meh.quote:
Ok, maar jij hebt dan ook nog een zusje die je kan komen reddenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het niks erg om af en toe om de vinger van een vrouw gewonden te worden ...... en ik doe gewoon net of ik het niet doorzie![]()
Strijk ze
Sinds wij "flexplekken" hebben, kom ik nog maar minimaal één en hooguit twee keer per week op kantoor.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gert je bent net terug van vakantie, met je thuiswerken.
ja, maar bij deze aktie`s van alle grote winkelketens loopt het wel de spuigaten uit hoor, iedereen spaart van alles, en anders spaar je voor een ander, en AH heeft altijd wel aktie`s waar mensen speciaal op af komen, maar zoals nu............quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zolang de consument inderdaad braaf 5000 euro aan boodschappen doet om een setje bij elkaar te sparen, zal een supermarkt die actie blijven aanbieden. Geloof me, er is erg veel vraag naarEn dat inzakken valt ook wel mee, want dan komt er weer een andere spaaractie waar de mensen voor gaan hamsteren. Dat principe blijft overeind, alleen is het onderwerp niet meer over hetzelfde.
Hé Pietje !quote:
dus dat mokkel is pleite, ken ik je nu weer gewoon elke avond effe bellequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar jij hebt dan ook nog een zusje die je kan komen redden
Ik op de PVVquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel iets voor jou: www.brandvoting.nl
Ik kwam op de ChristenUnie uit
Ja, ja, hoe lang ben je nog van plan me dat na te dragenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar jij hebt dan ook nog een zusje die je kan komen redden
Grappige manier om mensen te verleiden tot gratis marktonderzoek. Want dit levert allerlei interessante gegevens op natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, al was het de enige partijquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Grappige manier om mensen te verleiden tot gratis marktonderzoek. Want dit levert allerlei interessante gegevens op natuurlijk.
Ik kwam uit op de partij waar ik ook op ga stemmen trouwens. Jij niet, geloof ik.
Als ze nou ook nog gevraagd hadden waar je daadwerkelijk op gaat stemmen waren die gegevens nog veel waardevoller geweestquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Grappige manier om mensen te verleiden tot gratis marktonderzoek. Want dit levert allerlei interessante gegevens op natuurlijk.
Ik kwam uit op de partij waar ik ook op ga stemmen trouwens. Jij niet, geloof ik.
Wehehe dat is leuk! Ik kom uit op PVVquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het liefst helemáál geen bonuskaarten, zegels en andere onzin. Maar bij de appie ontkom je gewoon niet aan zo'n bonusding. En de appie is in de buurt en altijd open.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:34 schreef Copycat het volgende:
Er is 365 dagen per jaar van alles te sparen bij supermarktketens. Maar het blijft je keuze om mee te doen met al die acties. Ik kies tegen.
Alleen de voetbalplaatjes voor mijn neefjes wil ik in die actieperiode nog wel meenemen.
Hey tof, een Cc-petquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het liefst helemáál geen bonuskaarten, zegels en andere onzin. Maar bij de appie ontkom je gewoon niet aan zo'n bonusding. En de appie is in de buurt en altijd open.
En ook ben ik ooit als 30.000+ km per jaar rijder aan airmiles begonnen.
Die oranjegekte vind ik wel los staan van "sparen". Dat er akties aan gekoppeld worden: túúrlijk, logisch. Grappig ook wel, om te zien in welke bochten bedrijven zich wringen in de hoop een graantje mee te pikken.
Maar al met al vind ik het vooral een onschuldige, vrolijke boel, die oranjekoorts. En zuurpruimen die er denigrerend over doen maken het alleen maar leuker. Ik heb ook een nieuwe pet trouwens.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook alleen een bonuskaart en een buurt vol oranje. Zelf doe ik er niet aan mee, maar die koorts slaat toch wel een beetje over.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:47 schreef Gert het volgende:
Ik heb het liefst helemáál geen bonuskaarten, zegels en andere onzin. Maar bij de appie ontkom je gewoon niet aan zo'n bonusding. En de appie is in de buurt en altijd open.
En ook ben ik ooit als 30.000+ km per jaar rijder aan airmiles begonnen.
Die oranjegekte vind ik wel los staan van "sparen". Dat er akties aan gekoppeld worden: túúrlijk, logisch. Grappig ook wel, om te zien in welke bochten bedrijven zich wringen in de hoop een graantje mee te pikken.
Maar al met al vind ik het vooral een onschuldige, vrolijke boel, die oranjekoorts. En zuurpruimen die er denigrerend over doen maken het alleen maar leuker. Ik heb ook een nieuwe pet trouwens.![]()
[ afbeelding ]
En welke shampoo gebruikt een PVV-stemmer, volgens deze site?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ook niet, al was het de enige partij
We kunnen vast een eerste schifting maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:52 schreef Noek het volgende:
Ik kom uit op de VVD. Nu wil ik op basis van snoep gaan stemmen. Waar is die test?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
We kunnen vast een eerste schifting maken.
Kruis aan wat van toepassing is.
[ afbeelding ]
[...] Hmmm!!! Oeleboele!![]()
[...] Dat dit kan in Nederland!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |