oh oh ok, dan wel relaxt. Laat je gewoon tactisch vallen zodat je telkens nieuwe hebtquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toch wel, hoor. Dat vertelde de mevrouw bij de kassa me.
Wat een oplichterij dan. Niet van die vent maar van het appartementquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
100 euro per persoon, dus 500 euro omdat hij zelf niet meegaat. En de 55 euro is verplicht.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zaten wij ook. Iedereen zeikt en kotst in dat zwembad op het dak
Als je pappi culo of mammi cula doodgaat en je annuleert zou jij 500 euro betalen hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ik had geannuleerd om een persoonlijke reden, had ik dus wel mooi betaald. Als ik iets voor mijzelf kies, hoeft een andere daar niet de dupe van te worden.
Het is simpel. Je betaald een x bedrag voor het appartement gedeeld door het aantal personen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een oplichterij dan. Niet van die vent maar van het appartement. Als je met 5 of 6 gaat, de kamer is evengroot
. Dan geef je toch effe aan dat je maar met 5 gaat, veranderd niks aan de kamer.
Ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je pappi culo of mammi cula doodgaat en je annuleert zou jij 500 euro betalen hoor.
55 euro. Dat is niks vergeleken bij 227 euro voor jan lul omdat die niet meekan. Beter doe je effe solidair tegen die vent. Bij mij in de groep zou daar niemand moeilijk over doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, hij wil ¤45,- pp bijleggen. Zodat ie totaal ¤227 kwijt is. Maar wij moeten dus pp ¤55,- bijleggen zonder dat wij er wat aan kunnen doen.
Inderdaad, maar zijn deel moeten hun nu samen verdelen. Vandaar die prijs.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een oplichterij dan. Niet van die vent maar van het appartement. Als je met 5 of 6 gaat, de kamer is evengroot
. Dan geef je toch effe aan dat je maar met 5 gaat, veranderd niks aan de kamer.
Ook onzinquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
![]()
Wij zijn het hotel uitgezet omdat ik van het balkon af viel en lande bij andere in de tuin, die klaagde vervolgens bij de receptie en toen konden we er uit
Van die 55 euro kunnen hun weer zuipen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
55 euro. Dat is niks vergeleken bij 227 euro voor jan lul omdat die niet meekan. Beter doe je effe solidair tegen die vent. Bij mij in de groep zou daar niemand moeilijk over doen.
Ik durf er een meier op te leggen dat jij de eerste maand dan ook niets over geld wilde horen.quote:
Dan had ie maar beter moeten nadenken toen ie dat contract ondertekende. Da's niet mijn pakkie an. Hij kiest zelf voor dat ie niet meekan, die vakantie stond er veel eerder. Dan was ie ipv ¤227,- iets van ¤600 kwijt geweest trouwens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
55 euro. Dat is niks vergeleken bij 227 euro voor jan lul omdat die niet meekan. Beter doe je effe solidair tegen die vent. Bij mij in de groep zou daar niemand moeilijk over doen.
Dat was bij ons toen niet zo dat weet ik welquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is simpel. Je betaald een x bedrag voor het appartement gedeeld door het aantal personen.!
Ik erger me wel kapot aan al die Russen daar tijdens het eten. Gaan ze met z'n 2e aan een hele grote tafel zitten, zetten de hele tafel vol borden met eten maar eten er niets vanquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ook onzin
Wij konden het aardig repareren nog.. Ook leuk in nacht bitterballen naar balkon aan overkant gooien op de ramen en alles
Ben je de enige 17 jarigequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga ook niet op vakantie...![]()
Maar volgend jaar ga ik naar Ibiza, King Kong ain't got shit on that.
VOLGEND JAAR. HARK. DAN BEN IK 18. En ik ga met mijn nicht van 21.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ben je de enige 17 jarige. Leeftijd daar is 22+ ofzo
.
En homofiel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
.
Ik dit jaar ook nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga ook niet op vakantie...![]()
Maar volgend jaar ga ik naar Ibiza, King Kong ain't got shit on that.
Die gasten willen toch alleen maar jonge sletjes? Niet dat WD een sletje is, maar toch,quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
.
Ben jij 17?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
VOLGEND JAAR. HARK. DAN BEN IK 18. En ik ga met mijn nicht van 21.
Ik ben al geld opzij aan het zetten. Heb het zo bij elkaar, maar ik moet het ergens bewaren, ik gooi alles over de balk altijd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook nietMaar Ibiza lijkt me echt nice.
grote bek voor zo'n jong klein meisje, niet?quote:
Ik denk dat als één van mijn ouders zou zijn overleden ik daar überhaupt geen moer om gaf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik durf er een meier op te leggen dat jij de eerste maand dan ook niets over geld wilde horen.
Dan nog is het jong daarquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
VOLGEND JAAR. HARK. DAN BEN IK 18. En ik ga met mijn nicht van 21.
Hangt van de periode af denk. Ik geen russen gezienquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik erger me wel kapot aan al die Russen daar tijdens het eten. Gaan ze met z'n 2e aan een hele grote tafel zitten, zetten de hele tafel vol borden met eten maar eten er niets van
Echt niet, 21 april was ik een jaar geleden precies 16.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Precies 1 jaar geleden was ze nog 16 jaar.
Die zinnen spreken elkaar tegen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben al geld opzij aan het zetten. Heb het zo bij elkaar, maar ik moet het ergens bewaren, ik gooi alles over de balk altijd.
De rest van dat jaar ook nog.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt niet, 21 april was ik een jaar geleden precies 16.
Wat?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hangt van de periode af denk. Ik geen russen gezien
Maar die camping wel met vieze fransozen
Lees eens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt niet, 21 april was ik een jaar geleden precies 16.
Omdat Pascal dan net 16 is en de rest mag niet naar Ibiza, simple as that en m'n nicht vroeg me mee. Ik ga met haar en m'n neef.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan nog is het jong daar. En waarom ga je met je nicht?
Beetje jaloers omdat je geen zonnebril krijgt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik denk dat als één van mijn ouders zou zijn overleden ik daar überhaupt geen moer om gaf.
Dan is hij zeker een homofiel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat Pascal dan net 16 is en de rest mag niet naar Ibiza, simple as that en m'n nicht vroeg me mee. Ik ga met haar en m'n neef.
In Lloret en Salou heb ik het beide mee gemaakt, was bij de een eind juni begin juli, en de ander eind juli.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hangt van de periode af denk. Ik geen russen gezien
Maar die camping wel met vieze fransozen
Daar profiteer ik van met uitgaan. Hoef nooit m'n ID te laten zien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Dude WD ik dacht echt dat je 19-20 was. Maar 17? Nice!
Than okequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat Pascal dan net 16 is en de rest mag niet naar Ibiza, simple as that en m'n nicht vroeg me mee. Ik ga met haar en m'n neef.
Niets tegen Frans bloed hè.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
die camping daar zit vol met dat vieze volk in lloret...
Met dinges zeker?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Than oke. Ik ga ook nog naar Ibiza maar dat zal nog wel 3 jaar duren gezien mijn spenderingspatroon
.
Wat is dat toch met die meisjes van tegenwoordig die eruit zien als 20.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar profiteer ik van met uitgaan. Hoef nooit m'n ID te laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |