quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:08 schreef remlof het volgende:
Nog effe het linkje dumpen: www.brandvoting.nl
Dus toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Appèl schrijf je sinds 2006 gewoon als appel.![]()
Kind!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Appèl schrijf je sinds 2006 gewoon als appel.
Echt hè? Daarom eet ik geen appels meer.quote:
[a]quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Haribo
Porky
Zacht
¤ 0,05
[a] Met Sint Maarten schep ik ze bij Moslimkindjes gewoon in hun snoepzakje![]()
[b] Nee, bij Moslimkindjes ga ik voor de schuimbanaantjes
Geïntegreerde moslimkindjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef remlof het volgende:
Sinds wanneer doen moslimkindjes aan St. Maarten?
Wat hard, geef die arme schaapjes voor de zekerheid gewoon schuimbanaantjes danquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow die eten ook wel snoepjes in de vorm van een varken. Opfelost.
Dus dat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:18 schreef remlof het volgende:
Sinds wanneer doen moslimkindjes aan St. Maarten?
Ik ook. Hoe kunnen ze nu vaststellen dat als je je kleding koopt bij H&M of gek bent op Ben&Jerry-ijs je het beste bij de PVV past?quote:
Mjah, Skoda rijders stemmen kennelijk ChristenUniequote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe kunnen ze nu vaststellen dat als je je kleding koopt bij H&M of gek bent op Ben&Jerry-ijs je het beste bij de PVV past?
Zou tijd wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken ik je nu weer gewoon elke avond effe belle
net zoals vroeger
Ik kwam op CDA uit en ben niet eens christelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, Skoda rijders stemmen kennelijk ChristenUnie
Niét natuurlijk. Maar dit levert allerlei interessante consumentprofiel-info op. En mensen zijn dól op testjes "die iets over je zeggen", dus koppel dat eraan en het wordt braaf ingevuld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe kunnen ze nu vaststellen dat als je je kleding koopt bij H&M of gek bent op Ben&Jerry-ijs je het beste bij de PVV past?
Nee aan de boulevard, maar ik ga niet als een josti voor een van die webcams staan zwaaien in de hoop dat iemand me toevallig ziet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ga je nog zwaaien voor de webcam of zit je op een ander stuk strand?
Een Saab is een auto voor artsen, tandartsen en zo. Niet echt een PVV-mobiel. Dat ik bij het CDA uitkom kan trouwens wel aan m'n auto liggen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:19 schreef Jian het volgende:
PVV, zou dat door die voorkeur voor een Saab komen ?
Mmmm, Mercedes is toch meer een VVD-mobiel zou ik zeggen. De auto van ondernemend Nederlandquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een Saab is een auto voor artsen, tandartsen en zo. Niet echt een PVV-mobiel. Dat ik bij het CDA uitkom kan trouwens wel aan m'n auto liggen.
Mercedes is vooral de auto voor varkensboeren, die stemmen allemaal op het CDA.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmmm, Mercedes is toch meer een VVD-mobiel zou ik zeggen. De auto van ondernemend Nederland
Die optie is er niet, je moet een favoriet automerk invullen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan zal ik wel bij GroenLinks uitkomen met m'n fietsje en de trein.
Ik legde bij Saab even de connectie dat, dat merk in Nederlandse handen is ...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mercedes is vooral de auto voor varkensboeren, die stemmen allemaal op het CDA.
Die connectie had ik nog niet eens gemaakt, althans niet tav Saab.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik legde bij Saab even de connectie dat, dat merk in Nederlandse handen is ...![]()
Er rijden tegenwoordig ook heel veel BMW-yuppen in Audi's, heb ik het idee. En in zo'n bui ben ik eigenlijk nooit meer, ik zwaai overdreven vriendelijk naar dat soort types.quote:Alsof ik een Saab heb om die reden i.p.v. omdat er een dikke turbo in zit, zodat ik die agressieve BMW-yuppen m'n achterlichten kan laten zien als ik in zo'n bui ben
Je bent dus nog een zwevende kiezer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:46 schreef Noek het volgende:
Maar ik had B&J ingevuld maar stiekem ben ik aan het overstappen op Haagen Dasz. Die aarbei/cheesecake is nog lekkerder.
Dat staat er niet bij, je moet kiezen welk merk auto je voorkeur heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan zal ik wel bij GroenLinks uitkomen met m'n fietsje en de trein.
Zo heyquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:00 schreef Gert het volgende:
Hallootjes vanaf het strand![]()
Mallorca was 100 keer mooier maar het went snel.
Hahaha dat is schrikken he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Disana het volgende:
Het kon hier niet erger: mijn vriend kreeg PVV en ik VVD.
Is ook veel verstandiger,......... zeker met zo'n oude Mercedesquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Er rijden tegenwoordig ook heel veel BMW-yuppen in Audi's, heb ik het idee. En in zo'n bui ben ik eigenlijk nooit meer, ik zwaai overdreven vriendelijk naar dat soort types.
Je mag best eens wat kritischer over je vriend zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Disana het volgende:
Het kon hier niet erger: mijn vriend kreeg PVV en ik VVD.
Huh! Nee, we hebben een Saab.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat me raden; BMW, dat of je hebt er altijd al één willen hebben
Deze linkse rakker heeft anders ook jaren in een BMW lopen scheurenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat me raden; BMW, dat of je hebt er altijd al één willen hebben
Duh.. Een BMW, daar wil je nog niet dood in gevonden worden. De poor man's Mercedes..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik legde bij Saab even de connectie dat, dat merk in Nederlandse handen is ...![]()
Alsof ik een Saab heb om die reden i.p.v. omdat er een dikke turbo in zit, zodat ik die agressieve BMW-yuppen m'n achterlichten kan laten zien als ik in zo'n bui ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |