Maakt me geen fuck uit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je weet het telkens wel weer wanhopiger te brengen.
quote:
Nadat hij een halfuur geladen heeft, ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:30 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zoek op google gewoon plaatje hoor.. Hij past toch automatisch aan aan topicbreedte? :/
Pas nou maar gewoon aan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:30 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zoek op google gewoon plaatje hoor.. Hij past toch automatisch aan aan topicbreedte? :/
Ohhh, wat lief.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vergeet je soms wel eens wat waardering te tonen en lijkt het net of ik je alleen maar afkanker. Dus bij deze.
Deze moet gewoon standaard in de OP.quote:
Haha, ynuhh heeft een abonnement op de Volkskrant!11@!!1!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:30 schreef ynuhh het volgende:
De dag beginnen met Sigmund is heerlijk. Dan heb ik meteen een lach op mijn gezicht. :p
Ik weet niet hoe hij genoemd wil worden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je die drie gebruikersnamen naast elkaar hebt staan.
Klopt. En nu ga ik weer even verder met koken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, ynuhh heeft een abonnement op de Volkskrant!11@!!1!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je weet het telkens wel weer wanhopiger te brengen.
God.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij genoemd wil worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |