Ja, na drie keer. Als jij je dure bril drie keer laat vallen ben je nóg meer kwijt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dan koop je weer een nieuwe van 40 euro. Laat je hem like 3 keer vallen. Ben je ook 120 euro kwijt.:')
Nee, op deze zit 3 jaar garantie. En ik heb een beschermhoes.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, na drie keer. Als jij je dure bril drie keer laat vallen ben je nóg meer kwijt.
Slechte vergelijking dus.
inderdaadquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, na drie keer. Als jij je dure bril drie keer laat vallen ben je nóg meer kwijt.
Moet?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah man in je tienerjaren moet je gewoon 1 keer naar Lloret of Salou geweest zijn.
Washingtonquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga ook mooi twee weken cultureel doen in NY en Washington hoor.
Net alsof een Ray-Ban na paar keer vallen nog heel isquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dan koop je weer een nieuwe van 40 euro. Laat je hem like 3 keer vallen. Ben je ook 120 euro kwijt.:')
Beter dan Spanje voor zo weinig geld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:34 schreef WillFerrell het volgende:
Maargoed, ik ben klaar met die oplichter. Hij kan me gewoon in de stront zakken. Ik stuur straks als ik ben afgekoeld even een correct mailtje dat hij die ¤45,40 kan overmaken en dan kan ophoepelen naar Afghanistan.
Inderdaad. Ik kreeg er eenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Net alsof een Ray-Ban na paar keer vallen nog heel isNa 1x is de psychische schade al grote. Bril van 40 eu laat je vallen, raap je op, stoft hem af en zet je weer op. Ray-Ban raap je op in tranen, ga je poetsen, controleren op schade, lakschade, krassen op het glas, kijken of die scheef staat enz..
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, op deze zit 3 jaar garantie. En ik heb een beschermhoes.
Maar als vriendengroep dan is dat toch helemaal kut als de rest nog wel met hem om wil gaan ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:34 schreef WillFerrell het volgende:
Maargoed, ik ben klaar met die oplichter. Hij kan me gewoon in de stront zakken. Ik stuur straks als ik ben afgekoeld even een correct mailtje dat hij die ¤45,40 kan overmaken en dan kan ophoepelen naar Afghanistan.
Waar zit je ergens in Lloret?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:34 schreef WillFerrell het volgende:
Als hij valt laten liggen, want alles wat op de grond ligt is vies. Dan mammi cula een nieuwe laten kopen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Net alsof een Ray-Ban na paar keer vallen nog heel isNa 1x is de psychische schade al grote. Bril van 40 eu laat je vallen, raap je op, stoft hem af en zet je weer op. Ray-Ban raap je op in tranen, ga je poetsen, controleren op schade, lakschade, krassen op het glas, kijken of die scheef staat enz..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |