Inderdaad, na SH 1, 2 en 3 hadden ze moeten stoppen. The room heb ik nog wel uitgespeeld maar homecoming en origins liggen al een jaar te verstoffen. Shattered Memories ben ik ook nog even benieuwd naar geweest maar mijn interesse is inmiddels vervlogen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De huidige Silent Hill games op de PS3 zijn bagger vergeleken met de oude.
http://uk.ps3.ign.com/articles/957/957103p1.html Vergane glorie, maar wellicht wel leuk als budget titel ofzo.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef aeque het volgende:
Ik hoor niemand over Alan Wake?
Of kwam deze niet meer voor PS3?
Ik begreep dat deze ook op PS3 zou komenquote:
Klopt, dat was eerst (tijdens de aankondiging van de game in 2006) wel de bedoeling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik begreep dat deze ook op PS3 zou komen![]()
My bad!
fo sho?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klopt, dat was eerst (tijdens de aankondiging van de game in 2006) wel de bedoeling.
Motorstorm - Gran Turismo: 4 - 4quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:40 schreef rakotto het volgende:
http://kotaku.com/5560284(...)rban-survival-racing
Motorstorm 4 is officieel.
Ik wist dat ik achterliep, maar zo ver...quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klopt, dat was eerst (tijdens de aankondiging van de game in 2006) wel de bedoeling.
wordquote:
GT heeft wel meer dan 4 versies gekregen ondertussen. En bij Motorstorm tel je de PSP versie erbij en bij GT niet? Ik hoop trouwens wel dat er op de komende E3 veel GT5 nieuws zal zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Motorstorm - Gran Turismo: 4 - 4
Lang naar gekeken maar uiteindelijk toch maar niet aangeschaft. De demo was opzich wel grappig maar ik denk niet dat ik dat een heel spel lang wil doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef Beach het volgende:
Ik had Siren Blood Curse, maar na 5 minuten nooit meer aangeraakt omdat ik dood ging.
Ik kan dat bevestigen. Gekocht op BD voor 2 tientjes, paar uurtjes gespeeld en weer in de kast gemieterd. Om de een of andere reden trek ik die survival horror games niet meer zo. Er zitten niet genoeg puzzels in (RE5), de game mechanics zijn te 'stroef' (Siren, Silent hill), of ze zijn gewoon niet eng (RE5). Dead Space had het wel redelijk in orde, de puzzels ontbraken nog een beetje maar het had wel een lekker beklemmende en geisoleerde sfeer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Lang naar gekeken maar uiteindelijk toch maar niet aangeschaft. De demo was opzich wel grappig maar ik denk niet dat ik dat een heel spel lang wil doen.
Verkoop je m?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:48 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik kan dat bevestigen. Gekocht op BD voor 2 tientjes, paar uurtjes gespeeld en weer in de kast gemieterd. Om de een of andere reden trek ik die survival horror games niet meer zo. Er zitten niet genoeg puzzels in (RE5), de game mechanics zijn te 'stroef' (Siren, Silent hill), of ze zijn gewoon niet eng (RE5). Dead Space had het wel redelijk in orde, de puzzels ontbraken nog een beetje maar het had wel een lekker beklemmende en geisoleerde sfeer.
Dat heb ik ook... Je weet maar nooit of er een dag komt waarin je ineens zin hebt om dat spel te spelen. Ik kom vast nog wel een keer toe aan RE4/Ico/SotC/R&C/R&C2/R&C3/R&C:ToD/AC/Dead Space/Simpson's Game/Condemned 2/FEAR 2/etc/etc/etc.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:21 schreef NutKees het volgende:
Ik verkoop zelden spellen, alleen als ik ze HEEL slecht vind. En Siren was niet heel slecht maar het juiste moment om hem helemaal uit te spelen moet ik nog vinden... zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |