Ik wilde pas antwoord geven als ik dat andere klaar had, zo van, nou het is gelukt hoor! Bedankt! En ja natuurlijk ga ik naar parkpop dat is bijna in mijn achtertuin.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat wéér op het strand. Terrasje en eten en nu 100 euro lichter, dus de volgende keer weer eens met een liter huiswijn, kee?
En geef eens antwoord! Ga je parkpoppen of Brabo-meeten?
Ja, vond ik ook, dat hij het goed deed. Vind het een sympathieke man.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:03 schreef remlof het volgende:
Cohen deed het erg goed trouwens, maar ok, bij de VARA is het natuurlijk wel een thuiswedstrijd.
Voor Cohen deed ie het wel goed, maar écht sterk vind ik 'm niet als debater.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:03 schreef remlof het volgende:
Cohen deed het erg goed trouwens, maar ok, bij de VARA is het natuurlijk wel een thuiswedstrijd.
Motte naar beneden komme! Kait sien?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit kwam er nog aan vooraf 'Jij moe juh bek houwuh'En meteen iedereen op het balkon om te kijken wat er loos is
Ah gezellig! En: goed idee, maandag vrij!quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde pas antwoord geven als ik dat andere klaar had, zo van, nou het is gelukt hoor! Bedankt! En ja natuurlijk ga ik naar parkpop dat is bijna in mijn achtertuin.![]()
En de maandag erop ben ik vrij!.
Komt goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Remlof! Fijne vakantie!
Met veel buitenseks.![]()
was nog ff aan het werruk thuus, tismeallemaalwatquote:
Portugal, Albufeiraquote:Op donderdag 3 juni 2010 02:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was nog ff aan het werruk thuus, tismeallemaalwat![]()
waar ga je heen op vakantie?
veel plezier in ieder geval!
kzaljemissen![]()
quote:
Dat dacht een stel in het bos gisteren ook. God, wat een lelijk stel. Maar wel vriendelijk groeten, dat wel.quote:
Je betrapte een stel neukende Drenthenaren in het bos?quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:10 schreef Noek het volgende:
Dat dacht een stel in het bos gisteren ook. God, wat een lelijk stel. Maar wel vriendelijk groeten, dat wel.
Het blijft toch Drenthe. Vriendelijk en flexibel!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:13 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
Lekkere vakantie remlof![]()
Para beber, quero água mineral = doe mijn een bier
Isso não é o que eu encomendei = dit heb ik niet besteld![]()
Ja. Ik kwam ook niet verder dan: Oh hai!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je betrapte een stel neukende Drenthenaren in het bos?
YW.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:16 schreef remlof het volgende:
Thanks allemaal
En had je het nou over buitenseks beequeen?
In EHV kunnen ze er ook wat van hoor. Daar doen ze aan kontenbonken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Maar misschien waren het wel mensen uit het Westen. Die gaan speciaal naar Drenthe om seks te hebben.
Sekstoeristen!
Ja, die had ik al eens gezien. Ehm ja..quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
In Eindhoven kunnen ze er ook wat van hoor. Daar doen ze aan kontenbonken.![]()
10 Merapunten voor je collega.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Copycat het volgende:
En een andere post om mijn gevoel weer te geven.
Altijd leuk, collega's die onmogelijke afspraken met klanten makendie jij dan mag verwezenlijken. Terwijl collega te laat is met briefen en weet dat ik gisteren vrij was.
Ja, Cc schrijft wel in een uurtje een hele website vol. Dus niet, zoek het lekker zelf uit.
lekker zulke collega`squote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Copycat het volgende:
Altijd leuk, collega's die onmogelijke afspraken met klanten makendie jij dan mag verwezenlijken. Terwijl collega te laat is met briefen en weet dat ik gisteren vrij was.
Ja, Cc schrijft wel in een uurtje een hele website vol. Dus niet, zoek het lekker zelf uit.
En naar Bangkok voor de hunebedden. Achterlijk volk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:22 schreef Noek het volgende:
Maar misschien waren het wel mensen uit het Westen. Die gaan speciaal naar Drenthe om seks te hebben.
Lui wijf!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:28 schreef Copycat het volgende:
Je zou ze de kost moeten geven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En naar Bangkok voor de hunebedden. Achterlijk volk.
Dat zijn veel Gertpunten, als iemand met saucijzenbroodjes aan komt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
o
Net een lekker saucijzenbroodje gekregen omdat er eentje jarig was, dat maakt heel veel goed.![]()
Ja! Ik hou er ook van!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:27 schreef Noek het volgende:
Hoi Gert!![]()
Fijne vakantie Remlof! Of is die al weg en sta ik hier een beetje verlaten gay te zwaaien?![]()
Mijn tuin is nu net een kerstboom met die lampionnetjes. Geven hartstikke fel licht en dat op zonne-energie. Ik vind het geweldig. Haal er vandaag nog een zooi op.Merry summer, we wish you a merry summer..
Er werken hier ook een paar Zeeuwen en die nemen dan dus van die Zeeuwse bolussen mee. Om half 10 's morgens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zijn veel Gertpunten, als iemand met saucijzenbroodjes aan komt.![]()
Laagste score: vlaai van Multivlaai. Wat een crap, dat neem ik gewoon niet.
LOL, ik had ook Ola (ik zag B&J te laat) NRC, Elsevier en Volvo en kreeg wel VVDquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kom op 't CDA uit! Alsof die Ola ijsjes eten, de NRC & Elsevier lezen, Volvo rijden en met Head & Shoulders hun haren wassen. Fuck, bij die laatste is 't vast mis gegaan
!
Ja, ook! In de coniferen, dat is nu de kersthaag. Vanmiddag nog zo'n streng erbij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Ik hou er ook van!![]()
Heb je ook zo´n slinger met van die kleine lampionnetjes? Die is leuk.
Ik ben alles aan het verven in mijn tuin, want kleur!
Goedemorgen.
Eh ja, van wat details dan, waarbij ik angstvallig om de kale plekken in het gras heen fototgrafeer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ook! In de coniferen, dat is nu de kersthaag. Vanmiddag nog zo'n streng erbij.
Fiësta!![]()
Foto's van de kleurige tuin als die klaar is. Ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |