Goed bezig.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:41 schreef Zeroku het volgende:
Joran weer verdacht van een moord op een meisje
Haha, even het nieuws lezenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:41 schreef Zeroku het volgende:
Ik zag hem net bij RTL ook alweer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:41 schreef Zeroku het volgende:
Wat voor werk doe jequote:Op woensdag 2 juni 2010 18:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ben ik eindelijk klaar met werken, moet ik tien minuten (oke twee mximaal) wachten op kutkinderen van een kutschool die een kutoptocht doen. Van je heeela heela hoolala
Ja, geen zin om hier alles neer te tyfen. In ieder geval een hoop gekut, en achterbaks gelul.quote:
dat zijn toch alle eigenschappen om mensen niet tot vrienden te rekenen of ben ik nou gekquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, geen zin om hier alles neer te tyfen. In ieder geval een hoop gekut, en achterbaks gelul.
Klopt. Maar als ze zoiets opeens gaan doen valt er weinig aan te doen he.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat zijn toch alle eigenschappen om mensen niet tot vrienden te rekenen of ben ik nou gek
|Zeg het dan niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, geen zin om hier alles neer te tyfen. In ieder geval een hoop gekut, en achterbaks gelul.
Jawel.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga dan niet zeggen "Dat zeg ik liever niet."
Care.quote:
Vroeg ik jou wat?quote:
Neuh maar ik bemoei me vaker met zaken die zo oninteresant zijn, gewoon omdat ik me verveel. Heb je al snijwonden emoboy?quote:
Je getroll faalt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Neuh maar ik bemoei me vaker met zaken die zo oninteresant zijn, gewoon omdat ik me verveel. Heb je al snijwonden emoboy?
Ik reageer ja, maar niet op de manier die jij wil.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Je reageert erop, derhalve faalt het niet.
Als ik een troll was.
Ik heb geen bepaalde manier hoe ik wil dat jij reageert.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik reageer ja, maar niet op de manier die jij wil.
Oké.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb geen bepaalde manier hoe ik wil dat jij reageert.
Ik denk dat in dit geval negeren het beste isquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:18 schreef Ravenous- het volgende:
Ik word de nieuwe mod dus ik ga hier wat van zeggen.
Laat eigenlijk ook maar zitten
Het was ook niet serieusquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk dat in dit geval negeren het beste is
Nee.quote:
Ojee.quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:32 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Is het niet een beetje vroeg voor een lapo-hunt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |