Ik rijd heerlijk decadent in een Porsche rond. En nu nog met open kap ook!quote:
Nou, ik wil er best in gevonden worden, maar dan liever niet doodquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Duh.. Een BMW, daar wil je nog niet dood in gevonden worden. De poor man's Mercedes..
Zo! Dat is ook niet mis, superquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik rijd heerlijk decadent in een Porsche rond. En nu nog met open kap ook!
Die van mij is donkerder blauw en twee jaar ouder dan deze.quote:
doe je wel een haarbandje in anders waait het zo voor je ogenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik rijd heerlijk decadent in een Porsche rond. En nu nog met open kap ook!
Nee hoor, ik laat de manen lekker wapperen. Als het echt hard gaat waaien doe ik wel een Brigitte Bardot-sjaaltje omquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe je wel een haarbandje in anders waait het zo voor je ogenbofkont
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat de manen lekker wapperen. Als het echt hard gaat waaien doe ik wel een Brigitte Bardot-sjaaltje om
Dié hadden ze moeten sturen in plaats van Sieneke.quote:
Lekkere stem. Lekker naveltruitje!quote:
WTF is dit dan?quote:
Ik lig in een deuk hier.quote:
Zo twee zintuigen in één klap dood. En dan die rolstoel er tussendoor. Kudos voor the special effects!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo twee zintuigen in één klap dood. En dan die rolstoel er tussendoor. Kudos voor the special effects!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk hier.![]()
![]()
Maar ik weet nu wel op wie ik ga stemmen: Anita.is er ook een Sjonnie?
Jezus!quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:58 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_moord_Peru___.html
Joran weer verdacht van moord.
Zo, nou Peter R de Vries er maar weer op af sturen, deze jongen denkt, ach de 1e keer is het me gelukt dus de 2e keer ontspring ik wel weer de dans, alleen jammer voor hem, geen hulp meer van zijn vader die is verleden jaar toch gestorven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:58 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_moord_Peru___.html
Joran weer verdacht van moord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |