quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:08 schreef remlof het volgende:
Nog effe het linkje dumpen: www.brandvoting.nl
Dus toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Appèl schrijf je sinds 2006 gewoon als appel.![]()
Kind!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Appèl schrijf je sinds 2006 gewoon als appel.
Echt hè? Daarom eet ik geen appels meer.quote:
[a]quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Haribo
Porky
Zacht
¤ 0,05
[a] Met Sint Maarten schep ik ze bij Moslimkindjes gewoon in hun snoepzakje![]()
[b] Nee, bij Moslimkindjes ga ik voor de schuimbanaantjes
Geïntegreerde moslimkindjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef remlof het volgende:
Sinds wanneer doen moslimkindjes aan St. Maarten?
Wat hard, geef die arme schaapjes voor de zekerheid gewoon schuimbanaantjes danquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow die eten ook wel snoepjes in de vorm van een varken. Opfelost.
Dus dat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef remlof het volgende:
Sinds wanneer doen moslimkindjes aan St. Maarten?
Ik ook. Hoe kunnen ze nu vaststellen dat als je je kleding koopt bij H&M of gek bent op Ben&Jerry-ijs je het beste bij de PVV past?quote:
Mjah, Skoda rijders stemmen kennelijk ChristenUniequote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe kunnen ze nu vaststellen dat als je je kleding koopt bij H&M of gek bent op Ben&Jerry-ijs je het beste bij de PVV past?
Zou tijd wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken ik je nu weer gewoon elke avond effe belle
net zoals vroeger
Ik kwam op CDA uit en ben niet eens christelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, Skoda rijders stemmen kennelijk ChristenUnie
Niét natuurlijk. Maar dit levert allerlei interessante consumentprofiel-info op. En mensen zijn dól op testjes "die iets over je zeggen", dus koppel dat eraan en het wordt braaf ingevuld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe kunnen ze nu vaststellen dat als je je kleding koopt bij H&M of gek bent op Ben&Jerry-ijs je het beste bij de PVV past?
Nee aan de boulevard, maar ik ga niet als een josti voor een van die webcams staan zwaaien in de hoop dat iemand me toevallig ziet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ga je nog zwaaien voor de webcam of zit je op een ander stuk strand?
Een Saab is een auto voor artsen, tandartsen en zo. Niet echt een PVV-mobiel. Dat ik bij het CDA uitkom kan trouwens wel aan m'n auto liggen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:19 schreef Jian het volgende:
PVV, zou dat door die voorkeur voor een Saab komen ?
Mmmm, Mercedes is toch meer een VVD-mobiel zou ik zeggen. De auto van ondernemend Nederlandquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een Saab is een auto voor artsen, tandartsen en zo. Niet echt een PVV-mobiel. Dat ik bij het CDA uitkom kan trouwens wel aan m'n auto liggen.
Mercedes is vooral de auto voor varkensboeren, die stemmen allemaal op het CDA.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmmm, Mercedes is toch meer een VVD-mobiel zou ik zeggen. De auto van ondernemend Nederland
Die optie is er niet, je moet een favoriet automerk invullen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan zal ik wel bij GroenLinks uitkomen met m'n fietsje en de trein.
Ik legde bij Saab even de connectie dat, dat merk in Nederlandse handen is ...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mercedes is vooral de auto voor varkensboeren, die stemmen allemaal op het CDA.
Die connectie had ik nog niet eens gemaakt, althans niet tav Saab.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik legde bij Saab even de connectie dat, dat merk in Nederlandse handen is ...![]()
Er rijden tegenwoordig ook heel veel BMW-yuppen in Audi's, heb ik het idee. En in zo'n bui ben ik eigenlijk nooit meer, ik zwaai overdreven vriendelijk naar dat soort types.quote:Alsof ik een Saab heb om die reden i.p.v. omdat er een dikke turbo in zit, zodat ik die agressieve BMW-yuppen m'n achterlichten kan laten zien als ik in zo'n bui ben
Je bent dus nog een zwevende kiezer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:46 schreef Noek het volgende:
Maar ik had B&J ingevuld maar stiekem ben ik aan het overstappen op Haagen Dasz. Die aarbei/cheesecake is nog lekkerder.
Dat staat er niet bij, je moet kiezen welk merk auto je voorkeur heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan zal ik wel bij GroenLinks uitkomen met m'n fietsje en de trein.
Zo heyquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:00 schreef Gert het volgende:
Hallootjes vanaf het strand![]()
Mallorca was 100 keer mooier maar het went snel.
Hahaha dat is schrikken he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Disana het volgende:
Het kon hier niet erger: mijn vriend kreeg PVV en ik VVD.
Is ook veel verstandiger,......... zeker met zo'n oude Mercedesquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Er rijden tegenwoordig ook heel veel BMW-yuppen in Audi's, heb ik het idee. En in zo'n bui ben ik eigenlijk nooit meer, ik zwaai overdreven vriendelijk naar dat soort types.
Je mag best eens wat kritischer over je vriend zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Disana het volgende:
Het kon hier niet erger: mijn vriend kreeg PVV en ik VVD.
Huh! Nee, we hebben een Saab.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat me raden; BMW, dat of je hebt er altijd al één willen hebben
Deze linkse rakker heeft anders ook jaren in een BMW lopen scheurenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat me raden; BMW, dat of je hebt er altijd al één willen hebben
Duh.. Een BMW, daar wil je nog niet dood in gevonden worden. De poor man's Mercedes..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik legde bij Saab even de connectie dat, dat merk in Nederlandse handen is ...![]()
Alsof ik een Saab heb om die reden i.p.v. omdat er een dikke turbo in zit, zodat ik die agressieve BMW-yuppen m'n achterlichten kan laten zien als ik in zo'n bui ben
Ik rijd heerlijk decadent in een Porsche rond. En nu nog met open kap ook!quote:
Nou, ik wil er best in gevonden worden, maar dan liever niet doodquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Duh.. Een BMW, daar wil je nog niet dood in gevonden worden. De poor man's Mercedes..
Zo! Dat is ook niet mis, superquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik rijd heerlijk decadent in een Porsche rond. En nu nog met open kap ook!
Die van mij is donkerder blauw en twee jaar ouder dan deze.quote:
doe je wel een haarbandje in anders waait het zo voor je ogenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik rijd heerlijk decadent in een Porsche rond. En nu nog met open kap ook!
Nee hoor, ik laat de manen lekker wapperen. Als het echt hard gaat waaien doe ik wel een Brigitte Bardot-sjaaltje omquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe je wel een haarbandje in anders waait het zo voor je ogenbofkont
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat de manen lekker wapperen. Als het echt hard gaat waaien doe ik wel een Brigitte Bardot-sjaaltje om
Dié hadden ze moeten sturen in plaats van Sieneke.quote:
Lekkere stem. Lekker naveltruitje!quote:
WTF is dit dan?quote:
Ik lig in een deuk hier.quote:
Zo twee zintuigen in één klap dood. En dan die rolstoel er tussendoor. Kudos voor the special effects!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo twee zintuigen in één klap dood. En dan die rolstoel er tussendoor. Kudos voor the special effects!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk hier.![]()
![]()
Maar ik weet nu wel op wie ik ga stemmen: Anita.is er ook een Sjonnie?
Jezus!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:58 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_moord_Peru___.html
Joran weer verdacht van moord.
Zo, nou Peter R de Vries er maar weer op af sturen, deze jongen denkt, ach de 1e keer is het me gelukt dus de 2e keer ontspring ik wel weer de dans, alleen jammer voor hem, geen hulp meer van zijn vader die is verleden jaar toch gestorven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:58 schreef hondjes het volgende:
Of the A-team!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:01 schreef Toverheks het volgende:
Zo, nou Peter R de Vries er maar weer op af sturen,
Eindelijk gerechtigheid.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef hondjes het volgende:
Niet zo handig van hem,als hij gepakt wordt, kan hij wegrotten in een Zuid-Amerikaanse gevangenis..
Zó dom zou ie toch niet zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:58 schreef hondjes het volgende:
Ik heb zijn spullen al op straat gezetquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mag best eens wat kritischer over je vriend zijn.
Zo is dat. De knuffelgevangenissen hier kosten handen vol belastinggeld en daar heeft hij een gratis Bubba.quote:
Ten years ago / In 1972), a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire... The A-Team.quote:
Ja of the Ghostbusters. Who you gonna call??quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ten years ago / In 1972), a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire... The A-Team.
Tatataaaaaaaaaaaaatatataataaaaaaaaaaaa
Ola! Daar ging het fout en Head & Shoulders.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kom op 't CDA uit! Alsof die Ola ijsjes eten, de NRC & Elsevier lezen, Volvo rijden en met Head & Shoulders hun haren wassen. Fuck, bij die laatste is 't vast mis gegaan
!
Tuurlijk heeft ie het gedaan....maar die klojo moet hangen...hangen zeg ik je....quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja of the Ghostbusters. Who you gonna call??
Komen we aan met Peter. Vroeger waren de actionfiguren zoveel toffer!
Hij heeft het gedaan. Dat zegt de orb voor mijn oog.
En naar die orb moet je luisteren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja of the Ghostbusters. Who you gonna call??
Komen we aan met Peter. Vroeger waren de actionfiguren zoveel toffer!
Hij heeft het gedaan. Dat zegt de orb voor mijn oog.
Ho ho, hater. Misschien was het Patrick wel!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ie het gedaan....maar die klojo moet hangen...hangen zeg ik je....
Zo, die komt nog eens ergens. Doet die goed!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel een reislustig typje, onze Joran.
Je drinkt geen spa & fruit, lekker hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:43 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het sowieso raar...dr zat geen 1 merk tussen wat ik normaal gebruik
Das net water.....oke oke 1 merk dan...maar om op de H&M en nu hele stemgedrag te bepalen vink wel wat overdrevenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je drinkt geen spa & fruit, lekker hoor.
Wel spa blauw maar eigenlijk drink ik kraanwater want spa blauw is viessss, Patrick.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je drinkt geen spa & fruit, lekker hoor.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel spa blauw maar eigenlijk drink ik kraanwater want spa blauw is viessss, Patrick.
Ja hoi, ik antwoord gewoon voor Laysa maar het klopt wel want daar ging ik ook nat.
Ah jawel. Hij is echt zo dom. Hij had z'n vader mee qua slim en sluwheid. Op eigen kracht is hij niet zoveel denk ik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste, slim. Maar zó dom't Zal toch niet zeg.
Wat zou het motief zijn? Is daar wat over gezegd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah jawel. Hij is echt zo dom. Hij had z'n vader mee qua slim en sluwheid. Op eigen kracht is hij niet zoveel denk ik.
Arm meisje, dat wel trouwens.
Ik val net binnen. Voor welk vergrijp zit ze vast?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Op Nederland 3 is net een programma bezig over een meisje in de vrouwengevangenis in Peru.
Koffer cocaïne.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik val net binnen. Voor welk vergrijp zit ze vast?
Zomaar in haar koffer gestopt? Dat mens heeft nb een kind.quote:
Gevalletje "WIr haben es nicht gewusst"?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zomaar in haar koffer gestopt? Dat mens heeft nb een kind.
Ze ging er vanuit dat als ze gepakt zou worden, dat in Nederland zou zijn. Ze had zich nooit gerealiseerd dat ze in Peru al gepakt kon wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die nu lekker bij oma woont. Sneu verhaal ook voor dat meisje. Hoe oud is het meisje?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevalletje debiel. Arme kind die bij oma Tokkie op moet groeien. Ik weet echt niet wat ik hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze ging er vanuit dat als ze gepakt zou worden, dat in Nederland zou zijn. Ze had zich nooit gerealiseerd dat ze in Peru al gepakt kon worden
Wat een dom wijf, fijn verantwoordelijkheidsgevoel voor haar dochtertje ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze ging er vanuit dat als ze gepakt zou worden, dat in Nederland zou zijn. Ze had zich nooit gerealiseerd dat ze in Peru al gepakt kon worden
Ik ben het met je eens dat het niet slim was van het meisje, maar debiel vind ik wel wat ver gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevalletje debiel. Arme kind die bij oma Tokkie op moet groeien. Ik weet echt niet wat ik hoor.
If you can't do the time, don't do the crime.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
Elk mens maakt fouten, zij een hele grote, domme fout, maar ik vind het sneu dat zij er 14 jaar voor moet boeten en haar kind met haar want die woont bij oma tokkie.
Waarschijnlijk zat oma Tokkie gewoon thuis, die dochter is toch volwassen dus zal toch wel zonder mama op vakantie kunnen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het niet slim was van het meisje, maar debiel vind ik wel wat ver gaan.
Heb ook geen flauw idee wat de achtergrond is, hoe ze er in is gerold e.d, hoe jong ze was etc.
Elk mens maakt fouten, zij een hele grote, domme fout, maar ik vind het sneu dat zij er 14 jaar voor moet boeten en haar kind met haar want die woont bij oma tokkie.
Waar was oma tokkie eigenlijk toen dochterlief met een koffer vol coke op het vliegtuig stapte?
Ik ken ook de achtergrond niet maar ik neem aan dat het "grote geld" lonkte.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben het met je eens dat het niet slim was van het meisje, maar debiel vind ik wel wat ver gaan.
Heb ook geen flauw idee wat de achtergrond is, hoe ze er in is gerold e.d, hoe jong ze was etc.
Waar was oma tokkie eigenlijk toen dochterlief met een koffer vol coke op het vliegtuig stapte?
Don't go to bed with no price on your head,quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
If you can't do the time, don't do the crime.
Ze spreekt wrs geen Engels.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
If you can't do the time, don't do the crime.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
Ian! Als je een door Burton gesigneerd Alice in Wonderlandboek wil bemachtigen, moet je een tekening maken voor Albert Verlinde! Dat zei hij net op de televisie!
rtlboulevard.nl zal we betere info hebben ...
Dat kan hoor, dat het geld lokte. Ze was 19 en zwanger, misschien wel een wanhoopsdaad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken ook de achtergrond niet maar ik neem aan dat het "grote geld" lonkte.
Dus dat. Aso's in het kwadraat.
Nee.quote:
Nee, ligt niet aan jou. Gewoon eensch.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dat kan hoor, dat het geld lokte. Ze was 19 en zwanger, misschien wel een wanhoopsdaad.
Geen idee eigenlijk, maar ik kan er niets aan doen. Als ik zoiets zie is niet het eerste wat in mij opkomt: wat een achterlijk wijf oid, ik denk dat, tjee wat een triest verhaal.
Zal best aan mij liggen.
Ik heb de voorkeur voor deze versiequote:
Ik ga voor beide.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb de voorkeur voor deze versie
Maar dat mag geen verrassing heten.
Young Ella was topquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef beequeen het volgende:
Mijn lijflied. Mooi voor deze tijd van het jaar en ooit tijdens mijn crematie.
Ik zeg niks maar contrabassiten ftw.quote:
Hoe is het eigenlijk met je garnalenverslaving?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:51 schreef Disana het volgende:
Ik zou ook wel willen posten, maar ik ben totally stuffed. Aan het eind van de middag patat en een kroket gescoord en daarnet koffie met een groot koffiebroodje vol glacé en krenten. Ik kan geen pap meer zeggen.
Pap!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:51 schreef Disana het volgende:
Ik zou ook wel willen posten, maar ik ben totally stuffed. Aan het eind van de middag patat en een kroket gescoord en daarnet koffie met een groot koffiebroodje vol glacé en krenten. Ik kan geen pap meer zeggen.
Oh ja. Dit was de eerste patat sinds ik gestopt ben met roken, en ik proef weer goed dus het was echt héérlijk.quote:
Ik neem aan dat je ze eerst gekookt hebt? Zo ja, jammie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond lekker mosselen gebakken en dat smaakte
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg niks maar contrabassiten ftw.![]()
Het gaat goed met de beestjes, ze durven nu ook door de rest van het huis en na het dollen en ravotten liggen ze nu lekker voor de open tuindeur op de deurmat in het zonnetje te slapenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. Dit was de eerste patat sinds ik gestopt ben met roken, en ik proef weer goed dus het was echt héérlijk.
Deisyy, ja hoor, om de twee dagen koop ik nog steeds zo'n bakje garnalen. Beetje mayo erdoorheen en citroensap, en dan op warme toast. Hoe is het met de katjes? Is er al iets kapot?
Om eerlijk te zijn kwamen ze uit de diepvries, ik had eerst rookspek met knoflook gebakken en daarna de mosselen met ui en paprika erbijquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou. Gewoon eensch.
Oh jee, wacht maar tot ze zwaarder worden, krijg je leuke reepjesgordijnen als ze abseilenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat goed met de beestjes, ze durven nu ook door de rest van het huis en na het dollen en ravotten liggen ze nu lekker voor de open tuindeur op de deurmat in het zonnetje te slapen![]()
Er is nog steeds niets kapot, al klom Tom gisteren een meter mijn gordijnen in
Hoe anders smaakte het dan of doet dat er niet toe?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef Disana het volgende:
Oh ja. Dit was de eerste patat sinds ik gestopt ben met roken, en ik proef weer goed dus het was echt héérlijk.
Deisyy, ja hoor, om de twee dagen koop ik nog steeds zo'n bakje garnalen. Beetje mayo erdoorheen en citroensap, en dan op warme toast. Hoe is het met de katjes? Is er al iets kapot?
Nee, dat is inderdaad niet verrassend. Maar wel een prachtige versie. Mijlenver voor op ene Robbie -jump on the band wagon- Williams.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb de voorkeur voor deze versie
Maar dat mag geen verrassing heten.
Ze waren vooral verbaasd toen ze frisse lucht van buiten over hun snuit voelden gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee, wacht maar tot ze zwaarder worden, krijg je leuke reepjesgordijnen als ze abseilen
Goed om te horen dat ze niet bang zijn en alles lekker verkennen. Ja, die zon zullen ze wel heerlijk vinden, die van mij hebben ook de hele dag liggen zonnebaden.
Ga jij even bijstandsmoeders pesten!quote:
Die van mijj niet. Mag niet. En serieus als ze dood zijn moet ik ze nooit meer !!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:12 schreef Laysa het volgende:
Mijn katten hebben heel de dag op bed gelegen...Luie nesten zijn het
Ik denk het niet. Mijn pa heeft geen i-net en droomt gewoon door in zijn leventje ten tijde van Ella, Oscar en Niels.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit album zal je vader ook wel in de kast hebben staan.
Niveautje Nico Dijkshoornquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga jij even bijstandsmoeders pesten!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Mijn pa heeft geen i-net en droomt gewoon door in zijn leventje ten tijde van Ella, Oscar en Niels.
Ik geef hem geen ongelijk.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mijj niet. Mag niet. En serieus als ze dood zijn moet ik ze nooit meer !!!!
Boos?!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mijj niet. Mag niet. En serieus als ze dood zijn moet ik ze nooit meer !!!!
Tuurlijk, Hollandse garnalen. Van de Jumboquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe anders smaakte het dan of doet dat er niet toe?
Toch wel Hollandse garnalen hè?![]()
Ik was bijna bang dat je ging schelden dat ik zelf vvd-er was! Ik gun een bijstandsmoeder ook haar twee wekelijkse stukje vlees voor kinderen hoor!quote:
Neuh, dan zou je er zelf teveel bij inschieten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was bijna bang dat je ging schelden dat ik zelf vvd-er was! Ik gun een bijstandsmoeder ook haar twee wekelijkse stukje vlees voor kinderen hoor!
Ik heb de hele dag in mijn tuintje gehangen, lui nest die ik ben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:12 schreef Laysa het volgende:
Mijn katten hebben heel de dag op bed gelegen...Luie nesten zijn het
Gaat natuurlijk nergens over, twitter is een medium dat bij uitstek niet geschikt is voor tvquote:
Het is nog bezig.quote:
Zatquote:
De mooiste bassolo van Niels Henning vind ik een solo van hem bij een redelijk onbekende Koreaans-Deense pianist Nils Lan Doky. Een Zweeds volksliedje Ack Varmeland du Skona, helaas niet te vinden op Youtube, sterker nog: die cd ben ik in Nederland nog nooit tegengekomen.quote:
Dat leek mij dus ook al.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nergens over, twitter is een medium dat bij uitstek niet geschikt is voor tv.
Maar Roemer had weer een paar grapjes aan de tafelquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat leek mij dus ook al.
Ik blijf bij het NOS Journaal beequeen.
Hij niet alleen...ik ook!!!!! daar heb je dan 13 jaar lang non stop voor gewerkt en vervolgens buiten je eigen toedoen ben je nog minder dan minder en krijg je nog minder dan minder !...quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, dan zou je er zelf teveel bij inschieten.
Jij mag datquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in mijn tuintje gehangen, lui nest die ik ben.
Soms ben je best wel liev, muis.quote:
Oh verdikkie, heb ik dus toch iets gemist. Ik vond hem en die hoogleraar economie van de Erasmus gisteren ook zo leuk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar Roemer had weer een paar grapjes aan de tafel.
Nee, dat is jouw referentiekader. Wij, socialisten, denken niet in ik en jij, maar in wij. Wij hechten waarden aan bepaalde normen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, dan zou je er zelf teveel bij inschieten.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:21 schreef Laysa het volgende:
Hij niet alleen...ik ook!!!!! daar heb je dan 13 jaar lang non stop voor gewerkt en vervolgens buiten je eigen toedoen ben je nog minder dan minder en krijg je nog minder dan minder !...
Ik betaal m'n premies met liefde voor julliequote:Op woensdag 2 juni 2010 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, dat is jouw referentiekader. Wij, socialisten, denken niet in ik en jij, maar in wij. Wij hechten waarden aan bepaalde normen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Ik betaal m'n premies met liefde voor jullie
Die nemen wij met liefde in ontvangst en als het te minimaal wordt dan komen we de rest aan de deur collecteren. Hij die een brood steelt uit honger is zonder zonde, hij die een brood weigert te delen met een hongerige begaat een zonde. Robin Hoed had SP bloed!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Ooooo die hebben we hier ook...alleen het accent zal iets anders zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:00 schreef Marrije het volgende:
Mensen die vanaf hun balkon ruzie met elkaar lopen te maken 'kankah hoew'
Dit kwam er nog aan vooraf 'Jij moe juh bek houwuh'quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ooooo die hebben we hier ook...alleen het accent zal iets anders zijn
Jij niet natuurlijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
En meteen iedereen op het balkon om te kijken wat er loos is
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Hij zit de laatste tijd zo ongeveer om de twee dagen mijn mailbox te spammen, dat is helemaal niet grappigquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar Roemer had weer een paar grapjes aan de tafel.
Ik zat wéér op het strand. Terrasje en eten en nu 100 euro lichter, dus de volgende keer weer eens met een liter huiswijn, kee?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:13 schreef liesje1979 het volgende:
Die Joran.![]()
En wat was het heerlijk weer vandaag, zit je nog op het strand Gert?
Ik wilde pas antwoord geven als ik dat andere klaar had, zo van, nou het is gelukt hoor! Bedankt! En ja natuurlijk ga ik naar parkpop dat is bijna in mijn achtertuin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat wéér op het strand. Terrasje en eten en nu 100 euro lichter, dus de volgende keer weer eens met een liter huiswijn, kee?
En geef eens antwoord! Ga je parkpoppen of Brabo-meeten?
Ja, vond ik ook, dat hij het goed deed. Vind het een sympathieke man.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:03 schreef remlof het volgende:
Cohen deed het erg goed trouwens, maar ok, bij de VARA is het natuurlijk wel een thuiswedstrijd.
Voor Cohen deed ie het wel goed, maar écht sterk vind ik 'm niet als debater.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:03 schreef remlof het volgende:
Cohen deed het erg goed trouwens, maar ok, bij de VARA is het natuurlijk wel een thuiswedstrijd.
Motte naar beneden komme! Kait sien?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit kwam er nog aan vooraf 'Jij moe juh bek houwuh'En meteen iedereen op het balkon om te kijken wat er loos is
Ah gezellig! En: goed idee, maandag vrij!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde pas antwoord geven als ik dat andere klaar had, zo van, nou het is gelukt hoor! Bedankt! En ja natuurlijk ga ik naar parkpop dat is bijna in mijn achtertuin.![]()
En de maandag erop ben ik vrij!.
Komt goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Remlof! Fijne vakantie!
Met veel buitenseks.![]()
was nog ff aan het werruk thuus, tismeallemaalwatquote:
Portugal, Albufeiraquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was nog ff aan het werruk thuus, tismeallemaalwat![]()
waar ga je heen op vakantie?
veel plezier in ieder geval!
kzaljemissen![]()
quote:
Dat dacht een stel in het bos gisteren ook. God, wat een lelijk stel. Maar wel vriendelijk groeten, dat wel.quote:
Je betrapte een stel neukende Drenthenaren in het bos?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:10 schreef Noek het volgende:
Dat dacht een stel in het bos gisteren ook. God, wat een lelijk stel. Maar wel vriendelijk groeten, dat wel.
Het blijft toch Drenthe. Vriendelijk en flexibel!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:13 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Lekkere vakantie remlof![]()
Para beber, quero água mineral = doe mijn een bier
Isso não é o que eu encomendei = dit heb ik niet besteld![]()
Ja. Ik kwam ook niet verder dan: Oh hai!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je betrapte een stel neukende Drenthenaren in het bos?
YW.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:16 schreef remlof het volgende:
Thanks allemaal
En had je het nou over buitenseks beequeen?
In EHV kunnen ze er ook wat van hoor. Daar doen ze aan kontenbonken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Maar misschien waren het wel mensen uit het Westen. Die gaan speciaal naar Drenthe om seks te hebben.
Sekstoeristen!
Ja, die had ik al eens gezien. Ehm ja..quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
In Eindhoven kunnen ze er ook wat van hoor. Daar doen ze aan kontenbonken.![]()
10 Merapunten voor je collega.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Copycat het volgende:
En een andere post om mijn gevoel weer te geven.
Altijd leuk, collega's die onmogelijke afspraken met klanten makendie jij dan mag verwezenlijken. Terwijl collega te laat is met briefen en weet dat ik gisteren vrij was.
Ja, Cc schrijft wel in een uurtje een hele website vol. Dus niet, zoek het lekker zelf uit.
lekker zulke collega`squote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Copycat het volgende:
Altijd leuk, collega's die onmogelijke afspraken met klanten makendie jij dan mag verwezenlijken. Terwijl collega te laat is met briefen en weet dat ik gisteren vrij was.
Ja, Cc schrijft wel in een uurtje een hele website vol. Dus niet, zoek het lekker zelf uit.
En naar Bangkok voor de hunebedden. Achterlijk volk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Maar misschien waren het wel mensen uit het Westen. Die gaan speciaal naar Drenthe om seks te hebben.
Lui wijf!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Copycat het volgende:
Je zou ze de kost moeten geven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En naar Bangkok voor de hunebedden. Achterlijk volk.
Dat zijn veel Gertpunten, als iemand met saucijzenbroodjes aan komt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
o
Net een lekker saucijzenbroodje gekregen omdat er eentje jarig was, dat maakt heel veel goed.![]()
Ja! Ik hou er ook van!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:27 schreef Noek het volgende:
Hoi Gert!![]()
Fijne vakantie Remlof! Of is die al weg en sta ik hier een beetje verlaten gay te zwaaien?![]()
Mijn tuin is nu net een kerstboom met die lampionnetjes. Geven hartstikke fel licht en dat op zonne-energie. Ik vind het geweldig. Haal er vandaag nog een zooi op.Merry summer, we wish you a merry summer..
Er werken hier ook een paar Zeeuwen en die nemen dan dus van die Zeeuwse bolussen mee. Om half 10 's morgens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zijn veel Gertpunten, als iemand met saucijzenbroodjes aan komt.![]()
Laagste score: vlaai van Multivlaai. Wat een crap, dat neem ik gewoon niet.
LOL, ik had ook Ola (ik zag B&J te laat) NRC, Elsevier en Volvo en kreeg wel VVDquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kom op 't CDA uit! Alsof die Ola ijsjes eten, de NRC & Elsevier lezen, Volvo rijden en met Head & Shoulders hun haren wassen. Fuck, bij die laatste is 't vast mis gegaan
!
Ja, ook! In de coniferen, dat is nu de kersthaag. Vanmiddag nog zo'n streng erbij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Ik hou er ook van!![]()
Heb je ook zo´n slinger met van die kleine lampionnetjes? Die is leuk.
Ik ben alles aan het verven in mijn tuin, want kleur!
Goedemorgen.
Eh ja, van wat details dan, waarbij ik angstvallig om de kale plekken in het gras heen fototgrafeer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ook! In de coniferen, dat is nu de kersthaag. Vanmiddag nog zo'n streng erbij.
Fiësta!![]()
Foto's van de kleurige tuin als die klaar is. Ja?
met gesnipperde zalm en spinazie, je kan er ook als alles klaar is lekker stukjes uitgebakken bacon door doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
En voor het zomerfeest zaterdag moet ik iets italiaans maken, dus ik dacht pastasalade. Nu zoek ik het makkelijkste/lekkerste recept
Dus je had je tanden ook niet gepoetst? Dode rat!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:25 schreef CarOnline het volgende:
Gister lekker op de bank met een nieuw boek, millennium 2,
heb de eerste bladzijde gelezen en werd vanmorgen om 6 uur wakker op de bank
De Mijnese was allang thuis gekomen van t werk, eten gemaakt, maar ik sliep als een blok, hij kreeg me niet wakker.
Die Couscoussalade van Gert was echt heel lekker maar is vast niet Italiaans alhoewel het recept wel van Jamie is en die is Brits.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:21 schreef liesje1979 het volgende:
Waarbij makkelijk minstens even zwaar weegt als lekker.
Nee, die had ik ook niet gepoetst, maar t smaakte echt niet vies. Heb er ook niet echt bij stil gestaan, werd een beetje vreemd wakker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus je had je tanden ook niet gepoetst? Dode rat!
Oh ook niet gemerkt!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
Caro, ik had je een steen gestuurd he?
@Heksje, heb je ook iets zonder vis?
Macaroni Bolognese à la MeraViglioSa.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
En voor het zomerfeest zaterdag moet ik iets italiaans maken, dus ik dacht pastasalade. Nu zoek ik het makkelijkste/lekkerste recept
En dat is als pastasalade ook lekker?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Macaroni Bolognese à la MeraViglioSa.![]()
- water opzetten en als het kookt macaroni in flikkeren, 8 minuten koken, afgieten
- intussen gehakt rul bakken in de wok, dan voorgesneden macaronigroenten van de supermarkt erbij, beetje bakken
- mix voor macaroni van Knorr laten wellen in 1 mok heet water en dan bij het gehakt/de groenten gooien
- een scheutje koffiemelk toevoegen (voor binding en romigheid) en wat pannenkoekenstroop (nuance) en eventueel wat extra basilicum en oregano (voor extra Italiaans effect), goed roeren
Als je klaar bent de boel door elkaar mengen en voila, heerlijk potje pasta
Eh.. Ja!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat is als pastasalade ook lekker?
Je ziet mij al even aubergines grillen en weet ik al wat niet meer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Die Couscoussalade van Gert was echt heel lekker maar is vast niet Italiaans alhoewel het recept wel van Jamie is en die is Brits.
O die heb ik nét gisteren uit gelezen. Lesbische seks zit er ook in enzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:25 schreef CarOnline het volgende:
Gister lekker op de bank met een nieuw boek, millennium 2,
Voor hoeveel man is het dan? Meine chickie gaat 'm zaterdag namelijk maken, serieus. Een schaaltje erbij kan best wel, voor 10 man erbij niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je ziet mij al even aubergines grillen en weet ik al wat niet meer?
Nuilkont!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:35 schreef Gert het volgende:
Wat een culinaire treurigheid hier.
Je zou haast naar Coos gaan verlangen.![]()
Pasta "salade"
Dat spul is traumatisch. Van die dikke koude wokkels, half gaar. Yuk.
Oh welke blz? Begin ik daar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
O die heb ik nét gisteren uit gelezen. Lesbische seks zit er ook in enzo.
Wat lief, maar dat gaat hem niet worden denk ik. Het is voor het zomerfeest van mijn werk dus dat zijn ws iets meer dan 10 mensen. Niet dat ik voor 100 mensen iets moet maken hoor, goddank. Iedereen maakt iets, en veel ouders nemen ook nog wat mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor hoeveel man is het dan? Meine chickie gaat 'm zaterdag namelijk maken, serieus. Een schaaltje erbij kan best wel, voor 10 man erbij niet.
Moment, ik heb de geilste passages onderstreept!quote:
gewoon wat noodels en dan extra mais, wat zalm ofzo. . .quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:21 schreef liesje1979 het volgende:
Waarbij makkelijk minstens even zwaar weegt als lekker.
bij AH hebben ze lekkere pasta van die grote gedraaide, daar doe je gerookte kip door in kleine stukjes, lekker beetje spinazie wokken ( later erbij gooien) stukjes courcet in kleine stukjes er door heen.( of hoe je dat ook schrijft)quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
Caro, ik had je een steen gestuurd he?
@Heksje, heb je ook iets zonder vis?
Ik hoop echt dat er zeven mensen met een "snelle en makkelijke" pastasalade aan komen zetten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief, maar dat gaat hem niet worden denk ik. Het is voor het zomerfeest van mijn werk dus dat zijn ws iets meer dan 10 mensen. Niet dat ik voor 100 mensen iets moet maken hoor, goddank. Iedereen maakt iets, en veel ouders nemen ook nog wat mee.
Zo leuk altijd, vooral ook dat het op zaterdagochtend is.
of je doet iets met kleine kipkluifjes, paar lekkere sausjes stokbroodje erbij met kruidenboter.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
Dat van die 7 man met salade zal wel meevallen, onderling hebben we afgesproken wat we maken, en de ouders komen vaak niet verder dan chips, stokjes kaas, koud knakworste, zilveruitje, druif, en in bladerdeeg gebakken knakworstjes
En nee, kant en klaar kopen vind ik dan weer net niet leuk, gewoon 1 grote schaal, dan ben ik blij.
Oh ja, dat vind ik ook echt heel viessss, Patrick.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:35 schreef Gert het volgende:
Pasta "salade"
Dat spul is traumatisch. Van die dikke koude wokkels, half gaar. Yuk.
Het thema is WK en wij als groep vertegenwoordigen Italie, dus het moet iets itailaans zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of je doet iets met kleine kipkluifjes, paar lekkere sausjes stokbroodje erbij met kruidenboter.
ja ik roep maar wat.
Liesje, bij de C1000 hebben ze van die lekkere beenhammetjes, in allerlei smaken. Kun je er een stel van in de oven doen, kun je de dag ervoren al bakken en koud zijn ze ook heerlijk. Lekkere salades erbij, stokbrood zelf gesnedenquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
Dat van die 7 man met salade zal wel meevallen, onderling hebben we afgesproken wat we maken, en de ouders komen vaak niet verder dan chips, stokjes kaas, koud knakworste, zilveruitje, druif, en in bladerdeeg gebakken knakworstjes
En nee, kant en klaar kopen vind ik dan weer net niet leuk, gewoon 1 grote schaal, dan ben ik blij.
neem je gewoon italiaanse kipkluifjes, Italie daar lopen toch ook kippie`s rondquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het thema is WK en wij als groep vertegenwoordigen Italie, dus het moet iets itailaans zijn.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Italiaanse pastasalade met pestosaus
Maaltijdsalade voor 6 personen
1 bakje kers/cherrytomaatjes
(ca. 250 gram)
3 eetl. pesto (uit een potje)
6 eetl. olijfolie (extra vergine)
ca. 20 groene of zwarte olijven zonder pit
100 g gorgonzola
zout
300 g pasta, bijvoorbeeld
spiraaltjes
100 g doperwten (diepvries)
ca. 10 blaadjes basilicum
Voorbereiden:
Snijd de gewassen tomaatjes doormidden. Roer de pesto en 5 eetlepels olijfolie door elkaar. Snijd de olijven in plakjes en de gorgonzola in blokjes.
Bereiden:
Breng in een grote pan een royale hoeveelheid water met een snufje zout aan de kook. Kook hierin de pasta beetgaar volgens de aanwijzing op de verpakking. Kook de laatste 4 minuten de doperwten mee. Giet de pasta en doperwten af en laat alles goed in een zeef uitlekken. Roer een lepel olijfolie door de pasta om aan elkaar plakken te voorkomen. Laat pasta en doperwten afkoelen. Schep de pasta en erwtjes in een schaal en meng de tomaatjes en plakjes olijf er doorheen. Houd enkele tomaatjes en plakjes olijf apart voor de garnering. Roer op het laatste moment de pestosaus door de salade, want ook gaar gekookte pasta blijft vocht opnemen. De pasta mag niet papperig-zacht worden. Garneer de salade met plakjes olijf, tomaatjes, blokjes gorgonzola en blaadjes basilicum.
Variatie:
Vervang de basilicum door toefjes peterselie. Vervang de gorgonzola door vers geraspte parmezaanse kaas. Vervang de olijven door kleine, beetgaar gekookte roosjes broccoli.
[ afbeelding ]
Zijn het niet toevallig de Italiaanse weken bij Mc Donalds?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:02 schreef liesje1979 het volgende:
Heel veel wijn?
Jongens, het is voor het zomerfeest van mijn werk. Dus veel ouders en kinderen.
Zaterdagochtend van 10-12
Oh, dat verandert de zaak. Heel veel limonade dan voor de kinderen en voor de ouders een stiekum glaasje wijn in limonadeglazenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:02 schreef liesje1979 het volgende:
Heel veel wijn?
Jongens, het is voor het zomerfeest van mijn werk. Dus veel ouders en kinderen.
Zaterdagochtend van 10-12
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wordt hem denk ik, en dan doe ik er nog stukjes kip door.
Dank u.
Sorry heksje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou leker dan, pieker me suf voor je neem je die van Mera
![]()
![]()
hey succes en we willen wel weten hoe het was hoor.
Ja kom dan niet met kipvleugels als ze vraagt om Italiaans en saladequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou leker dan, pieker me suf voor je neem je die van Mera
![]()
![]()
hey succes en we willen wel weten hoe het was hoor.
Mc Flurry Pesto!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry heksje.
Jaaah Noek, dat je dan aankomt met een grote schaal italiaanse burgers ofzo, met het papiertje er nog om.
meid geeft toch nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry heksje.
Jaaah Noek, dat je dan aankomt met een grote schaal italiaanse burgers ofzo, met het papiertje er nog om.
ja oke je hebt gelijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja kom dan niet met kipvleugels als ze vraagt om Italiaans en salade
Ik geloof dat "groep mexico" al kippenkluifjes deed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja oke je hebt gelijkmaar dacht Italiaans, neem je gewoon italiaanse kipkluifjes
quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als de Lay's chips in de aanbieding is typ ik steeds per ongeluk Laysa chips.![]()
Dus Laysa, hou die Spar folder maar in de gaten, misschien sta je wel in de aanbieding
Ja! Zo zonde dat ze die meuk erin stoppen! Zelfs terryaki salade.. dan donderen ze er "noedels" bij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, dat vind ik ook echt heel viessss, Patrick.
In maaltijdsalades zitten ze ook en die wip ik er altijd uit.
Of koude aardappels. Gadver!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Zo zonde dat ze die meuk erin stoppen! Zelfs terryaki salade.. dan donderen ze er "noedels" bij.
Daar heb je de ellende al. Deegwokkels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |