Weet je hoe die indeling is? Qua vakken.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet je hoe die indeling is? Qua vakken.
hallo mijn lieve schatquote:
Thanksquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb voor morgen voor het eerst sinds een jaar ofzo geen wekker gezet
En hoe was'tquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef Bravebart het volgende:
Ja ik ben alweer terugVannacht terug gekomen
Gelijk weer in de kou terug naar huis, bah
Het is niet eens koud.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef Bravebart het volgende:
Ja ik ben alweer terugVannacht terug gekomen
Gelijk weer in de kou terug naar huis, bah
Tofquote:
Man, het was 10 graden vannachtquote:
Niceequote:Op woensdag 2 juni 2010 12:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TofLekker Spaans geleefd; ontbijten om 1 uur, lunchen met tapas om 5 uur, 'avondeten' met tapas en zooi om 11 uur, dan uit en dan weer eten en slapen tot 11 uur
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Houd eens rekening met mijn arme mobieltjeOh arme Bart! Was't tof?
Ik heb Grieks heel goed gemaakt volgens mij, goed he?
Ik durf alleen niet na te kijken en eerlijk gezegd heb ik ook even niet zo'n zin om met school nog bezig te zijn.
Ik ga welverdiend genieten
Zeikwijf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Man, het was 10 graden vannachtIn Barcelona kwam de temperatuur niet onder de 20 's nachts
Ja, alleen nu weer het Nederlandse tempo zien aan te nemenquote:
Daar ben ik Nederlands voorquote:
Zit een aardig verschil in jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alleen nu weer het Nederlandse tempo zien aan te nemen
Dat scheelt nogal ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alleen nu weer het Nederlandse tempo zien aan te nemen
Vandaar dat ik zo het ontbijt maar over ga slaan en even een Spaanse lunch ga bouwenquote:
Jij ookquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo het ontbijt maar over ga slaan en even een Spaanse lunch ga bouwen
had ik ook problemen mee toen ik weer uit Finland kwam.. Daar deed ook iedereen heel relaxt. treinkaartje kopen? trek er maar een minuut of 5 voor uit..quote:
Haha ik had toch geen Blox meer (ik moet het zoner btg doen ot overmorgen)quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik ben trots op je
Ik wilde je nog smsen, maar ik dacht, dat gaat vast niet goed vanuit Spanje
![]()
Daar draait de NLse economie op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
had ik ook problemen mee toen ik weer uit Finland kwam.. Daar deed ook iedereen heel relaxt. treinkaartje kopen? trek er maar een minuut of 5 voor uit..
Oja, dat ook nog eensquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha ik had toch geen Blox meer (ik moet het zoner btg doen ot overmorgen)Ennnnnn ik mag toch nog buiten werken zo
Ik de zonnebrandcreme en mijn zonnebril.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, dat ook nog eensBuiten brrrr, ik heb m'n winterjas alweer tevoorschijn gehaald!
Oja, dat ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik de zonnebrandcreme en mijn zonnebril.
muts...quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt dom. Sms ik per ongeluk iemand terug dus mag ik straks gezellig ALWEER gaa opwaardeen ipv gratis smsjes te hebben
Smartass.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt dom. Sms ik per ongeluk iemand terug dus mag ik straks gezellig ALWEER gaa opwaardeen ipv gratis smsjes te hebben
Ik denk dat je met haar provider in het weekend gratis mag smsen, maar alleen als je boven een bepaald bedrag zit. Anders snap ik het ook nietquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/387464/1/1/50/interview-the-temper-trap-op-pinkpop-2010.html
Hmm, okayquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat je met haar provider in het weekend gratis mag smsen, maar alleen als je boven een bepaald bedrag zit. Anders snap ik het ook niet
quote:
Dat moet natuurlijk Lorenzo en ik zijnquote:Ik en Lorenzo zijn al 16 jaar vrienden
Iets met citeren enzo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk Lorenzo en ik zijn
Is niet nodig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk Lorenzo en ik zijn
quote:
Praten ze Nederlands dan?quote:
quote:
Mja, maar iets met woordvolgorde enzoquote:
Je hebt het wel over Juicy hè...quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar iets met woordvolgorde enzo
Oh, ik zie dat nu pasquote:
quote:
Ben je al blauw?quote:
Ik ben er alweer uitgegooid.quote:
Godsie, dat is snel!quote:
Ja, verdorie.quote:
Zal ik het dan maar worden?quote:
Zal het?quote:
Wie weet!quote:
Altijd spannend.quote:
Ik houd het niet meer!quote:
Jakkes zeg!quote:
Dan had ik wel koning gezegd!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:35 schreef RoBro het volgende:
[..]
ah dacht al je bedoelt toch niet mij he want ik heet niet zo
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iedereen moet quickquoten want dan snap ik de posts beter
quote:
quote:
quote:
lekkere bierpens ookquote:
Quote mij niet.quote:
Ah, okay.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
8 gig, niet veel bijzonders dus
Mooi zat tochquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
waarom doet me dat aan dat ene nummer denken? dacht Mumford and the Sons - iets met sun sun sun.quote:
Mumford and Sons, eh ik heb geen idee welk nummer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
waarom doet me dat aan dat ene nummer denken? dacht Mumford and the Sons - iets met sun sun sun.
Die heb ik in het paars.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:45 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Grenzen opzoeken is soms wel leukquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben opmerkingen aan het maken die op het randje liggen of er net overheen gaan.
Goed bezig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:41 schreef Zeroku het volgende:
Joran weer verdacht van een moord op een meisje
Haha, even het nieuws lezenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:41 schreef Zeroku het volgende:
Ik zag hem net bij RTL ook alweer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:41 schreef Zeroku het volgende:
Wat voor werk doe jequote:Op woensdag 2 juni 2010 18:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ben ik eindelijk klaar met werken, moet ik tien minuten (oke twee mximaal) wachten op kutkinderen van een kutschool die een kutoptocht doen. Van je heeela heela hoolala
Ja, geen zin om hier alles neer te tyfen. In ieder geval een hoop gekut, en achterbaks gelul.quote:
dat zijn toch alle eigenschappen om mensen niet tot vrienden te rekenen of ben ik nou gekquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, geen zin om hier alles neer te tyfen. In ieder geval een hoop gekut, en achterbaks gelul.
Klopt. Maar als ze zoiets opeens gaan doen valt er weinig aan te doen he.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat zijn toch alle eigenschappen om mensen niet tot vrienden te rekenen of ben ik nou gek
|Zeg het dan niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, geen zin om hier alles neer te tyfen. In ieder geval een hoop gekut, en achterbaks gelul.
Jawel.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga dan niet zeggen "Dat zeg ik liever niet."
Care.quote:
Vroeg ik jou wat?quote:
Neuh maar ik bemoei me vaker met zaken die zo oninteresant zijn, gewoon omdat ik me verveel. Heb je al snijwonden emoboy?quote:
Je getroll faalt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Neuh maar ik bemoei me vaker met zaken die zo oninteresant zijn, gewoon omdat ik me verveel. Heb je al snijwonden emoboy?
Ik reageer ja, maar niet op de manier die jij wil.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je reageert erop, derhalve faalt het niet.
Als ik een troll was.
Ik heb geen bepaalde manier hoe ik wil dat jij reageert.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik reageer ja, maar niet op de manier die jij wil.
Oké.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb geen bepaalde manier hoe ik wil dat jij reageert.
Ik denk dat in dit geval negeren het beste isquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef Ravenous- het volgende:
Ik word de nieuwe mod dus ik ga hier wat van zeggen.
Laat eigenlijk ook maar zitten
Het was ook niet serieusquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit geval negeren het beste is
Nee.quote:
Ojee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:32 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Is het niet een beetje vroeg voor een lapo-hunt?
Dat er iets over je lul heen hangt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:35 schreef Juicyhil het volgende:
You have a pussy. I have a dick. So what`s the problem?
quote:
De mond van je moeder ja.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
miley is een door de joden misbruikte hoer waar juichyhill op geilt kan nooit geil zijn
Wat voor?quote:
Die eerste twee heb ik. Die derde nog nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Flashkaarten, siliconen hoesjes, screenprotectors
iphonetje kopuhh?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:41 schreef mstr het volgende:
[..]
We zijn hier niet op de maan waar bijna geen zwaartekracht is hoor.
Ze heeft ook geen plasser.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hartstikke toffe gozer hoor. Maar miley gaat er bij mij echt niet in
Ja, een slogan van zo'n stichting, die voor een ziekte strijdt die een vriendin van haar heeft. Iets met just breathe ofzoiets.quote:
Oh.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, een slogan van zo'n stichting, die voor een ziekte strijdt die een vriendin van haar heeft. Iets met just breathe ofzoiets.
Vast geen longziekte, want dan is 'just breathe' ineens niet zo simpelquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, een slogan van zo'n stichting, die voor een ziekte strijdt die een vriendin van haar heeft. Iets met just breathe ofzoiets.
Kweet niet meer hoe of wat, dat was wat ik paar weken/maanden geleden op TMF gezien heb.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Vast geen longziekte, want dan is 'just breathe' ineens niet zo simpel
Oké.quote:
Was al gepost.quote:
Mijn foto wint.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:53 schreef Jotcha het volgende:
[ afbeelding ]
SNEL TOM KIJK ZE HOUDT VAN JE!!!!!
Je denkt nog steeds dat je grappig bent hequote:
Ik denk dat jij er eerder last van hebt dan ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat je grappig bent he.
Jij denkt nog steeds dat iemand zich ook maar om jouw mening bekommert hequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat je grappig bent he.
quote:
Kloptquote:
Jij denkt nog steeds dat je minder dan 150 kilo weegt hequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat iemand zich ook maar om jouw mening bekommert he?
Kijk eens goed?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Klopt.
[..]
Jij denkt nog steeds dat je minder dan 150 kilo weegt he?
Nou, wat is er dan anders aan, betwetertje?quote:
Er staat JH ipv JG, duh.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou, wat is er dan anders aan, betwetertje?
heb je oogkanker zie je niet dat er jh staat ipv jb oidquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou, en DAT IS TOCH GRAPPIG.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dat was dan ook meteen de grap.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
[..]
En dat was dan ook meteen de grap.
quote:
Waar zie je dat staan, lamlul?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Probeer er maar omheen te lullen dat je het niet zag
FOK!, niet Fok!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:01 schreef Schieganger het volgende:
Krijgt Fok! eigenlijk subsidie? Aangezien Zeroku voor ze schrijft enzo, volgens mij krijg je subsidie als je gehandicapten aanneemt.
PGB.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:01 schreef Schieganger het volgende:
Krijgt Fok! eigenlijk subsidie? Aangezien Zeroku voor ze schrijft enzo, volgens mij krijg je subsidie als je gehandicapten aanneemt.
Ik denk het wel, want ze geven mensen zoals jij ook de kans om contact te maken met de buitenwereld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:01 schreef Schieganger het volgende:
Ja, no fucking shit jongen. Ik zeg alleen DAARNA, dat het gewoon niet grappig is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je beweert dat hetzelfde al gepost was. Dus jij ziet het verschil gewoon niet.
Die grap zou werken als ik 24/7 op Fok! zou zitten (zoals Zeroku dus)quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want ze geven mensen zoals jij ook de kans om contact te maken met de buitenwereld.
Dus zeg ik dat je dat zegt om eromheen te lullen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, no fucking shit jongen. Ik zeg alleen DAARNA, dat het gewoon niet grappig is.
Wat onzin is. Aangezien ik nergens zeg dat ik het verschil wel zie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dus zeg ik dat je dat zegt om eromheen te lullen.
Liever langer op internet, dan met een auto van andere bijna aan een boom geplakt zitten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Die grap zou werken als ik 24/7 op Fok! zou zitten (zoals Zeroku dus)
Dus? Dat geeft jouw het recht om te kankeren over hem?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Die grap zou werken als ik 24/7 op Fok! zou zitten (zoals Zeroku dus)
Je zegt dat ik hetzelfde post terwijl het anders is. Je zag het verschil gewoon niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat onzin is. Aangezien ik nergens zeg dat ik het verschil wel zie.
JONGEN, DAT ZEG IK TOCH NET. Jezus, ben jij blind ofzo. Ga lekker buitenspelen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je zegt dat ik hetzelfde post terwijl het anders is. Je zag het verschil gewoon niet.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Liever langer op internet, dan met een auto van anderen bijna aan een boom geplakt zitten.
Zo, je E-penis is weer gegroeid?quote:
Het recht geef ik mezelf, omdat ik oppermachtig ben. Buig voor mij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus? Dat geeft jouw het recht om te kankeren over hem?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
JONGEN, DAT ZEG IK TOCH NET. Jezus, ben jij blind ofzo. Ga lekker buitenspelen.
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:05 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Het recht geef ik mezelf, omdat ik oppermachtig ben. Buig voor mij.
Echt wat ben jij dom. Ik zeg net toch al fucking 3 keer dat ik het verkeerd zag. Maar jij ziet dat niet, en probeert je pikkie weer te laten groeien.quote:
Als er iemand hier is die altijd denkt dat ie beter is omdat 'ie een tagje heeft ben jij het wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Echt wat ben jij dom. Ik zeg net toch al fucking 3 keer dat ik het verkeerd zag. Maar jij ziet dat niet, en probeert je pikkie weer te laten groeien.
Ja, want mijn tag heeft iets met het Forum te makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als er iemand hier is die altijd denkt dat ie beter is omdat 'ie een tagje heeft ben jij het wel.
Nee, daarom vind ik het ook zo vreemd dat je je beter voelt dan de rest.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want mijn tag heeft iets met het Forum te maken. Sukkel.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ben je grootste fan 4 sho examens nog ff goed gesjefd of niet
Jup, daar issie toch te zien?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want mijn tag heeft iets met het Forum te maken. Sukkel.
Toe maar gek, ga je nog havo doen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Daniane het volgende:
[..].
ja denk dat ik wel geslaagd ben.miss n 9 op mn eindlijst voor engels
sowieso een 8 en sowieso n 8 voor frans. en een 7 voor duits.
dus in dat scenario zou ik 5 compensatiepunten hebben dus als ik dan zak....
netjes netjes en wat ging je daarna ook alweer doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Daniane het volgende:
[..].
ja denk dat ik wel geslaagd ben.miss n 9 op mn eindlijst voor engels
sowieso een 8 en sowieso n 8 voor frans. en een 7 voor duits.
dus in dat scenario zou ik 5 compensatiepunten hebben dus als ik dan zak....
Ja, dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, daarom vind ik het ook zo vreemd dat je je beter voelt dan de rest.
Je snapt toch wat ik bedoel, of ben is je niveau zelfs daar nog te laag voor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |