quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die inderdaad zeggen en niet lezen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ik reed dus gisteren zo op de weg, je weet wel van asfalt, en ik zag daar een platte scholekster uit het asfalt steken (het kopje was niet plat). Ik reed er tegenaan en hoorde en poppend geluidje en zag het opgedroogde hoofdje van die scholekster dus de berm inschieten
Waarom alarm als 1 iemand er maar op reageert?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
HALLO, KANKERBLINDE VINKEN. IK ZEG DAT ER DRIE JAAR GARANTIE OP ZIT. ALARM ALARM.
3 die niet lezen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom alarm als 1 iemand er maar op reageert?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
Ik reed dus gisteren zo op de weg, je weet wel van asfalt, en ik zag daar een platte scholekster uit het asfalt steken (het kopje was niet plat). Ik reed er tegenaan en hoorde en poppend geluidje en zag het opgedroogde hoofdje van die scholekster dus de berm inschieten
hij betaald wel mooi ff 5x100 euro niet hequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:38 schreef reetveter het volgende:
Wat een fucking bullshit trouwens dat die vent moet betalen. Die gast kan door een reden niet mee en dat is dan al klote voor hem. Dan wil die ook nog eens geld bijbetalen terwijl die niet eens gaat. En dan nog loopt WF te zeiken. Fuck het gek, ik vind dat WF in dit verhaal de kankerlijer is true story. Het is wel je vriend he.
Lloret.. appartement.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Lloret![]()
Salou![]()
Nooit geweest en ik hoef er ook niet heen
Moeten zij weten, zij mogen ook niet al mijn vrienden. Ik ken bijvoorbeeld een FOK!ker (niet TheKC) en die mogen zij niet. Boeiend. Hij is er in het weekend sowieso al weinig door zijn sport gedoe.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar als vriendengroep dan is dat toch helemaal kut als de rest nog wel met hem om wil gaan ?
Condado zitten we.quote:
Ja als het glas eruit valt. Niet als je laat vallenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
HALLO, KANKERBLINDE VINKEN. IK ZEG DAT ER DRIE JAAR GARANTIE OP ZIT. ALARM ALARM.
In totaal 100 euro niet? En wil daar toch 55 van bijleggen\.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
hij betaald wel mooi ff 5x100 euro niet he
Toch wel, hoor. Dat vertelde de mevrouw bij de kassa me.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja als het glas eruit valt. Niet als je laat vallen
Zaten wij ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Moeten zij weten, zij mogen ook niet al mijn vrienden. Ik ken bijvoorbeeld een FOK!ker (niet TheKC) en die mogen zij niet. Boeiend. Hij is er in het weekend sowieso al weinig door zijn sport gedoe.
[..]
Condado zitten we.
Als ik had geannuleerd om een persoonlijke reden, had ik dus wel mooi betaald. Als ik iets voor mijzelf kies, hoeft een andere daar niet de dupe van te worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:38 schreef reetveter het volgende:
Wat een fucking bullshit trouwens dat die vent moet betalen. Die gast kan door een reden niet mee en dat is dan al klote voor hem. Dan wil die ook nog eens geld bijbetalen terwijl die niet eens gaat. En dan nog loopt WF te zeiken. Fuck het gek, ik vind dat WF in dit verhaal de kankerlijer is true story. Het is wel je vriend he.
ik kijk zo: "quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zaten wij ook. Iedereen zeikt en kotst in dat zwembad op het dak
100 euro per persoon, dus 500 euro omdat hij zelf niet meegaat. En de 55 euro is verplicht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
In totaal 100 euro niet? En wil daar toch 55 van bijleggen\.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lloret.. appartement.
Na stoeien iemand door muur heen, kastje van muur af
Hele appartement had kunnen afbranden omdat we om 6uur waterpijp aanstaken en dat hete kooltje in asbakje deden. Kwamen we 2uur later terug was die asbak gesprongen en was dat kooltje door de tafel gebrandZiek veel geluk gehad..
Nee, hij wil ¤45,- pp bijleggen. Zodat ie totaal ¤227 kwijt is. Maar wij moeten dus pp ¤55,- bijleggen zonder dat wij er wat aan kunnen doen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
In totaal 100 euro niet? En wil daar toch 55 van bijleggen\.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |