Niet waar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik doe geen drugs Moe
Drugs is voor werklozen.
Omdat ik het ben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef J.Clarkson het volgende:
Kut TTJe hebt mensen die zo dom zijn. Waarom zouden ze niet op Fok! zitten?
[..]
Niet waar.
Meer krediet naar de heer Wessiej dan zomaar iemand die bij de BBC een kabel koopt imo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Niet waar.
True, true........ Niet als mijn buurman met zn super deluxe speakerdraad van 50 euro per meter wat ie vervolgens aan een stereo torentje knoopt....quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Meer krediet naar de heer Wessiej dan zomaar iemand die bij de BBC een kabel koopt imo.
Bij HDMI kan dat wel kloppen dat je het verschil niet zietquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef koei het volgende:
Ik moest wel om zn serieuze reactie lachen
Ik heb een hdmi kabel van 5 euro erin zitten volgens mij. Dat gold plated enzo is ook allemaal onzin, dat verschil zie ik toch niet.
Ja lach maar at my expense, i don't mind.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:47 schreef koei het volgende:
Ik moest wel om zn serieuze reactie lachen
Ik heb een hdmi kabel van 5 euro erin zitten volgens mij. Dat gold plated enzo is ook allemaal onzin, dat verschil zie ik toch niet.
Ik had een gold plated scart kabel bij de vorige generatie, maar dat verschil tov een gewone scartkabel zag ik ook niet...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij HDMI kan dat wel kloppen dat je het verschil niet ziet
Heeft met signaal overdracht te maken. De kabel moet dan wel van dermate lengte zijn voordat je het verschil ziet. Dan nog is het verschil echt minimaal te noemen......quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:51 schreef koei het volgende:
[..]
Ik had een gold plated scart kabel bij de vorige generatie, maar dat verschil tov een gewone scartkabel zag ik ook niet...
Het verschil tussen scart en hdmi zag ik dan weer wel!
Goede verkoperquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Cheiron het volgende:
Mijn buurman kwam ooit terug van tv shoppen met 400 Euro aan kabels (!!) Volgens de beste BCC meneer kon hij het beste al zn kabels richting zn tv vernieuwen omdat hij naar een HDTV ging... Paar keer scart, hdmi, vga kabels en als klap op de vuurpijl een stekkerdoos van Monster van 100+ Euro..
Kreeg hij dan wel een gratis flesje Monster schoonmaak meuk bij (die hij weer moest inleveren toen hij de kabels op mijn advies teug bracht).
Oh, en ontopic: denk dat ik Fight Night 4 ga aanschaffen
Die wil ik ook nog steeds een keer halen. Vond deel 3 erg leuk op de ps2quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:30 schreef Cheiron het volgende:
Mijn buurman kwam ooit terug van tv shoppen met 400 Euro aan kabels (!!) Volgens de beste BCC meneer kon hij het beste al zn kabels richting zn tv vernieuwen omdat hij naar een HDTV ging... Paar keer scart, hdmi, vga kabels en als klap op de vuurpijl een stekkerdoos van Monster van 100+ Euro..
Kreeg hij dan wel een gratis flesje Monster schoonmaak meuk bij (die hij weer moest inleveren toen hij de kabels op mijn advies teug bracht).
Oh, en ontopic: denk dat ik Fight Night 4 ga aanschaffen
Achterlijke digibeten + retail != goede verkoper.quote:
Draadloze stroom?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:57 schreef FinalD87 het volgende:
Ik heb sinds kort alles draadloos. Uiteraard draadloos internet, maar ook draadloze speakers, stroom en aarding. Ideaal!![]()
Klasse OP trouwens.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:23 schreef RedemptioN het volgende:
we zitten weer in de kabelfase...bedankt wes
Ja!quote:
Dat kan tegenwoordig ook als je dat ijshockeyspelletje voor de Wii hebt! Echt heusiequote:Op woensdag 2 juni 2010 18:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja!
Ken je dat niet? Heeft wat weg van die Teslacoil units van Red Alert. Werkt prima alleen wordt je haar er wat statisch van
de wii is echt een tech gadget zeg, alles draadloosquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig ook als je dat ijshockeyspelletje voor de Wii hebt! Echt heusie
[ afbeelding ]
Vooralsnog is het nog wel akelig stil moet ik zeggen. Dat terwijl de insteek toch wel degelijk was om meerdere episodes te releasen. Wellicht meer op de E3 dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cybje? Komen er ooit nog meer Heavy Rain Chronicles? Of blijft het bij Taxidermist?
Ow, die vond ik altijd zo irritant!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja!
Ken je dat niet? Heeft wat weg van die Teslacoil units van Red Alert. Werkt prima alleen wordt je haar er wat statisch van
Dat valt me nog mee zegquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik doe geen drugs Moe
Drugs is voor werklozen.
omg nu zie ik hem pasquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig ook als je dat ijshockeyspelletje voor de Wii hebt! Echt heusie
[ afbeelding ]
ik ben opgegroeid in Rotterdam, had op mijn 19e al zowat alles voorbij zien komenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Niet waar.Voor mensen die na een dag keihard werken stoom af willen blazen.
Daarbij drink ik geen alcohol. Dan maar een blow op zn tijd hoor.![]()
Ik denk dat het niet meer komtquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vooralsnog is het nog wel akelig stil moet ik zeggen. Dat terwijl de insteek toch wel degelijk was om meerdere episodes te releasen. Wellicht meer op de E3 dan.
Ik gebruikte ook een tijdje weer een SD tv en inderdaad, bij de meeste games is alles wel erg klein. Ik weet nog dat ik Oblivion op de pc speelde en me toen ergerde aan de grote knoppen en dergelijke die erin zaten voor de SD tv gebruikers, maar de huidige games doen daar niet meer aan mee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:19 schreef Yachiru het volgende:
Heavy Rain wil ik ook nog!
Ik had de demo gedownload en die vond ik super! En nu volgt een grappig verhaaltje!
Ik heb namelijk stiekem nog een SD tv, ja echt! Hij doet het nog goed, en ik vond het een beetje zonde om een HD tv te kopen en mijn goed werkende oude tv te vervangen.
En ik dacht, ach, die graphics maken voor mij niet zoveel uit, het gaat om de gameplay!
Maar toen speelde ik de Heavy Rain demo en kon ik de lettertjes niet lezen..
En toen ik vervolgens Final Fantasy XIII in mijn PS3 deed, en een new game startte, haperde het intro filmpje echt supererg!
Conclusie: maandag wordt mijn Philips 32PFL7404 bezorgd!
quote:Sony has told Eurogamer that it does not plan to start bundling an HDMI cable with PlayStation 3 hardware packages.
Earlier this week Kotaku reported on PS3 packages spotted at US retail bundled with a copy of LittleBigPlanet and an HDMI cable.
Sony has traditionally sold the PlayStation 3 with a composite cable, which does not allow for high-definition playback.
Lijkt wel een freak baby voortgekomen uit een neukpartij tussen een Aibo en Sam Fisher's goggles....quote:
Ho, ho! Ik trapte niet in het gold plated verkoop trucje...Ik was stom genoeg om te denken dat een andere fokker dat WEL deed........quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Overigens Clark ......HDMI gold veeg me op
Het is een verloren zaak Fruit....Een verloren zaak.... Branded for life.........quote:
quote:
Alsof Killzone 2 geen mooie game wasquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:31 schreef Beach het volgende:
Jaja zeker net zoals dat KZ2 filmpje van de E3 2005.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog wat artwork.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:According to a recent consumer survey, Electronic Arts is considering bringing Dead Space Extraction from the Wii to the Xbox Live Arcade and PlayStation Network platforms. According to the survey, Extraction would be presented in HD and retail for $14.99 while retaining the "guided first-person experience" of the original game.
Mobiele layoutquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog wat artwork.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
I call it LUNCH.quote:
quote:
Don't make me post more of them movieclips J.quote:
quote:
Met peper en zout!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Don't make me post more of them movieclips J.
Van sony?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef Beach het volgende:
Yesh yesh yesh mn PS3 is terug van reparatie en alles staat er nog op (accounts, saves etc) en hij doet het weer perfect.
De bol is gemaakt van zacht materiaal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef Poit het volgende:
Ik vraag me af hoe "hard" die knop op de Movemote is..
Ik gok stuiterbal!
Nee, nintendo...quote:
Haha kan je meteen gebruiken als stressbal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De bol is gemaakt van zacht materiaal.
[ afbeelding ]
Ik moet altijd op die dingen kauwen, move gaat bij mij kapot in 1 dag.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha kan je meteen gebruiken als stressbal.
Nais!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik moet altijd op die dingen kauwen, move gaat bij mij kapot in 1 dag.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:In 2009, Sucker Punch Productions released Infamous, a super-powered sandbox game that was a drastic departure from the studio's well-known Sly Cooper franchise. Venturing into new territory paid off for Sucker Punch; the PS3-exclusive Infamous has sold nearly 2 million copies, providing a combination of mobility and electrical powers that makes gamers feel like a true superhero. For Infamous 2, the team hopes to raise the bar even higher. A new look for hero Cole MacGrath is just the first step; a new city, new powers, and a powerful new foe await you in Infamous 2, and you can read all about it our exclusive 10-page story.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Wessiej het volgende:
http://www.andriasang.com(...)original_clear_file/
HA, dus als je White Knight 2 wilt spelen moet je White Knight 1 hebben uitgespeeld, anders straf.
[ afbeelding ]
K je vind 1 niet zo heel goed en je stopt op 60%. Nu MOET je opnieuw spelen of die 40% uitspelen als je het spel nog hebt liggen voordat je 2 mag spelen. Domste ooit, YOU MUST BE WORTHY TO PLAY OUR GAMES.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
Dus ik ben verplicht met mijn Jap savegame verder te gaan
Ik zie het niet echt als straf hoor, 2 games voor de prijs van 1
En als je hem al heb uitgespeeld,,gelijk door met 2![]()
*Reutel* *plof!*quote:
Loop je op 4 poten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik moet altijd op die dingen kauwen, move gaat bij mij kapot in 1 dag.
dan koop ik deel 1 ook niet meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Wessiej het volgende:
http://www.andriasang.com(...)original_clear_file/
HA, dus als je White Knight 2 wilt spelen moet je White Knight 1 hebben uitgespeeld, anders straf.
[ afbeelding ]
Maar houdt Sony nog wat over voor de E3?quote:
Ik weet het ook écht niet meer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar houdt Sony nog wat over voor de E3?
Killzone 3 en LBP2 al aangekondigd, inFamous 2 nu ook...
Hebben ze dan straks nog iets om te onthullen? Een update van The Last Guardian, The Agency, Agent, DC Universe online, etc. etc. noem ik geen echte onthulling.
Resistance 3? Jak & Daxter HD?
Of wordt het allemaal Move / 3D gerelateerd?
Een FFVII remake misschien?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar houdt Sony nog wat over voor de E3?
Killzone 3 en LBP2 al aangekondigd, inFamous 2 nu ook...
Hebben ze dan straks nog iets om te onthullen? Een update van The Last Guardian, The Agency, Agent, DC Universe online, etc. etc. noem ik geen echte onthulling.
Resistance 3? Jak & Daxter HD?
Of wordt het allemaal Move / 3D gerelateerd?
quote:
Mja, het leuke is er nu wel vanafquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:07 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benieuwd of het real is.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:07 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benieuwd of het real is.
Heeft iemand hier uberhaupt deel 1 gespeeldquote:
Ik ben ergens op driekwart gestoptquote:Op zondag 6 juni 2010 20:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Heeft iemand hier uberhaupt deel 1 gespeeld
quote:"The goal I have is to make a more appealing, more compelling main character," said Matthias Lorenz, art director.
"One of the things we looked at is what would an EXTREME sports star - like Travis Pastrana, Tony Hawk or Chris Sharma - what would they be like if they had super powers," said Billy Harper, animation lead. "We want him to be a little gritty, a little street, without the grumpiness.
...
Also, Cole picks up ice powers along the way, and Zeke is now MORE integrated into the story and gameplay. All the "jaw-dropping" moments will be done in cutscenes, not the comic book panel presentation from the first.
Tekst en uitleg bij de scans uit de preview:quote:* Cole hasn’t aged either way, instead he is simply re-designe.
* Cole’s voiced by a new voice actor.
* Cole will be spending his time in the game becoming a “super-super hero” in order to be able to beat the beast, this will involve him will be ramping up his power from the last game.
* There are now real cut-scenes as well as the traditional comic strip narrative.
* You wont just jump up buildings but will construct ways to make it up buildings using objects.
* There will be some new powers outside of electricity but Cole will still be the electric super hero.
* Melee weapons feature.
* Zeke is more helpful.
* More people, cars and generally more happening in the game.
quote:Picture 1. Cole kind of spidey sticking to a wall next to a window with green shudders, cable wiring strung across strung above his head and a busy ole style street below him. It looks almost Victorian with people waiting to cross the cross walk, cars driving with their headlights on at night and brick stone streets.
Picture 2. An almost silhouetted comic style picture of the beast, he looks like Dr. Manhattan but red.
Bottom row of pictures are beautiful concept art of types of in game settings. I'm seeing high contrast, run down blade runner style streets resembling Las Vegas on a small scale. An assassins creed style cathedral, a creepy swamp with a dock and light pouring in from large dead trees with moss hanging from them. What appears to be a cemetery or tombs. Another swampy area but with a resident evil run down mansion in the background.
Picture 3. Cole wielding a big electricity conductor club that looks sort of like a double bladed sword. He is standing in front of a guy wearing cargo pants, a sweater and a helmet hood with a bunch of orange patterns and a gun.
Picture 4. is an assassins creed style image with cole peering over a sun drenched Venice city...although small and hard to make out.
Picture 5. Concept art of a multi colored lit tower in the middle of many old buildings.
Picture 6. Close up from behind cole standing in a water flooded area with capsized boat and old swamp house in the background.
Picture 7. Cole doing a huge spin attack sideways in the air with his electric club/sword. He knocking one of those militia guards into the air.
Picture 8. Close up of Cole doing his classic electricity zap attack to another militia guard. I believe these foot soldiers are people trying to remove people with powers.
Picture 9. A picture of Cole using a new power where he is thrust upward the side of a building via a cable line.
Picture 10. Cole doing a huge electric attack decimating everything in the area including a taxi and foot soldiers.
Picture 11. Close up behind Cole executing a huge electric vortex sucking up anyone and everything.
Picture 12. Cole doing another one of those vortex attacks but in a more visually striking scene.
Picture 13. A screen cap from an in-game cutscene where Cole is leaping and or rolling away from a huge explosion caused by a helicopter missle.
- Bigger bosses, promises to be meaner.
- A smoother morality system, not so black and white.
- Water kills you, tread lightly in swamps.
- Far more visually distinctive areas.
- Possibility of online functionality.
If you haven't seen the Cole Re-design, hes much more attractive, hes essentially the Male version of the girl from Mirrors Edge. Hes got that handsome everyman face, with a light beard/mustache. A stylish hand bandage, messenger bag, simple necklace, V-cut shirt striped pants and a more modern looking two toed ninja boot.
quote:White Knight Chronicles 2 Forces Newcomers to Play From the Original
Players without a clear file from the original are not going to be able to immediately access the sequel's contents.
If you've cleared the original White Knight Chronicles and can't wait to see what happens next in the story, you'd better make sure and hold on to your save file. Without the save file, you're going to be forced to replay the story from the beginning!
As revealed earlier in the week, White Knight Chronicles 2 includes the original White Knight Chronicles in full. In an interview with 4gamer today, series director Toshiyuki Kusuda revealed that those without clear data from the original are going to be forced to play through the original's story before starting up with the sequel.
That's "clear data" and not just "save data." Your White Knight save file must be a clear file for it to be used with White Knight 2.
If you do have a clear file, you'll be presented with a choice of starting from the very beginning, complete with character creation, or continuing from the end of the first game. If you choose to start from the beginning, you'll get to keep your items and such, but you'll start back at level 1. This unfortunately also means that your character will be level 1 even when playing the online "live" mode. If you choose to start from the sequel's starting point, your character will reset to below level 35.
Even if you did clear the original, you may want to replay it in the form that's included with White Knight Chronicles 2. The game has been updated with the gameplay systems from the sequel. Kusuda feels that players of the original will be able to play it with a new feel thanks to the updates.
Kusuda also cleared up a bit of confusion about the connection between the version of the original that's included with White Knight Chronicles 2 and the version that's currently available. The two versions of the game will not be compatible during online play. Players of different versions will not be able to enter the same lobbies.
However, the social networking components are shared between the two. You'll be able to view friend lists and journal entries and send messages to one-another.
FUCK YES FUCK YES YES YES YES!quote:
quote:
quote:
quote:
Ik voel een soort leegte nuquote:Op maandag 7 juni 2010 23:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
![]()
ZIEKELIJK jij gek
Moet je niet geen deadlines halen ofzo
Hoe lang heb je daar over gedaan?quote:
Nouja dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ziek vent, echt waarJe bent de koning van de trophy whores hier op fok
Bad Company 2 hier als enige. Easy peasy. Zeker als je half verslaafd bent aan de gamequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog geen enkele Platinum trophy
Ik maar twee. Totaal geen tijd voor om daar helemaal in op te gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog geen enkele Platinum trophy
Net uitgespeeldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yakuza 4 in de lente 2011 naar Europa
quote:
Filmpje blijft gewoon funny hehequote:
WipeOut?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Filmpje blijft gewoon funny hehe,funny chocobo
![]()
maare WOHD ? welke game is da?
Owja natuurlijk idd, bout spelquote:
BOUT SPELquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Owja natuurlijk idd, bout spel![]()
Maar goed, ik suck dan ook gigantuar in dat spel
Hij staat in de map "exclusive screenshots" op de Enslaved Facebook pagina. Die bananen van jou hebben niet eens een Facebook paginaquote:
Had kunnen weten dat Fruit verstand had van bananenquote:
Bananen, mandarijnen, kiwi's, you name itquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had kunnen weten dat Fruit verstand had van bananen
Ja hoi beste slager, sommige mensen werken ook op woensdagochtendquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef Wessiej het volgende:
Homo's download Joe Danger van PSN, sehr gut.
Ja ik had gister gedownload LUL. VVD btw, maar je bent hippie dus GL.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bananen, mandarijnen, kiwi's, you name it
[..]
Ja hoi beste slager, sommige mensen werken ook op woensdagochtend
WAT GA IK STEMMEN TROUWENS
HOAX! Dat zijn 5 bananen, eentje zit verstopt achter de andere 4.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:12 schreef SuperFruitig het volgende:
hier een kei-excusieve foto van 4 bananen
[ afbeelding ]
quote:Good morning; don’t worry you haven’t lost track of time, this post really is up earlier than usual. This is because the store is updating earlier than usual (will be live before lunchtime), and the reason is because there will some PSN maintenance from 16.00 GMT today until tomorrow morning and you will therefore not have access to the store during this time I’m afraid
Was wel een beetje te verwachten eej dattie weer kapot zou gaanquote:
Je kon niet meer inloggen? :Squote:Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef Beach het volgende:
Niet, ik ben genaaid door een user hier waarvan ik het op mijn account kreeg.
Tijdje later kon ik het niet meer spelen...
Onderhoud tot morgenvroegquote:
2 weken geleden met groep van me werk voor vanaaaf mw2 afgesproken...best zuur dan :pquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onderhoud tot morgenvroegDat gebeurt wel eens he
Jij bent geen kloon van mij!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Morgen 3D gaming mogelijk op PS3: http://tinyurl.com/27rzpnu
Nu nog een 3D tv kopen
Was mijn tipquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
ieeeheieeehieeeee, ik vinnut eng
Dank je wel voor de tip hier, en dank je wel marktplaats, want nu heb ik hem voor 11,67 eur
Ik bedank je wel een keerquote:
Ik zat het gister voor het eerst te spelen, kwamen 2 vrienden bij zitten en die lachten zich kapot om mij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:47 schreef seventhseagulll het volgende:
Ik ben hem nu ook aan het spelen op de PC. Elke avond een stukje. Best eng inderdaad.
Beetje als dit:quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat het gister voor het eerst te spelen, kwamen 2 vrienden bij zitten en die lachten zich kapot om mij.
"Neee, ik ga die hoek niet om! Ik HOOR iets! Hoorde gij da nie dan? Ik weet 't ZEKER! D'r zit weer zunne zombie! ECHT HOOR!! ... *klik* ..... Ooooow, volgens de navigatie MOET ik wel de hoek om. IK WIL NIIIIEEE!............ O d;r is toch niks. ... AAAAAAAAAHHHH.... godvergloeiende ziedde nou wel!!!!! Daar is ie toch!"
Nou, zo ongeveer dan
RE4 heb ik uitgespeeld en Dead Space is inderdaad een stuk enger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:21 schreef Cheiron het volgende:
Ik kreeg de monsters in de demo niet eens doodNee, mij te eng. Anderhalf jaar gedaan over RE4 omdat ik die eng vond, en volgens mij is dit een dikke overtreffende trap
Silent Hill indeed. Ik had m toen op de PS2. Begint je radio kraken en ruizen, dan weet je dat er iets gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef NutKees het volgende:
Resident Evil is nooit echt eng geweest op wat schrikmomenten na. Silent Hill staat nog steeds bovenaan in mijn lijst door de enorme creepy sfeer. Dead Space was ook helemaal niet verkeerd overigens.
Die oude Resident Evils waren eng, maar ik vond de controls eigenljik te frustrerend om ze uit te spelen.quote:
De huidige Silent Hill games op de PS3 zijn bagger vergeleken met de oude.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Ja Silent HillMaar naar zo'n spel vroeg ik hier dus voor op de PS3 en ik kreeg Dead Space aangeraden. En ik moet zeggen dat het idd wel creepy is
Maar nog geen SH nee.
Inderdaad, na SH 1, 2 en 3 hadden ze moeten stoppen. The room heb ik nog wel uitgespeeld maar homecoming en origins liggen al een jaar te verstoffen. Shattered Memories ben ik ook nog even benieuwd naar geweest maar mijn interesse is inmiddels vervlogen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De huidige Silent Hill games op de PS3 zijn bagger vergeleken met de oude.
http://uk.ps3.ign.com/articles/957/957103p1.html Vergane glorie, maar wellicht wel leuk als budget titel ofzo.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef aeque het volgende:
Ik hoor niemand over Alan Wake?
Of kwam deze niet meer voor PS3?
Ik begreep dat deze ook op PS3 zou komenquote:
Klopt, dat was eerst (tijdens de aankondiging van de game in 2006) wel de bedoeling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik begreep dat deze ook op PS3 zou komen![]()
My bad!
fo sho?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klopt, dat was eerst (tijdens de aankondiging van de game in 2006) wel de bedoeling.
Motorstorm - Gran Turismo: 4 - 4quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef rakotto het volgende:
http://kotaku.com/5560284(...)rban-survival-racing
Motorstorm 4 is officieel.
Ik wist dat ik achterliep, maar zo ver...quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klopt, dat was eerst (tijdens de aankondiging van de game in 2006) wel de bedoeling.
wordquote:
GT heeft wel meer dan 4 versies gekregen ondertussen. En bij Motorstorm tel je de PSP versie erbij en bij GT niet? Ik hoop trouwens wel dat er op de komende E3 veel GT5 nieuws zal zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Motorstorm - Gran Turismo: 4 - 4
Lang naar gekeken maar uiteindelijk toch maar niet aangeschaft. De demo was opzich wel grappig maar ik denk niet dat ik dat een heel spel lang wil doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef Beach het volgende:
Ik had Siren Blood Curse, maar na 5 minuten nooit meer aangeraakt omdat ik dood ging.
Ik kan dat bevestigen. Gekocht op BD voor 2 tientjes, paar uurtjes gespeeld en weer in de kast gemieterd. Om de een of andere reden trek ik die survival horror games niet meer zo. Er zitten niet genoeg puzzels in (RE5), de game mechanics zijn te 'stroef' (Siren, Silent hill), of ze zijn gewoon niet eng (RE5). Dead Space had het wel redelijk in orde, de puzzels ontbraken nog een beetje maar het had wel een lekker beklemmende en geisoleerde sfeer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Lang naar gekeken maar uiteindelijk toch maar niet aangeschaft. De demo was opzich wel grappig maar ik denk niet dat ik dat een heel spel lang wil doen.
Verkoop je m?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:48 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik kan dat bevestigen. Gekocht op BD voor 2 tientjes, paar uurtjes gespeeld en weer in de kast gemieterd. Om de een of andere reden trek ik die survival horror games niet meer zo. Er zitten niet genoeg puzzels in (RE5), de game mechanics zijn te 'stroef' (Siren, Silent hill), of ze zijn gewoon niet eng (RE5). Dead Space had het wel redelijk in orde, de puzzels ontbraken nog een beetje maar het had wel een lekker beklemmende en geisoleerde sfeer.
Dat heb ik ook... Je weet maar nooit of er een dag komt waarin je ineens zin hebt om dat spel te spelen. Ik kom vast nog wel een keer toe aan RE4/Ico/SotC/R&C/R&C2/R&C3/R&C:ToD/AC/Dead Space/Simpson's Game/Condemned 2/FEAR 2/etc/etc/etc.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:21 schreef NutKees het volgende:
Ik verkoop zelden spellen, alleen als ik ze HEEL slecht vind. En Siren was niet heel slecht maar het juiste moment om hem helemaal uit te spelen moet ik nog vinden... zoiets.
Andere TV kopen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef Tjaapo het volgende:
Als ik mijn ps3 aanzet en een game ga spelen hoor ik in het zacht de geluiden van de tv/zender die ik voor het laatst ophad staan door mijn geluiden van de game heen. (Hoewel het heel zachtjes is) irriteer ik me er mateloos aan. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Hoe heb je de PS3 aangesloten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef Tjaapo het volgende:
Als ik mijn ps3 aanzet en een game ga spelen hoor ik in het zacht de geluiden van de tv/zender die ik voor het laatst ophad staan door mijn geluiden van de game heen. (Hoewel het heel zachtjes is) irriteer ik me er mateloos aan. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Das balen, maar wel vreemd aangezien het een best nieuwe televisie is. Een Philips LCD (volgens mij 5000 serie) met full hd. Zou niet iets met instellingen te maken kunnen hebben?quote:
Met hdmi kabel voor zowel beeld als geluid.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:02 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Hoe heb je de PS3 aangesloten?
OMFG! Dat je een spel als the Simpsons laat liggen okay, maar dit is gewoon HEILIGSCHENNIS!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:30 schreef FinalD87 het volgende:
Ik kom vast nog wel een keer toe aan RE4/Ico/SotC/R&C/R&C2/R&C3/R&C:ToD/AC/Dead Space/Simpson's Game/Condemned 2/FEAR 2/etc/etc/etc.
Probeer eens met composiet/component aansluiting. En zit er ergens een versterker op je TV-kabel? Klinkt namelijk als een te sterk signaal.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:03 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Met hdmi kabel voor zowel beeld als geluid.
Ergens gaat er iets mis met je TV. Ik zou Philips bellen, een dergelijke TV moet dat probleem iig niet hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:03 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Das balen, maar wel vreemd aangezien het een best nieuwe televisie is. Een Philips LCD (volgens mij 5000 serie) met full hd. Zou niet iets met instellingen te maken kunnen hebben?
Dikke co-op funquote:
quote:Having its thunder so rudely stolen has inevitably masked that ambition, and after playing this flashy but constrained demo, we're still anxious to find out where MotorStorm's purposeful new direction meets its free-roaming past. But the more you talk to the men making it, the sharper that ambition comes in to view, in the most unexpected places. It may look familiar, but MotorStorm: Apocalypse will be a racing game unlike any other: that much is certain.
http://www.eurogamer.net/(...)ypse-hands-on?page=1quote:MotorStorm: Apocalypse will be released exclusively for PS3 in 2011. "Probably first quarter," according to game director Matt Southern.
http://www.videogamer.com(...)se/preview-2404.htmlquote:Sony's demo only offered one race and a single sports car to use, but that didn't stop a healthy sense of competition from spawning among the assembled press. We egged each other on, jeered when someone crashed, and then reached over for the pad to take another go for ourselves. We knew that that the fine weather was still waiting for us outside, and yet we stuck around for Just Another Go. Even at this pre-alpha stage, MotorStorm: Apocalypse is surprisingly addictive - and perhaps that's the most encouraging sign of all.
Met de modellen die ik vorige maand heb mogen spelen: nee, geen last van. De nog niet uitgekomen Panasonic vond ik wat minder dan die van Sony, die van Sony keek namelijk nog wat rustigerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:53 schreef aeque het volgende:
ik heb dus echt helemaal niks met 3D, krijg er pijn van aan mn ogen...
Vond dit wel een interessant artikel: http://tweakers.net/revie(...)es-the-sony-way.htmlquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de modellen die ik vorige maand heb mogen spelen: nee, geen last van. De nog niet uitgekomen Panasonic vond ik wat minder dan die van Sony, die van Sony keek namelijk nog wat rustiger
Lijkt me toch wel een klein nadeel van deze techniek...quote:Niet bewegen
Bij racegames is er nog een andere effect. Bij shutterbrillen is het de bedoeling dat je het hoofd recht houdt. Stel dat je, met de bril op, je hoofd 90 graden draait en bijvoorbeeld liggend op de bank wil kijken, dan gaat het 3d-effect verloren. Dan zie je hetzelfde als iemand zonder shutterbril, een wazig 2d-beeld. Dat wil ook zeggen dat je bij racegames niet langer in de bocht kan hangen door je hoofd mee te buigen. Toegegeven, het is een onzinnige beweging, maar in het heetst van de strijd willen spelers die nog wel eens uitvoeren. Dat heeft met een 3d-bril op direct effect, want je ziet het spel dan opeens in 2d.
Trailers van deel 1 waren ook vet, maar ik vind de game zelf nogal zoutloos.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:20 schreef Nebo het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-the-force/101182
GODDAMN SEXY!!!!
Sorry, ik heb geen afwijking vertoond tijdens de presentatie aldaarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Vond dit wel een interessant artikel: http://tweakers.net/revie(...)es-the-sony-way.html
[..]
Lijkt me toch wel een klein nadeel van deze techniek...
Standaard Philips probleem, heeft te maken met de interne bekabeling en kunnen ze niks aan doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef Tjaapo het volgende:
Niet toevallig een nieuw kastje ofzo waar hij in staat? ivm te warm worden?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef Meike26 het volgende:
Onze PS3 doet de laatste dagen raar...
Hij piept om de zoveel tijd... er lijkt geen vaste reguliere tussenpauze te zijn tussen de piepjes, maar het is precies de zelfde soort piep als je hem aan zet. Ook hebben we de laatste systeem firmware, dus: Wat kan dit zijn ?
He's back!!!!quote:
Hoe lang ben je daarmee bezig geweest? Ik begin het namelijk wel heel erg eentonig te vinden...quote:Op zondag 13 juni 2010 22:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
RDR verhaal ausgespield, echter nog geen credits gezien, dus blijkbaar mis ik nog wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Voornamelijk de 40 en 60GB Phats die dat hebben hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 10:33 schreef Tjaapo het volgende:
Hebben jullie ook last dat je ps3 belachelijk warm/heet wordt? Ik let er de laatste tijd een beetje op omdat ik wat berichten heb gelezen over de befaamde YLOD. Is het nu zo dat dit alleen bij die ps3 phats van 60gig gebeurd? Ikzelf heb een PS3 slim met 250gig en soms speel ik iets van 6 uur achter elkaar op dat ding en is ie echt belachelijk heet, moet ik me zorgen maken om de YLOD en minder lang spelen of kan het geen kwaad denken jullie? Peace out en battlefield bad company 2 is trouwens echt een onwijs vet spel
Wat een trieste zak ellende zeg. Semi stoer doen door veel met "fucking", "Bullshit", "Bitches" enzo.....quote:
Sad but true.quote:
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:45 schreef RedemptioN het volgende:
laten we maar niet beginnen over de prijs van een pc...
400 tot 500 euro? Ik kan alles dat momenteel uit is spelen en ik was in totaal 450 euro kwijt.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:04 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Laten we maar niet beginnen over de prijs van een fatsoenlijke game-pc.
Google eens op ylod.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:04 schreef Meike26 het volgende:
Kick !!
Met nogmaals de vraag: Waarom piept onze PS3 eens in de zoveel tijd, alsof er steeds iemand hem wil aanzetten... dat geluid is er dus wel, maar er gebeurd voor de rest niets ? Ook heb ik geen systeemupdate nodig of iets ?
Vage boel
Heb je remote play aan voor je psp? Check dat maar even.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:04 schreef Meike26 het volgende:
Kick !!
Met nogmaals de vraag: Waarom piept onze PS3 eens in de zoveel tijd, alsof er steeds iemand hem wil aanzetten... dat geluid is er dus wel, maar er gebeurd voor de rest niets ? Ook heb ik geen systeemupdate nodig of iets ?
Vage boel
OMG.quote:E3 2010: Sly Cooper Collection Features 3D Play
A photo from the show floor reveals honorable raccoon thief's very own anthology.
It started with Kratos, and now it seems another beloved Sony icon is getting his own upgraded anthology. A slightly blurry photo (above) from our Sights of E3 collection shows "The Sly Collection" being advertised, and it's hard not to notice the "3D" label in the right-hand corner. Sly Cooper is a Sucker Punch creation, and right now they're hard at work on Infamous 2 -- but fans wishing for more thieving raccoon action can at least check out the compiled games, transferred into HD.
This won't be the series' first trip with 3D, however. Sly 3: Honor Among Thieves included red/blue 3D glasses in the manual, but Sony's recent 3D push means this new version will include the more advanced 3D that requires the PlayStation 3's latest update. Stay tuned for more details and impressions from the E3 show floor.
Ik ken Sly niet echt, en aan de scores te zien waren ze ook niet super geweldig. Snap niet waarom ze Sly zouden doen ipv Ico. Of doen ze die ook gewoon?quote:
Ueda heeft al aangegeven maar al te graag een remake van Ico en SotC te zien. Daarbij nemen de geruchten alsmaar toe en zouden we de collection volgens verscheidene bronnen in Q1 2011 mogen verwachten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ken Sly niet echt, en aan de scores te zien waren ze ook niet super geweldig. Snap niet waarom ze Sly zouden doen ipv Ico. Of doen ze die ook gewoon?
Okay, dan ben ik vanaf nu geïnteresseerdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ueda heeft al aangegeven maar al te graag een remake van Ico en SotC te zien. Daarbij nemen de geruchten alsmaar toe en zouden we de collection volgens verscheidene bronnen in Q1 2011 mogen verwachten.
Ondanks Sly door de pers niet zo grandioos werd ontvangen als mijn enthousiasme op dit nieuws, maar iedere PS2 bezitter die platform games een warm hart toedraagt liep o.a. met Sly weg afgelopen generatie. Absoluut een cult-klassieker.
waren ze maar squaresoft geblevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Huzzah een Gears inspired 3d person shooter met een gimmick
WHY SE WHY
maar ik mis de magiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan waren ze failliet gegaan na Spirits Within. Ze moesten wel samengaan met Enix.
Verder heeft Enix echt ook een goede staat van dienst hoor, denk maar aan Terranigma
Ketchup is lekker, aardbeienroomijs is lekker, ketchup+aardbeienroomijs is gewoon niet te vretenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan waren ze failliet gegaan na Spirits Within. Ze moesten wel samengaan met Enix.
Verder heeft Enix echt ook een goede staat van dienst hoor, denk maar aan Terranigma
nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |