Eindelijk gerechtigheid.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:10 schreef hondjes het volgende:
Niet zo handig van hem,als hij gepakt wordt, kan hij wegrotten in een Zuid-Amerikaanse gevangenis..
Zó dom zou ie toch niet zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:58 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_moord_Peru___.html
Joran weer verdacht van moord.
Ik heb zijn spullen al op straat gezetquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mag best eens wat kritischer over je vriend zijn.
Zo is dat. De knuffelgevangenissen hier kosten handen vol belastinggeld en daar heeft hij een gratis Bubba.quote:
Ten years ago / In 1972), a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire... The A-Team.quote:
Ja of the Ghostbusters. Who you gonna call??quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ten years ago / In 1972), a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire... The A-Team.
Tatataaaaaaaaaaaaatatataataaaaaaaaaaaa
Ola! Daar ging het fout en Head & Shoulders.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kom op 't CDA uit! Alsof die Ola ijsjes eten, de NRC & Elsevier lezen, Volvo rijden en met Head & Shoulders hun haren wassen. Fuck, bij die laatste is 't vast mis gegaan
!
Tuurlijk heeft ie het gedaan....maar die klojo moet hangen...hangen zeg ik je....quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja of the Ghostbusters. Who you gonna call??
Komen we aan met Peter. Vroeger waren de actionfiguren zoveel toffer!
Hij heeft het gedaan. Dat zegt de orb voor mijn oog.
En naar die orb moet je luisteren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja of the Ghostbusters. Who you gonna call??
Komen we aan met Peter. Vroeger waren de actionfiguren zoveel toffer!
Hij heeft het gedaan. Dat zegt de orb voor mijn oog.
Ho ho, hater. Misschien was het Patrick wel!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ie het gedaan....maar die klojo moet hangen...hangen zeg ik je....
Zo, die komt nog eens ergens. Doet die goed!quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wel een reislustig typje, onze Joran.
Je drinkt geen spa & fruit, lekker hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:43 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het sowieso raar...dr zat geen 1 merk tussen wat ik normaal gebruik
Das net water.....oke oke 1 merk dan...maar om op de H&M en nu hele stemgedrag te bepalen vink wel wat overdrevenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je drinkt geen spa & fruit, lekker hoor.
Wel spa blauw maar eigenlijk drink ik kraanwater want spa blauw is viessss, Patrick.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je drinkt geen spa & fruit, lekker hoor.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel spa blauw maar eigenlijk drink ik kraanwater want spa blauw is viessss, Patrick.
Ja hoi, ik antwoord gewoon voor Laysa maar het klopt wel want daar ging ik ook nat.
Ah jawel. Hij is echt zo dom. Hij had z'n vader mee qua slim en sluwheid. Op eigen kracht is hij niet zoveel denk ik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste, slim. Maar zó dom't Zal toch niet zeg.
Wat zou het motief zijn? Is daar wat over gezegd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah jawel. Hij is echt zo dom. Hij had z'n vader mee qua slim en sluwheid. Op eigen kracht is hij niet zoveel denk ik.
Arm meisje, dat wel trouwens.
Ik val net binnen. Voor welk vergrijp zit ze vast?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Op Nederland 3 is net een programma bezig over een meisje in de vrouwengevangenis in Peru.
Koffer cocaïne.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik val net binnen. Voor welk vergrijp zit ze vast?
Zomaar in haar koffer gestopt? Dat mens heeft nb een kind.quote:
Gevalletje "WIr haben es nicht gewusst"?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zomaar in haar koffer gestopt? Dat mens heeft nb een kind.
Ze ging er vanuit dat als ze gepakt zou worden, dat in Nederland zou zijn. Ze had zich nooit gerealiseerd dat ze in Peru al gepakt kon wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die nu lekker bij oma woont. Sneu verhaal ook voor dat meisje. Hoe oud is het meisje?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevalletje debiel. Arme kind die bij oma Tokkie op moet groeien. Ik weet echt niet wat ik hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze ging er vanuit dat als ze gepakt zou worden, dat in Nederland zou zijn. Ze had zich nooit gerealiseerd dat ze in Peru al gepakt kon worden
Wat een dom wijf, fijn verantwoordelijkheidsgevoel voor haar dochtertje ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze ging er vanuit dat als ze gepakt zou worden, dat in Nederland zou zijn. Ze had zich nooit gerealiseerd dat ze in Peru al gepakt kon worden
Ik ben het met je eens dat het niet slim was van het meisje, maar debiel vind ik wel wat ver gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gevalletje debiel. Arme kind die bij oma Tokkie op moet groeien. Ik weet echt niet wat ik hoor.
If you can't do the time, don't do the crime.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
Elk mens maakt fouten, zij een hele grote, domme fout, maar ik vind het sneu dat zij er 14 jaar voor moet boeten en haar kind met haar want die woont bij oma tokkie.
Waarschijnlijk zat oma Tokkie gewoon thuis, die dochter is toch volwassen dus zal toch wel zonder mama op vakantie kunnen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het niet slim was van het meisje, maar debiel vind ik wel wat ver gaan.
Heb ook geen flauw idee wat de achtergrond is, hoe ze er in is gerold e.d, hoe jong ze was etc.
Elk mens maakt fouten, zij een hele grote, domme fout, maar ik vind het sneu dat zij er 14 jaar voor moet boeten en haar kind met haar want die woont bij oma tokkie.
Waar was oma tokkie eigenlijk toen dochterlief met een koffer vol coke op het vliegtuig stapte?
Ik ken ook de achtergrond niet maar ik neem aan dat het "grote geld" lonkte.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben het met je eens dat het niet slim was van het meisje, maar debiel vind ik wel wat ver gaan.
Heb ook geen flauw idee wat de achtergrond is, hoe ze er in is gerold e.d, hoe jong ze was etc.
Waar was oma tokkie eigenlijk toen dochterlief met een koffer vol coke op het vliegtuig stapte?
Don't go to bed with no price on your head,quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
If you can't do the time, don't do the crime.
Ze spreekt wrs geen Engels.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
If you can't do the time, don't do the crime.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
Ian! Als je een door Burton gesigneerd Alice in Wonderlandboek wil bemachtigen, moet je een tekening maken voor Albert Verlinde! Dat zei hij net op de televisie!
rtlboulevard.nl zal we betere info hebben ...
Dat kan hoor, dat het geld lokte. Ze was 19 en zwanger, misschien wel een wanhoopsdaad.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken ook de achtergrond niet maar ik neem aan dat het "grote geld" lonkte.
Dus dat. Aso's in het kwadraat.
Nee.quote:
Nee, ligt niet aan jou. Gewoon eensch.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dat kan hoor, dat het geld lokte. Ze was 19 en zwanger, misschien wel een wanhoopsdaad.
Geen idee eigenlijk, maar ik kan er niets aan doen. Als ik zoiets zie is niet het eerste wat in mij opkomt: wat een achterlijk wijf oid, ik denk dat, tjee wat een triest verhaal.
Zal best aan mij liggen.
Ik heb de voorkeur voor deze versiequote:
Ik ga voor beide.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb de voorkeur voor deze versie
Maar dat mag geen verrassing heten.
Young Ella was topquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:46 schreef beequeen het volgende:
Mijn lijflied. Mooi voor deze tijd van het jaar en ooit tijdens mijn crematie.
Ik zeg niks maar contrabassiten ftw.quote:
Hoe is het eigenlijk met je garnalenverslaving?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:51 schreef Disana het volgende:
Ik zou ook wel willen posten, maar ik ben totally stuffed. Aan het eind van de middag patat en een kroket gescoord en daarnet koffie met een groot koffiebroodje vol glacé en krenten. Ik kan geen pap meer zeggen.
Pap!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:51 schreef Disana het volgende:
Ik zou ook wel willen posten, maar ik ben totally stuffed. Aan het eind van de middag patat en een kroket gescoord en daarnet koffie met een groot koffiebroodje vol glacé en krenten. Ik kan geen pap meer zeggen.
Oh ja. Dit was de eerste patat sinds ik gestopt ben met roken, en ik proef weer goed dus het was echt héérlijk.quote:
Ik neem aan dat je ze eerst gekookt hebt? Zo ja, jammie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond lekker mosselen gebakken en dat smaakte
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeg niks maar contrabassiten ftw.![]()
Het gaat goed met de beestjes, ze durven nu ook door de rest van het huis en na het dollen en ravotten liggen ze nu lekker voor de open tuindeur op de deurmat in het zonnetje te slapenquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. Dit was de eerste patat sinds ik gestopt ben met roken, en ik proef weer goed dus het was echt héérlijk.
Deisyy, ja hoor, om de twee dagen koop ik nog steeds zo'n bakje garnalen. Beetje mayo erdoorheen en citroensap, en dan op warme toast. Hoe is het met de katjes? Is er al iets kapot?
Om eerlijk te zijn kwamen ze uit de diepvries, ik had eerst rookspek met knoflook gebakken en daarna de mosselen met ui en paprika erbijquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou. Gewoon eensch.
Oh jee, wacht maar tot ze zwaarder worden, krijg je leuke reepjesgordijnen als ze abseilenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat goed met de beestjes, ze durven nu ook door de rest van het huis en na het dollen en ravotten liggen ze nu lekker voor de open tuindeur op de deurmat in het zonnetje te slapen![]()
Er is nog steeds niets kapot, al klom Tom gisteren een meter mijn gordijnen in
Hoe anders smaakte het dan of doet dat er niet toe?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef Disana het volgende:
Oh ja. Dit was de eerste patat sinds ik gestopt ben met roken, en ik proef weer goed dus het was echt héérlijk.
Deisyy, ja hoor, om de twee dagen koop ik nog steeds zo'n bakje garnalen. Beetje mayo erdoorheen en citroensap, en dan op warme toast. Hoe is het met de katjes? Is er al iets kapot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |