Tuurlijk heeft ie het gedaan....maar die klojo moet hangen...hangen zeg ik je....quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja of the Ghostbusters. Who you gonna call??
Komen we aan met Peter. Vroeger waren de actionfiguren zoveel toffer!
Hij heeft het gedaan. Dat zegt de orb voor mijn oog.
En naar die orb moet je luisteren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja of the Ghostbusters. Who you gonna call??
Komen we aan met Peter. Vroeger waren de actionfiguren zoveel toffer!
Hij heeft het gedaan. Dat zegt de orb voor mijn oog.
Ho ho, hater. Misschien was het Patrick wel!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ie het gedaan....maar die klojo moet hangen...hangen zeg ik je....
Zo, die komt nog eens ergens. Doet die goed!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel een reislustig typje, onze Joran.
Je drinkt geen spa & fruit, lekker hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:43 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het sowieso raar...dr zat geen 1 merk tussen wat ik normaal gebruik
Das net water.....oke oke 1 merk dan...maar om op de H&M en nu hele stemgedrag te bepalen vink wel wat overdrevenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je drinkt geen spa & fruit, lekker hoor.
Wel spa blauw maar eigenlijk drink ik kraanwater want spa blauw is viessss, Patrick.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je drinkt geen spa & fruit, lekker hoor.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel spa blauw maar eigenlijk drink ik kraanwater want spa blauw is viessss, Patrick.
Ja hoi, ik antwoord gewoon voor Laysa maar het klopt wel want daar ging ik ook nat.
Ah jawel. Hij is echt zo dom. Hij had z'n vader mee qua slim en sluwheid. Op eigen kracht is hij niet zoveel denk ik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste, slim. Maar zó dom't Zal toch niet zeg.
Wat zou het motief zijn? Is daar wat over gezegd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah jawel. Hij is echt zo dom. Hij had z'n vader mee qua slim en sluwheid. Op eigen kracht is hij niet zoveel denk ik.
Arm meisje, dat wel trouwens.
Ik val net binnen. Voor welk vergrijp zit ze vast?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Op Nederland 3 is net een programma bezig over een meisje in de vrouwengevangenis in Peru.
Koffer cocaïne.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik val net binnen. Voor welk vergrijp zit ze vast?
Zomaar in haar koffer gestopt? Dat mens heeft nb een kind.quote:
Gevalletje "WIr haben es nicht gewusst"?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zomaar in haar koffer gestopt? Dat mens heeft nb een kind.
Ze ging er vanuit dat als ze gepakt zou worden, dat in Nederland zou zijn. Ze had zich nooit gerealiseerd dat ze in Peru al gepakt kon wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die nu lekker bij oma woont. Sneu verhaal ook voor dat meisje. Hoe oud is het meisje?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevalletje debiel. Arme kind die bij oma Tokkie op moet groeien. Ik weet echt niet wat ik hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze ging er vanuit dat als ze gepakt zou worden, dat in Nederland zou zijn. Ze had zich nooit gerealiseerd dat ze in Peru al gepakt kon worden
Wat een dom wijf, fijn verantwoordelijkheidsgevoel voor haar dochtertje ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze ging er vanuit dat als ze gepakt zou worden, dat in Nederland zou zijn. Ze had zich nooit gerealiseerd dat ze in Peru al gepakt kon worden
Ik ben het met je eens dat het niet slim was van het meisje, maar debiel vind ik wel wat ver gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevalletje debiel. Arme kind die bij oma Tokkie op moet groeien. Ik weet echt niet wat ik hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |