quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog wat artwork.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:According to a recent consumer survey, Electronic Arts is considering bringing Dead Space Extraction from the Wii to the Xbox Live Arcade and PlayStation Network platforms. According to the survey, Extraction would be presented in HD and retail for $14.99 while retaining the "guided first-person experience" of the original game.
Mobiele layoutquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog wat artwork.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
I call it LUNCH.quote:
quote:
Don't make me post more of them movieclips J.quote:
quote:
Met peper en zout!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Don't make me post more of them movieclips J.
Van sony?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef Beach het volgende:
Yesh yesh yesh mn PS3 is terug van reparatie en alles staat er nog op (accounts, saves etc) en hij doet het weer perfect.
De bol is gemaakt van zacht materiaal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:16 schreef Poit het volgende:
Ik vraag me af hoe "hard" die knop op de Movemote is..
Ik gok stuiterbal!
Nee, nintendo...quote:
Haha kan je meteen gebruiken als stressbal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De bol is gemaakt van zacht materiaal.
[ afbeelding ]
Ik moet altijd op die dingen kauwen, move gaat bij mij kapot in 1 dag.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha kan je meteen gebruiken als stressbal.
Nais!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik moet altijd op die dingen kauwen, move gaat bij mij kapot in 1 dag.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:In 2009, Sucker Punch Productions released Infamous, a super-powered sandbox game that was a drastic departure from the studio's well-known Sly Cooper franchise. Venturing into new territory paid off for Sucker Punch; the PS3-exclusive Infamous has sold nearly 2 million copies, providing a combination of mobility and electrical powers that makes gamers feel like a true superhero. For Infamous 2, the team hopes to raise the bar even higher. A new look for hero Cole MacGrath is just the first step; a new city, new powers, and a powerful new foe await you in Infamous 2, and you can read all about it our exclusive 10-page story.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Wessiej het volgende:
http://www.andriasang.com(...)original_clear_file/
HA, dus als je White Knight 2 wilt spelen moet je White Knight 1 hebben uitgespeeld, anders straf.
[ afbeelding ]
K je vind 1 niet zo heel goed en je stopt op 60%. Nu MOET je opnieuw spelen of die 40% uitspelen als je het spel nog hebt liggen voordat je 2 mag spelen. Domste ooit, YOU MUST BE WORTHY TO PLAY OUR GAMES.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
Dus ik ben verplicht met mijn Jap savegame verder te gaan
Ik zie het niet echt als straf hoor, 2 games voor de prijs van 1
En als je hem al heb uitgespeeld,,gelijk door met 2![]()
*Reutel* *plof!*quote:
Loop je op 4 poten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik moet altijd op die dingen kauwen, move gaat bij mij kapot in 1 dag.
dan koop ik deel 1 ook niet meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Wessiej het volgende:
http://www.andriasang.com(...)original_clear_file/
HA, dus als je White Knight 2 wilt spelen moet je White Knight 1 hebben uitgespeeld, anders straf.
[ afbeelding ]
Maar houdt Sony nog wat over voor de E3?quote:
Ik weet het ook écht niet meer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar houdt Sony nog wat over voor de E3?
Killzone 3 en LBP2 al aangekondigd, inFamous 2 nu ook...
Hebben ze dan straks nog iets om te onthullen? Een update van The Last Guardian, The Agency, Agent, DC Universe online, etc. etc. noem ik geen echte onthulling.
Resistance 3? Jak & Daxter HD?
Of wordt het allemaal Move / 3D gerelateerd?
Een FFVII remake misschien?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar houdt Sony nog wat over voor de E3?
Killzone 3 en LBP2 al aangekondigd, inFamous 2 nu ook...
Hebben ze dan straks nog iets om te onthullen? Een update van The Last Guardian, The Agency, Agent, DC Universe online, etc. etc. noem ik geen echte onthulling.
Resistance 3? Jak & Daxter HD?
Of wordt het allemaal Move / 3D gerelateerd?
quote:
Mja, het leuke is er nu wel vanafquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:07 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benieuwd of het real is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |