Daar draait de NLse economie op.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
had ik ook problemen mee toen ik weer uit Finland kwam.. Daar deed ook iedereen heel relaxt. treinkaartje kopen? trek er maar een minuut of 5 voor uit..
Oja, dat ook nog eensquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha ik had toch geen Blox meer (ik moet het zoner btg doen ot overmorgen)Ennnnnn ik mag toch nog buiten werken zo
Ik de zonnebrandcreme en mijn zonnebril.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, dat ook nog eensBuiten brrrr, ik heb m'n winterjas alweer tevoorschijn gehaald!
Oja, dat ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik de zonnebrandcreme en mijn zonnebril.
muts...quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt dom. Sms ik per ongeluk iemand terug dus mag ik straks gezellig ALWEER gaa opwaardeen ipv gratis smsjes te hebben
Smartass.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt dom. Sms ik per ongeluk iemand terug dus mag ik straks gezellig ALWEER gaa opwaardeen ipv gratis smsjes te hebben
Ik denk dat je met haar provider in het weekend gratis mag smsen, maar alleen als je boven een bepaald bedrag zit. Anders snap ik het ook nietquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:39 schreef Juicyhil het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/387464/1/1/50/interview-the-temper-trap-op-pinkpop-2010.html
Hmm, okayquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat je met haar provider in het weekend gratis mag smsen, maar alleen als je boven een bepaald bedrag zit. Anders snap ik het ook niet
quote:
Dat moet natuurlijk Lorenzo en ik zijnquote:Ik en Lorenzo zijn al 16 jaar vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |