quote:
quote:
Ik voel een soort leegte nuquote:Op maandag 7 juni 2010 23:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
![]()
ZIEKELIJK jij gek
Moet je niet geen deadlines halen ofzo
Hoe lang heb je daar over gedaan?quote:
Nouja dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ziek vent, echt waarJe bent de koning van de trophy whores hier op fok
Bad Company 2 hier als enige. Easy peasy. Zeker als je half verslaafd bent aan de gamequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog geen enkele Platinum trophy
Ik maar twee. Totaal geen tijd voor om daar helemaal in op te gaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog geen enkele Platinum trophy
Net uitgespeeldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yakuza 4 in de lente 2011 naar Europa
quote:
Filmpje blijft gewoon funny hehequote:
WipeOut?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Filmpje blijft gewoon funny hehe,funny chocobo
![]()
maare WOHD ? welke game is da?
Owja natuurlijk idd, bout spelquote:
BOUT SPELquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Owja natuurlijk idd, bout spel![]()
Maar goed, ik suck dan ook gigantuar in dat spel
Hij staat in de map "exclusive screenshots" op de Enslaved Facebook pagina. Die bananen van jou hebben niet eens een Facebook paginaquote:
Had kunnen weten dat Fruit verstand had van bananenquote:
Bananen, mandarijnen, kiwi's, you name itquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had kunnen weten dat Fruit verstand had van bananen
Ja hoi beste slager, sommige mensen werken ook op woensdagochtendquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:28 schreef Wessiej het volgende:
Homo's download Joe Danger van PSN, sehr gut.
Ja ik had gister gedownload LUL. VVD btw, maar je bent hippie dus GL.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bananen, mandarijnen, kiwi's, you name it
[..]
Ja hoi beste slager, sommige mensen werken ook op woensdagochtend
WAT GA IK STEMMEN TROUWENS
HOAX! Dat zijn 5 bananen, eentje zit verstopt achter de andere 4.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:12 schreef SuperFruitig het volgende:
hier een kei-excusieve foto van 4 bananen
[ afbeelding ]
quote:Good morning; don’t worry you haven’t lost track of time, this post really is up earlier than usual. This is because the store is updating earlier than usual (will be live before lunchtime), and the reason is because there will some PSN maintenance from 16.00 GMT today until tomorrow morning and you will therefore not have access to the store during this time I’m afraid
Was wel een beetje te verwachten eej dattie weer kapot zou gaanquote:
Je kon niet meer inloggen? :Squote:Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef Beach het volgende:
Niet, ik ben genaaid door een user hier waarvan ik het op mijn account kreeg.
Tijdje later kon ik het niet meer spelen...
Onderhoud tot morgenvroegquote:
2 weken geleden met groep van me werk voor vanaaaf mw2 afgesproken...best zuur dan :pquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onderhoud tot morgenvroegDat gebeurt wel eens he
Jij bent geen kloon van mij!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Morgen 3D gaming mogelijk op PS3: http://tinyurl.com/27rzpnu
Nu nog een 3D tv kopen
Was mijn tipquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
ieeeheieeehieeeee, ik vinnut eng
Dank je wel voor de tip hier, en dank je wel marktplaats, want nu heb ik hem voor 11,67 eur
Ik bedank je wel een keerquote:
Ik zat het gister voor het eerst te spelen, kwamen 2 vrienden bij zitten en die lachten zich kapot om mij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:47 schreef seventhseagulll het volgende:
Ik ben hem nu ook aan het spelen op de PC. Elke avond een stukje. Best eng inderdaad.
Beetje als dit:quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat het gister voor het eerst te spelen, kwamen 2 vrienden bij zitten en die lachten zich kapot om mij.
"Neee, ik ga die hoek niet om! Ik HOOR iets! Hoorde gij da nie dan? Ik weet 't ZEKER! D'r zit weer zunne zombie! ECHT HOOR!! ... *klik* ..... Ooooow, volgens de navigatie MOET ik wel de hoek om. IK WIL NIIIIEEE!............ O d;r is toch niks. ... AAAAAAAAAHHHH.... godvergloeiende ziedde nou wel!!!!! Daar is ie toch!"
Nou, zo ongeveer dan
RE4 heb ik uitgespeeld en Dead Space is inderdaad een stuk enger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:21 schreef Cheiron het volgende:
Ik kreeg de monsters in de demo niet eens doodNee, mij te eng. Anderhalf jaar gedaan over RE4 omdat ik die eng vond, en volgens mij is dit een dikke overtreffende trap
Silent Hill indeed. Ik had m toen op de PS2. Begint je radio kraken en ruizen, dan weet je dat er iets gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:41 schreef NutKees het volgende:
Resident Evil is nooit echt eng geweest op wat schrikmomenten na. Silent Hill staat nog steeds bovenaan in mijn lijst door de enorme creepy sfeer. Dead Space was ook helemaal niet verkeerd overigens.
Die oude Resident Evils waren eng, maar ik vond de controls eigenljik te frustrerend om ze uit te spelen.quote:
De huidige Silent Hill games op de PS3 zijn bagger vergeleken met de oude.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Ja Silent HillMaar naar zo'n spel vroeg ik hier dus voor op de PS3 en ik kreeg Dead Space aangeraden. En ik moet zeggen dat het idd wel creepy is
Maar nog geen SH nee.
Inderdaad, na SH 1, 2 en 3 hadden ze moeten stoppen. The room heb ik nog wel uitgespeeld maar homecoming en origins liggen al een jaar te verstoffen. Shattered Memories ben ik ook nog even benieuwd naar geweest maar mijn interesse is inmiddels vervlogen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De huidige Silent Hill games op de PS3 zijn bagger vergeleken met de oude.
http://uk.ps3.ign.com/articles/957/957103p1.html Vergane glorie, maar wellicht wel leuk als budget titel ofzo.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef aeque het volgende:
Ik hoor niemand over Alan Wake?
Of kwam deze niet meer voor PS3?
Ik begreep dat deze ook op PS3 zou komenquote:
Klopt, dat was eerst (tijdens de aankondiging van de game in 2006) wel de bedoeling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik begreep dat deze ook op PS3 zou komen![]()
My bad!
fo sho?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klopt, dat was eerst (tijdens de aankondiging van de game in 2006) wel de bedoeling.
Motorstorm - Gran Turismo: 4 - 4quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef rakotto het volgende:
http://kotaku.com/5560284(...)rban-survival-racing
Motorstorm 4 is officieel.
Ik wist dat ik achterliep, maar zo ver...quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klopt, dat was eerst (tijdens de aankondiging van de game in 2006) wel de bedoeling.
wordquote:
GT heeft wel meer dan 4 versies gekregen ondertussen. En bij Motorstorm tel je de PSP versie erbij en bij GT niet? Ik hoop trouwens wel dat er op de komende E3 veel GT5 nieuws zal zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Motorstorm - Gran Turismo: 4 - 4
Lang naar gekeken maar uiteindelijk toch maar niet aangeschaft. De demo was opzich wel grappig maar ik denk niet dat ik dat een heel spel lang wil doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef Beach het volgende:
Ik had Siren Blood Curse, maar na 5 minuten nooit meer aangeraakt omdat ik dood ging.
Ik kan dat bevestigen. Gekocht op BD voor 2 tientjes, paar uurtjes gespeeld en weer in de kast gemieterd. Om de een of andere reden trek ik die survival horror games niet meer zo. Er zitten niet genoeg puzzels in (RE5), de game mechanics zijn te 'stroef' (Siren, Silent hill), of ze zijn gewoon niet eng (RE5). Dead Space had het wel redelijk in orde, de puzzels ontbraken nog een beetje maar het had wel een lekker beklemmende en geisoleerde sfeer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Lang naar gekeken maar uiteindelijk toch maar niet aangeschaft. De demo was opzich wel grappig maar ik denk niet dat ik dat een heel spel lang wil doen.
Verkoop je m?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:48 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik kan dat bevestigen. Gekocht op BD voor 2 tientjes, paar uurtjes gespeeld en weer in de kast gemieterd. Om de een of andere reden trek ik die survival horror games niet meer zo. Er zitten niet genoeg puzzels in (RE5), de game mechanics zijn te 'stroef' (Siren, Silent hill), of ze zijn gewoon niet eng (RE5). Dead Space had het wel redelijk in orde, de puzzels ontbraken nog een beetje maar het had wel een lekker beklemmende en geisoleerde sfeer.
Dat heb ik ook... Je weet maar nooit of er een dag komt waarin je ineens zin hebt om dat spel te spelen. Ik kom vast nog wel een keer toe aan RE4/Ico/SotC/R&C/R&C2/R&C3/R&C:ToD/AC/Dead Space/Simpson's Game/Condemned 2/FEAR 2/etc/etc/etc.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:21 schreef NutKees het volgende:
Ik verkoop zelden spellen, alleen als ik ze HEEL slecht vind. En Siren was niet heel slecht maar het juiste moment om hem helemaal uit te spelen moet ik nog vinden... zoiets.
Andere TV kopen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef Tjaapo het volgende:
Als ik mijn ps3 aanzet en een game ga spelen hoor ik in het zacht de geluiden van de tv/zender die ik voor het laatst ophad staan door mijn geluiden van de game heen. (Hoewel het heel zachtjes is) irriteer ik me er mateloos aan. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Hoe heb je de PS3 aangesloten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef Tjaapo het volgende:
Als ik mijn ps3 aanzet en een game ga spelen hoor ik in het zacht de geluiden van de tv/zender die ik voor het laatst ophad staan door mijn geluiden van de game heen. (Hoewel het heel zachtjes is) irriteer ik me er mateloos aan. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Das balen, maar wel vreemd aangezien het een best nieuwe televisie is. Een Philips LCD (volgens mij 5000 serie) met full hd. Zou niet iets met instellingen te maken kunnen hebben?quote:
Met hdmi kabel voor zowel beeld als geluid.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:02 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Hoe heb je de PS3 aangesloten?
OMFG! Dat je een spel als the Simpsons laat liggen okay, maar dit is gewoon HEILIGSCHENNIS!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:30 schreef FinalD87 het volgende:
Ik kom vast nog wel een keer toe aan RE4/Ico/SotC/R&C/R&C2/R&C3/R&C:ToD/AC/Dead Space/Simpson's Game/Condemned 2/FEAR 2/etc/etc/etc.
Probeer eens met composiet/component aansluiting. En zit er ergens een versterker op je TV-kabel? Klinkt namelijk als een te sterk signaal.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:03 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Met hdmi kabel voor zowel beeld als geluid.
Ergens gaat er iets mis met je TV. Ik zou Philips bellen, een dergelijke TV moet dat probleem iig niet hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:03 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Das balen, maar wel vreemd aangezien het een best nieuwe televisie is. Een Philips LCD (volgens mij 5000 serie) met full hd. Zou niet iets met instellingen te maken kunnen hebben?
Dikke co-op funquote:
quote:Having its thunder so rudely stolen has inevitably masked that ambition, and after playing this flashy but constrained demo, we're still anxious to find out where MotorStorm's purposeful new direction meets its free-roaming past. But the more you talk to the men making it, the sharper that ambition comes in to view, in the most unexpected places. It may look familiar, but MotorStorm: Apocalypse will be a racing game unlike any other: that much is certain.
http://www.eurogamer.net/(...)ypse-hands-on?page=1quote:MotorStorm: Apocalypse will be released exclusively for PS3 in 2011. "Probably first quarter," according to game director Matt Southern.
http://www.videogamer.com(...)se/preview-2404.htmlquote:Sony's demo only offered one race and a single sports car to use, but that didn't stop a healthy sense of competition from spawning among the assembled press. We egged each other on, jeered when someone crashed, and then reached over for the pad to take another go for ourselves. We knew that that the fine weather was still waiting for us outside, and yet we stuck around for Just Another Go. Even at this pre-alpha stage, MotorStorm: Apocalypse is surprisingly addictive - and perhaps that's the most encouraging sign of all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |