd als hij lag te slapen.
Pics.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een kameraad die jij serieus zou willen. Ook Indo.
Bernal is geen Indoquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, dan is alles nog spang tussen ons.
Ouch. Dat is dan wel minder.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij had een relatie met mijn nicht die verongelukt is. Dat is al straf genoeg voor zijn muziek denk je niet?
Hij zong ook op haar begrafenis en daarna hebben we hem nooit meer gezienquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ouch. Dat is dan wel minder.
Maar goed, Jody en muziek.
Ja, want ik vind je vriendje ook aantrekkelijk. En dat zeg ik nu ook gewoon.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij hebben wel een beetje dezelfde smaak.
Hij heeft toch maar 1 nummer?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij zong ook op haar begrafenis en daarna hebben we hem nooit meer gezien
uh die jaquote:
Ja maar hij is eigenlijk heul niet mijn typquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, want ik vind je vriendje ook aantrekkelijk. En dat zeg ik nu ook gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |