Je zegt dat ik hetzelfde post terwijl het anders is. Je zag het verschil gewoon niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat onzin is. Aangezien ik nergens zeg dat ik het verschil wel zie.
JONGEN, DAT ZEG IK TOCH NET. Jezus, ben jij blind ofzo. Ga lekker buitenspelen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je zegt dat ik hetzelfde post terwijl het anders is. Je zag het verschil gewoon niet.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Liever langer op internet, dan met een auto van anderen bijna aan een boom geplakt zitten.
Zo, je E-penis is weer gegroeid?quote:
Het recht geef ik mezelf, omdat ik oppermachtig ben. Buig voor mij.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus? Dat geeft jouw het recht om te kankeren over hem?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
JONGEN, DAT ZEG IK TOCH NET. Jezus, ben jij blind ofzo. Ga lekker buitenspelen.
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou, wat is er dan anders aan, betwetertje?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:05 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Het recht geef ik mezelf, omdat ik oppermachtig ben. Buig voor mij.
Echt wat ben jij dom. Ik zeg net toch al fucking 3 keer dat ik het verkeerd zag. Maar jij ziet dat niet, en probeert je pikkie weer te laten groeien.quote:
Als er iemand hier is die altijd denkt dat ie beter is omdat 'ie een tagje heeft ben jij het wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Echt wat ben jij dom. Ik zeg net toch al fucking 3 keer dat ik het verkeerd zag. Maar jij ziet dat niet, en probeert je pikkie weer te laten groeien.
Ja, want mijn tag heeft iets met het Forum te makenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als er iemand hier is die altijd denkt dat ie beter is omdat 'ie een tagje heeft ben jij het wel.
Nee, daarom vind ik het ook zo vreemd dat je je beter voelt dan de rest.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want mijn tag heeft iets met het Forum te maken. Sukkel.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ben je grootste fan 4 sho examens nog ff goed gesjefd of niet
Jup, daar issie toch te zien?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want mijn tag heeft iets met het Forum te maken. Sukkel.
Toe maar gek, ga je nog havo doen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Daniane het volgende:
[..].
ja denk dat ik wel geslaagd ben.miss n 9 op mn eindlijst voor engels
sowieso een 8 en sowieso n 8 voor frans. en een 7 voor duits.
dus in dat scenario zou ik 5 compensatiepunten hebben dus als ik dan zak....
netjes netjes en wat ging je daarna ook alweer doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Daniane het volgende:
[..].
ja denk dat ik wel geslaagd ben.miss n 9 op mn eindlijst voor engels
sowieso een 8 en sowieso n 8 voor frans. en een 7 voor duits.
dus in dat scenario zou ik 5 compensatiepunten hebben dus als ik dan zak....
Ja, dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, daarom vind ik het ook zo vreemd dat je je beter voelt dan de rest.
Je snapt toch wat ik bedoel, of ben is je niveau zelfs daar nog te laag voor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |