Ja, een slogan van zo'n stichting, die voor een ziekte strijdt die een vriendin van haar heeft. Iets met just breathe ofzoiets.quote:
Oh.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, een slogan van zo'n stichting, die voor een ziekte strijdt die een vriendin van haar heeft. Iets met just breathe ofzoiets.
Vast geen longziekte, want dan is 'just breathe' ineens niet zo simpelquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, een slogan van zo'n stichting, die voor een ziekte strijdt die een vriendin van haar heeft. Iets met just breathe ofzoiets.
Kweet niet meer hoe of wat, dat was wat ik paar weken/maanden geleden op TMF gezien heb.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Vast geen longziekte, want dan is 'just breathe' ineens niet zo simpel
Oké.quote:
Was al gepost.quote:
Mijn foto wint.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:53 schreef Jotcha het volgende:
[ afbeelding ]
SNEL TOM KIJK ZE HOUDT VAN JE!!!!!
Je denkt nog steeds dat je grappig bent hequote:
Ik denk dat jij er eerder last van hebt dan ikquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat je grappig bent he.
Jij denkt nog steeds dat iemand zich ook maar om jouw mening bekommert hequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat je grappig bent he.
quote:
Kloptquote:
Jij denkt nog steeds dat je minder dan 150 kilo weegt hequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat iemand zich ook maar om jouw mening bekommert he?
Kijk eens goed?quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Klopt.
[..]
Jij denkt nog steeds dat je minder dan 150 kilo weegt he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |