Nou, wat is er dan anders aan, betwetertje?quote:
Er staat JH ipv JG, duh.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou, wat is er dan anders aan, betwetertje?
heb je oogkanker zie je niet dat er jh staat ipv jb oidquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou, en DAT IS TOCH GRAPPIG.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dat was dan ook meteen de grap.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
[..]
En dat was dan ook meteen de grap.
quote:
Waar zie je dat staan, lamlul?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Probeer er maar omheen te lullen dat je het niet zag
FOK!, niet Fok!quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:01 schreef Schieganger het volgende:
Krijgt Fok! eigenlijk subsidie? Aangezien Zeroku voor ze schrijft enzo, volgens mij krijg je subsidie als je gehandicapten aanneemt.
PGB.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:01 schreef Schieganger het volgende:
Krijgt Fok! eigenlijk subsidie? Aangezien Zeroku voor ze schrijft enzo, volgens mij krijg je subsidie als je gehandicapten aanneemt.
Ik denk het wel, want ze geven mensen zoals jij ook de kans om contact te maken met de buitenwereld.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:01 schreef Schieganger het volgende:
Ja, no fucking shit jongen. Ik zeg alleen DAARNA, dat het gewoon niet grappig is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je beweert dat hetzelfde al gepost was. Dus jij ziet het verschil gewoon niet.
Die grap zou werken als ik 24/7 op Fok! zou zitten (zoals Zeroku dus)quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want ze geven mensen zoals jij ook de kans om contact te maken met de buitenwereld.
Dus zeg ik dat je dat zegt om eromheen te lullen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, no fucking shit jongen. Ik zeg alleen DAARNA, dat het gewoon niet grappig is.
Wat onzin is. Aangezien ik nergens zeg dat ik het verschil wel zie.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dus zeg ik dat je dat zegt om eromheen te lullen.
Liever langer op internet, dan met een auto van andere bijna aan een boom geplakt zitten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Die grap zou werken als ik 24/7 op Fok! zou zitten (zoals Zeroku dus)
Dus? Dat geeft jouw het recht om te kankeren over hem?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Die grap zou werken als ik 24/7 op Fok! zou zitten (zoals Zeroku dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |