quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:45 schreef RedemptioN het volgende:
laten we maar niet beginnen over de prijs van een pc...
400 tot 500 euro? Ik kan alles dat momenteel uit is spelen en ik was in totaal 450 euro kwijt.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:04 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Laten we maar niet beginnen over de prijs van een fatsoenlijke game-pc.
Google eens op ylod.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:04 schreef Meike26 het volgende:
Kick !!
Met nogmaals de vraag: Waarom piept onze PS3 eens in de zoveel tijd, alsof er steeds iemand hem wil aanzetten... dat geluid is er dus wel, maar er gebeurd voor de rest niets ? Ook heb ik geen systeemupdate nodig of iets ?
Vage boel
Heb je remote play aan voor je psp? Check dat maar even.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:04 schreef Meike26 het volgende:
Kick !!
Met nogmaals de vraag: Waarom piept onze PS3 eens in de zoveel tijd, alsof er steeds iemand hem wil aanzetten... dat geluid is er dus wel, maar er gebeurd voor de rest niets ? Ook heb ik geen systeemupdate nodig of iets ?
Vage boel
OMG.quote:E3 2010: Sly Cooper Collection Features 3D Play
A photo from the show floor reveals honorable raccoon thief's very own anthology.
It started with Kratos, and now it seems another beloved Sony icon is getting his own upgraded anthology. A slightly blurry photo (above) from our Sights of E3 collection shows "The Sly Collection" being advertised, and it's hard not to notice the "3D" label in the right-hand corner. Sly Cooper is a Sucker Punch creation, and right now they're hard at work on Infamous 2 -- but fans wishing for more thieving raccoon action can at least check out the compiled games, transferred into HD.
This won't be the series' first trip with 3D, however. Sly 3: Honor Among Thieves included red/blue 3D glasses in the manual, but Sony's recent 3D push means this new version will include the more advanced 3D that requires the PlayStation 3's latest update. Stay tuned for more details and impressions from the E3 show floor.
Ik ken Sly niet echt, en aan de scores te zien waren ze ook niet super geweldig. Snap niet waarom ze Sly zouden doen ipv Ico. Of doen ze die ook gewoon?quote:
Ueda heeft al aangegeven maar al te graag een remake van Ico en SotC te zien. Daarbij nemen de geruchten alsmaar toe en zouden we de collection volgens verscheidene bronnen in Q1 2011 mogen verwachten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ken Sly niet echt, en aan de scores te zien waren ze ook niet super geweldig. Snap niet waarom ze Sly zouden doen ipv Ico. Of doen ze die ook gewoon?
Okay, dan ben ik vanaf nu geïnteresseerdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ueda heeft al aangegeven maar al te graag een remake van Ico en SotC te zien. Daarbij nemen de geruchten alsmaar toe en zouden we de collection volgens verscheidene bronnen in Q1 2011 mogen verwachten.
Ondanks Sly door de pers niet zo grandioos werd ontvangen als mijn enthousiasme op dit nieuws, maar iedere PS2 bezitter die platform games een warm hart toedraagt liep o.a. met Sly weg afgelopen generatie. Absoluut een cult-klassieker.
waren ze maar squaresoft geblevenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Huzzah een Gears inspired 3d person shooter met een gimmick
WHY SE WHY
maar ik mis de magiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan waren ze failliet gegaan na Spirits Within. Ze moesten wel samengaan met Enix.
Verder heeft Enix echt ook een goede staat van dienst hoor, denk maar aan Terranigma
Ketchup is lekker, aardbeienroomijs is lekker, ketchup+aardbeienroomijs is gewoon niet te vretenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan waren ze failliet gegaan na Spirits Within. Ze moesten wel samengaan met Enix.
Verder heeft Enix echt ook een goede staat van dienst hoor, denk maar aan Terranigma
nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |