Mercedes is vooral de auto voor varkensboeren, die stemmen allemaal op het CDA.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmmm, Mercedes is toch meer een VVD-mobiel zou ik zeggen. De auto van ondernemend Nederland
Die optie is er niet, je moet een favoriet automerk invullen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan zal ik wel bij GroenLinks uitkomen met m'n fietsje en de trein.
Ik legde bij Saab even de connectie dat, dat merk in Nederlandse handen is ...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mercedes is vooral de auto voor varkensboeren, die stemmen allemaal op het CDA.
Die connectie had ik nog niet eens gemaakt, althans niet tav Saab.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik legde bij Saab even de connectie dat, dat merk in Nederlandse handen is ...![]()
Er rijden tegenwoordig ook heel veel BMW-yuppen in Audi's, heb ik het idee. En in zo'n bui ben ik eigenlijk nooit meer, ik zwaai overdreven vriendelijk naar dat soort types.quote:Alsof ik een Saab heb om die reden i.p.v. omdat er een dikke turbo in zit, zodat ik die agressieve BMW-yuppen m'n achterlichten kan laten zien als ik in zo'n bui ben
Je bent dus nog een zwevende kiezer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:46 schreef Noek het volgende:
Maar ik had B&J ingevuld maar stiekem ben ik aan het overstappen op Haagen Dasz. Die aarbei/cheesecake is nog lekkerder.
Dat staat er niet bij, je moet kiezen welk merk auto je voorkeur heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan zal ik wel bij GroenLinks uitkomen met m'n fietsje en de trein.
Zo heyquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:00 schreef Gert het volgende:
Hallootjes vanaf het strand![]()
Mallorca was 100 keer mooier maar het went snel.
Hahaha dat is schrikken he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Disana het volgende:
Het kon hier niet erger: mijn vriend kreeg PVV en ik VVD.
Is ook veel verstandiger,......... zeker met zo'n oude Mercedesquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Er rijden tegenwoordig ook heel veel BMW-yuppen in Audi's, heb ik het idee. En in zo'n bui ben ik eigenlijk nooit meer, ik zwaai overdreven vriendelijk naar dat soort types.
Je mag best eens wat kritischer over je vriend zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:50 schreef Disana het volgende:
Het kon hier niet erger: mijn vriend kreeg PVV en ik VVD.
Huh! Nee, we hebben een Saab.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat me raden; BMW, dat of je hebt er altijd al één willen hebben
Deze linkse rakker heeft anders ook jaren in een BMW lopen scheurenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat me raden; BMW, dat of je hebt er altijd al één willen hebben
Duh.. Een BMW, daar wil je nog niet dood in gevonden worden. De poor man's Mercedes..quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik legde bij Saab even de connectie dat, dat merk in Nederlandse handen is ...![]()
Alsof ik een Saab heb om die reden i.p.v. omdat er een dikke turbo in zit, zodat ik die agressieve BMW-yuppen m'n achterlichten kan laten zien als ik in zo'n bui ben
Ik rijd heerlijk decadent in een Porsche rond. En nu nog met open kap ook!quote:
Nou, ik wil er best in gevonden worden, maar dan liever niet doodquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Duh.. Een BMW, daar wil je nog niet dood in gevonden worden. De poor man's Mercedes..
Zo! Dat is ook niet mis, superquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik rijd heerlijk decadent in een Porsche rond. En nu nog met open kap ook!
Die van mij is donkerder blauw en twee jaar ouder dan deze.quote:
doe je wel een haarbandje in anders waait het zo voor je ogenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik rijd heerlijk decadent in een Porsche rond. En nu nog met open kap ook!
Nee hoor, ik laat de manen lekker wapperen. Als het echt hard gaat waaien doe ik wel een Brigitte Bardot-sjaaltje omquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe je wel een haarbandje in anders waait het zo voor je ogenbofkont
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat de manen lekker wapperen. Als het echt hard gaat waaien doe ik wel een Brigitte Bardot-sjaaltje om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |