Ik wilde pas antwoord geven als ik dat andere klaar had, zo van, nou het is gelukt hoor! Bedankt! En ja natuurlijk ga ik naar parkpop dat is bijna in mijn achtertuin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat wéér op het strand. Terrasje en eten en nu 100 euro lichter, dus de volgende keer weer eens met een liter huiswijn, kee?
En geef eens antwoord! Ga je parkpoppen of Brabo-meeten?
Ja, vond ik ook, dat hij het goed deed. Vind het een sympathieke man.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:03 schreef remlof het volgende:
Cohen deed het erg goed trouwens, maar ok, bij de VARA is het natuurlijk wel een thuiswedstrijd.
Voor Cohen deed ie het wel goed, maar écht sterk vind ik 'm niet als debater.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:03 schreef remlof het volgende:
Cohen deed het erg goed trouwens, maar ok, bij de VARA is het natuurlijk wel een thuiswedstrijd.
Motte naar beneden komme! Kait sien?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit kwam er nog aan vooraf 'Jij moe juh bek houwuh'En meteen iedereen op het balkon om te kijken wat er loos is
Ah gezellig! En: goed idee, maandag vrij!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde pas antwoord geven als ik dat andere klaar had, zo van, nou het is gelukt hoor! Bedankt! En ja natuurlijk ga ik naar parkpop dat is bijna in mijn achtertuin.![]()
En de maandag erop ben ik vrij!.
Komt goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Remlof! Fijne vakantie!
Met veel buitenseks.![]()
was nog ff aan het werruk thuus, tismeallemaalwatquote:
Portugal, Albufeiraquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was nog ff aan het werruk thuus, tismeallemaalwat![]()
waar ga je heen op vakantie?
veel plezier in ieder geval!
kzaljemissen![]()
quote:
Dat dacht een stel in het bos gisteren ook. God, wat een lelijk stel. Maar wel vriendelijk groeten, dat wel.quote:
Je betrapte een stel neukende Drenthenaren in het bos?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:10 schreef Noek het volgende:
Dat dacht een stel in het bos gisteren ook. God, wat een lelijk stel. Maar wel vriendelijk groeten, dat wel.
Het blijft toch Drenthe. Vriendelijk en flexibel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |