met gesnipperde zalm en spinazie, je kan er ook als alles klaar is lekker stukjes uitgebakken bacon door doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
En voor het zomerfeest zaterdag moet ik iets italiaans maken, dus ik dacht pastasalade. Nu zoek ik het makkelijkste/lekkerste recept
Dus je had je tanden ook niet gepoetst? Dode rat!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:25 schreef CarOnline het volgende:
Gister lekker op de bank met een nieuw boek, millennium 2,
heb de eerste bladzijde gelezen en werd vanmorgen om 6 uur wakker op de bank
De Mijnese was allang thuis gekomen van t werk, eten gemaakt, maar ik sliep als een blok, hij kreeg me niet wakker.
Die Couscoussalade van Gert was echt heel lekker maar is vast niet Italiaans alhoewel het recept wel van Jamie is en die is Brits.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:21 schreef liesje1979 het volgende:
Waarbij makkelijk minstens even zwaar weegt als lekker.
Nee, die had ik ook niet gepoetst, maar t smaakte echt niet vies. Heb er ook niet echt bij stil gestaan, werd een beetje vreemd wakker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus je had je tanden ook niet gepoetst? Dode rat!
Oh ook niet gemerkt!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
Caro, ik had je een steen gestuurd he?
@Heksje, heb je ook iets zonder vis?
Macaroni Bolognese à la MeraViglioSa.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:20 schreef liesje1979 het volgende:
En voor het zomerfeest zaterdag moet ik iets italiaans maken, dus ik dacht pastasalade. Nu zoek ik het makkelijkste/lekkerste recept
En dat is als pastasalade ook lekker?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Macaroni Bolognese à la MeraViglioSa.![]()
- water opzetten en als het kookt macaroni in flikkeren, 8 minuten koken, afgieten
- intussen gehakt rul bakken in de wok, dan voorgesneden macaronigroenten van de supermarkt erbij, beetje bakken
- mix voor macaroni van Knorr laten wellen in 1 mok heet water en dan bij het gehakt/de groenten gooien
- een scheutje koffiemelk toevoegen (voor binding en romigheid) en wat pannenkoekenstroop (nuance) en eventueel wat extra basilicum en oregano (voor extra Italiaans effect), goed roeren
Als je klaar bent de boel door elkaar mengen en voila, heerlijk potje pasta
Eh.. Ja!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat is als pastasalade ook lekker?
Je ziet mij al even aubergines grillen en weet ik al wat niet meer?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Die Couscoussalade van Gert was echt heel lekker maar is vast niet Italiaans alhoewel het recept wel van Jamie is en die is Brits.
O die heb ik nét gisteren uit gelezen. Lesbische seks zit er ook in enzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:25 schreef CarOnline het volgende:
Gister lekker op de bank met een nieuw boek, millennium 2,
Voor hoeveel man is het dan? Meine chickie gaat 'm zaterdag namelijk maken, serieus. Een schaaltje erbij kan best wel, voor 10 man erbij niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je ziet mij al even aubergines grillen en weet ik al wat niet meer?
Nuilkont!quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:35 schreef Gert het volgende:
Wat een culinaire treurigheid hier.
Je zou haast naar Coos gaan verlangen.![]()
Pasta "salade"
Dat spul is traumatisch. Van die dikke koude wokkels, half gaar. Yuk.
Oh welke blz? Begin ik daar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
O die heb ik nét gisteren uit gelezen. Lesbische seks zit er ook in enzo.
Wat lief, maar dat gaat hem niet worden denk ik. Het is voor het zomerfeest van mijn werk dus dat zijn ws iets meer dan 10 mensen. Niet dat ik voor 100 mensen iets moet maken hoor, goddank. Iedereen maakt iets, en veel ouders nemen ook nog wat mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor hoeveel man is het dan? Meine chickie gaat 'm zaterdag namelijk maken, serieus. Een schaaltje erbij kan best wel, voor 10 man erbij niet.
Moment, ik heb de geilste passages onderstreept!quote:
gewoon wat noodels en dan extra mais, wat zalm ofzo. . .quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:21 schreef liesje1979 het volgende:
Waarbij makkelijk minstens even zwaar weegt als lekker.
bij AH hebben ze lekkere pasta van die grote gedraaide, daar doe je gerookte kip door in kleine stukjes, lekker beetje spinazie wokken ( later erbij gooien) stukjes courcet in kleine stukjes er door heen.( of hoe je dat ook schrijft)quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
Caro, ik had je een steen gestuurd he?
@Heksje, heb je ook iets zonder vis?
Ik hoop echt dat er zeven mensen met een "snelle en makkelijke" pastasalade aan komen zetten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief, maar dat gaat hem niet worden denk ik. Het is voor het zomerfeest van mijn werk dus dat zijn ws iets meer dan 10 mensen. Niet dat ik voor 100 mensen iets moet maken hoor, goddank. Iedereen maakt iets, en veel ouders nemen ook nog wat mee.
Zo leuk altijd, vooral ook dat het op zaterdagochtend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |