Ja, dat ben je wel vakerquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge, ik heb een kanskaart. BAM PWND. Omdat toffe mensen een kans verdienen.
Echt een moment om mezelf een schouderklop te geven. Maar dat doe ik niet, ik ben bescheidenquote:
Zozo, je lijkt Kempi wel met je disses.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
ex-Minister Vogelaar zei nog tegen mij: René, ik weet dat ik 15 kansarme wijken moet aanwijzen, maar ik had eigenlijk heel Brabant moeten aanwijzen.
Ook jij kunt tever gaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
ex-Minister Vogelaar zei nog tegen mij: René, ik weet dat ik 15 kansarme wijken moet aanwijzen, maar ik had eigenlijk heel Brabant moeten aanwijzen.
Het is om het even.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Ach, mij boeit het niet zoveel wie er mod wordt.
Dit had een bericht van Lamon.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Echt een moment om mezelf een schouderklop te geven. Maar dat doe ik niet, ik ben bescheiden.
Ik weet niet, maar meestal beginnen er wel rellen als jij in PUB komt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is om het even.
Maar, je wou zeggen denk ik 'René komt en er zijn rellen'. Maar stiekem begon heeeeel iemand anders, en nee ik wijs niet iemand willekeurig aan, ermee. Ik zie een patroon.
Mwa. Ik denk dat er wel wat ergere steden zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik woon in het afvoerputje van Brabant. Maar wij hebben wel 3 Vinex-wijken, BAM.
Zo hee, zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
Wauw, dat hebben we hier helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik woon in het afvoerputje van Brabant. Maar wij hebben wel 3 Vinex-wijken, BAM.
Je punt is?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Afvoerputjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wauw, dat hebben we hier helemaal niet.
Nee, wie wil daar ook komen wonenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wauw, dat hebben we hier helemaal niet.
Helmond wordt altijd het afvoerputje van Brabant genoemd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa. Ik denk dat er wel wat ergere steden zijn.
Ik woon ook niet in een Vinex-wijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je punt is?
Vinex is afbreuk van de Nederlandse samenleving. God ik wil nog dood niet gevonden worden in een Vinexwijk. Bah, doods levenloos troosteloos en van de 10 huizen die je binnenloopt daar hebben 9 dezelfde indeling.
Althans, in de Groningse vinexwijken.
Ja, weet ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Helmond wordt altijd het afvoerputje van Brabant genoemd.En we lopen áltijd in trainingspakken enzo.
Ik weet niet, ik heb er nooit zoveel last van.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar echt gegrond is het niet imo. Ja er wonen wel veel buitenlanders, en het Haagje enzo, maar het kan nog wel wat erger
. Laatste jaren is het sowieso een stuk minder geworden als ik ons mam mag geloven.
Kutwijk met weet ik hoeveel dezelfde huizen vaak op een "creatieve" manier neergepleurd. Zoiets.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:24 schreef Zeroku het volgende:
Wat is een Vinex-wijk?
Brandevoort, moest ik laatst nog doorheen rijden voor TTT. Examinator zat te bitchen op Helmondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vinex
Brandevoort is er een.
Geen idee maar ik kan me niks voorstellen bij een Vinexwijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wie wil daar ook komen wonen
Ah. Brandevoort is echt kutquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vinex
Brandevoort is er een.
Een dooie nieuwbouwwijk met rijen hippe woningen welke alleen betaalbaar zijn voor 30-jarigen welke samen hun centjes verdienen. Op elke oprit staat in zo'n wijk 2 leasewagens (een voor de vrouw en een voor de man) en elke ochtend worden de 2 kinderen met hippe namen naar de voor- tussen- en naschoolse opvang gebracht.quote:
Denk dat het bij 't Haagje gewoon meer de naam is, dan echt gezeik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb er nooit zoveel last van.Ook niet van 't Haagje.
Brandevoort is echtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Brandevoort, moest ik laatst nog doorheen rijden voor TTT. Examinator zat te bitchen op Helmond. Ik moest keihard lachen
.
Eerst dacht ik dat het een kutpost was, maar het klopt eigenlijk welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een dooie nieuwbouwwijk met rijen hippe woningen welke alleen betaalbaar zijn voor 30-jarigen welke samen hun centjes verdienen. Op elke oprit staat in zo'n wijk 2 leasewagens (een voor de vrouw en een voor de man) en elke ochtend worden de 2 kinderen met hippe namen naar de voor- tussen- en naschoolse opvang gebracht.
Je herkent ze aan lege straten overdag en files tussen 7 en 8 's ochtends en tussen 17 en 18 's avonds.
Mwah ach, wietplantages die opgerold worden enzo zitten meestal wel daar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk dat het bij 't Haagje gewoon meer de naam is, dan echt gezeik.
Ja goed, maar dat is ook niet echt overlast. Hebben ze alleen zichzelf meequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ach, wietplantages die opgerold worden enzo zitten meestal wel daar.
Brandevoort echt jongen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat het een kutpost was, maar het klopt eigenlijk wel.
Bij voorkeur een heuse nepSUV en een volvo c30quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een dooie nieuwbouwwijk met rijen hippe woningen welke alleen betaalbaar zijn voor 30-jarigen welke samen hun centjes verdienen. Op elke oprit staat in zo'n wijk 2 leasewagens (een voor de vrouw en een voor de man) en elke ochtend worden de 2 kinderen met hippe namen naar de voor- tussen- en naschoolse opvang gebracht.
Je herkent ze aan lege straten overdag en files tussen 7 en 8 's ochtends en tussen 17 en 18 's avonds.
Moest jij ook in Mierlo afrijden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Brandevoort is echt, daar had ik altijd rijles. Ik woon bijna in Deurne.
Ik heb alleen last van de binnenstad - Heistraat. Alhoewel ze daar nu ook mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat is ook niet echt overlast. Hebben ze alleen zichzelf mee.
Daar moet ik altijd langs om naar ons oma te gaan. Wat een straat is datquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb alleen last van de binnenstad - Heistraat. Alhoewel ze daar nu ook mee bezig zijn.
Vathorst, gruwelijk vinex jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Renesite het volgende:
Goed voorbeeld:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Amersfoort&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.317176,13.392334&ie=UTF8&hq=&hnear=Amersfoort,+Utrecht&ll=52.192193,5.391626&spn=0.033937,0.104628&t=h&z=14
Amersfoort: Schothorst/Vathorst
Dat station is zo dood hè.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Renesite het volgende:
Goed voorbeeld:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Amersfoort&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.317176,13.392334&ie=UTF8&hq=&hnear=Amersfoort,+Utrecht&ll=52.192193,5.391626&spn=0.033937,0.104628&t=h&z=14
Amersfoort: Schothorst/Vathorst
Ja, een gezinsauto want praktisch, en een kleiner autootje voor de vrouw.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bij voorkeur een heuse nepSUV en een volvo c30
Ik moest ook naar Nuenen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef -SG- het volgende:
Met mijn TTT werd ik naar Nuenen gestuurd (binnendoor) en toen daar bijzondere verichtingen gedaan en daarna via helmond weg weer naar Mierlo.
Klasgenoot van me woont in Schothorst, hij vertelde dat ze samen met nog een gezin de enige autochtonen in het huizenblok warenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat station is zo dood hè.Schothorst niet trouwens, daar wonen alle buitenlanders.
Ons omaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar moet ik altijd langs om naar ons oma te gaan. Wat een straat is dat.
De Hoogte... pauperwijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
rene, ik was in grunn gister
architectuur bekijken... en die woonwijk. De hoogte
Ja, ik moest er altijd langs als ik naar René ging. Zag daar altijd negers enzeau. En op Vathorst was nooit geen mens te bekennen en ik zag in de huisjes altijd alleen mensen tijdens etenstijd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klasgenoot van me woont in Schothorst, hij vertelde dat ze samen met nog een gezin de enige autochtonen in het huizenblok waren
quote:
Ja maar wel een goedkope suv, net iets groter dan die van de buurman. Dat van die volvo begrijp ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, een gezinsauto want praktisch, en een kleiner autootje voor de vrouw.
Druk station dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik moest er altijd langs als ik naar René ging. Zag daar altijd negers enzeau. En op Vathorst was nooit geen mens te bekennen en ik zag in de huisjes altijd alleen mensen tijdens etenstijd.
En toen kwam je in Putten, in de middle of nowhere dat station met de gasfabriek er naastquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik moest er altijd langs als ik naar René ging. Zag daar altijd negers enzeau. En op Vathorst was nooit geen mens te bekennen en ik zag in de huisjes altijd alleen mensen tijdens etenstijd.
Anders de Punto welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Geef mij maar een Fiat 500. Wat een geniale auto is dat.
Ik snapte Vathorst niet zo. Je begon al af te remmen als je net op Schothorst aanreed. Maar goed, dat is hier ook.quote:
Mijn buurman reed eerst een Opel Sintra. Toen een VW Passat met wit leer en zoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar wel een goedkope suv, net iets groter dan die van de buurman. Dat van die volvo begrijp ik nog steeds niet.
Ermelo is zo prachtig, met dat gekkenhuis ernaast.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En toen kwam je in Putten, in de middle of nowhere dat station met de gasfabriek er naast
Een echte? Of een nieuwe?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Geef mij maar een Fiat 500. Wat een geniale auto is dat.
Dat is ook een voorname reden voor vertragingen op dat trajectquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ermelo is zo prachtig, met dat gekkenhuis ernaast.
Dat komt omdat het een Vinex wijk iihiiis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
Ik snap niet dat zo'n kutwijk als Vathorst een station krijgt, en mijn dorp met 10.000 inwoners op de lijn van Groningen > Leeuwarden niet!!! En ondertussen heeft zelfs Veenhuizen een station. Darn it!
C30 is nog wel vooruitgang als je die sintra bekijkt. Maar die achterklep, eerder achterruit is zo onpraktisch als wat, het ding is klein enzo. En toch betaal je de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn buurman reed eerst een Opel Sintra. Toen een VW Passat met wit leer en zo![]()
! En nu een Volvo C30.
Zijn auto krimpt, maar ondertussen worden zijn 2 koters wel groter!
Vier.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
Dat Helmond vijf (!) stations heeft snap ik ook niet.
Ja, weet ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is ook een voorname reden voor vertragingen op dat traject.. Dat schiet iig als eerste door mijn hoofd
Waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Er was trouwens een plan om tussen Schothorst en Amersfoort nog een station te maken
Ohquote:
Een vinexwijk betekend GEEN stationreizigers slimpie! Ze hebben allemaal een leasewagen! Tjonge jonge jonge!!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een Vinex wijk iihiiis.
Nee, Brouwhuis mag blijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Naja, nog 3 teveel
. Je zult met een stoptrein daarlangs moeten
Ja, maar de meeste Vinex-wijken hebben wel een station, want dat is een of andere bepaalde vereiste blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een vinexwijk betekend GEEN stationreizigers slimpie! Ze hebben allemaal een leasewagen! Tjonge jonge jonge!!!!!
Ik kan het niet eens aanwijzen op de kaartquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens aanwijzen op de kaart
Groningen schiet meer en meer tekort... Ik merk het al weer. Bij ons hebben we vinexwijken zonder verdere voorzieningen. Hop we plempen weer een wijkje in een weiland (Want genoeg) en laten ze vervolgens 'teren' op de al bestaande voorzieningen. W00T!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste Vinex-wijken hebben wel een station, want dat is een of andere bepaalde vereiste blijkbaar.
En Nuenen geen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
Goede vraagquote:
En terecht.quote:
En toch zijn we het afvoerputje van Brabant/Nederland.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En toch hoor ik er zelf nooit iets over
Ik zou dat niet erg vinden als supermarkteigenaar. Beter zelfs, ik zou er geld voor overhebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen schiet meer en meer tekort... Ik merk het al weer. Bij ons hebben we vinexwijken zonder verdere voorzieningen. Hop we plempen weer een wijkje in een weiland (Want genoeg) en laten ze vervolgens 'teren' op de al bestaande voorzieningen. W00T!
Dat heb ik ook met Haarlem. Het bestaat... maar verder is het zo nietszeggend als de pest.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En toch hoor ik er zelf nooit iets over
Dat weet ik dan wel weerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En toch zijn we het afvoerputje van Brabant/Nederland.
Geen last van gehad. Alhoewel er op Culemborg - Utrecht ook vaak vertraging is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef -SG- het volgende:
Achja, zo naar Eindhoven met de bus is ook wel te doen.
Die vertragingen de afgelopen dagen met helmond -> Eindhoven , Eindhoven -> Helmond. Zijn nou ook niet echt fijn. Achja, profail en NS he.
Geldrop heeft er ook eenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Duh, jij woont tussen Eindhoven en Helmond in, waarom zou je daar een station voor hebben?
We hebben een station gehad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Duh, jij woont tussen Eindhoven en Helmond in, waarom zou je daar een station voor hebben?
En rotterdam dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En toch zijn we het afvoerputje van Brabant/Nederland.
Nou niet gaan praten als je er niks van afweetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:41 schreef Renesite het volgende:
Sowieso een station in Nuenen, dan moeten ze het fucking spoor omleggen
Wij hebben hier een tram gehad zelfs.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
We hebben een station gehad.
Maarja, dat zegt ook wel iets ja, gehad.
.
Ik zit net de google earthen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou niet gaan praten als je er niks van afweet.
veenhuizen een station?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
Ik snap niet dat zo'n kutwijk als Vathorst een station krijgt, en mijn dorp met 10.000 inwoners op de lijn van Groningen > Leeuwarden niet!!! En ondertussen heeft zelfs Veenhuizen een station. Darn it!
Ja, dat kan wel, met de trein uit Heerlen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook nog langs gisternacht.
Heeze jachtbouwquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, Heeze ook, maar dat komt omdat die door rijdt naar Weert.
Ja, beide zijn nutteloos. Binnen een kwartier ben je bij een fatsoenlijk station.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, Heeze ook, maar dat komt omdat die door rijdt naar Weert.
Dan was je in de buurt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook nog langs gisternacht.
Ja, gezellige boel daar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, met de trein uit Heerlen.
Klopt, Eeneind is nog Nuenen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:43 schreef Renesite het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=nuenen&sll=53.209065,6.550684&sspn=0.033155,0.104628&ie=UTF8&hq=&hnear=Nuenen,+Noord-Brabant&ll=51.46374,5.558825&spn=0.03449,0.104628&t=h&z=14
Boven nuenen,
Onder bij 'eeneind' het spoor.
Heb je bij Putten wel eens gekeken hoe ver het station buiten het dorp zit?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:43 schreef Renesite het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=nuenen&sll=53.209065,6.550684&sspn=0.033155,0.104628&ie=UTF8&hq=&hnear=Nuenen,+Noord-Brabant&ll=51.46374,5.558825&spn=0.03449,0.104628&t=h&z=14
Boven nuenen,
Onder bij 'eeneind' het spoor.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:40 schreef Renesite het volgende:
Dat heb ik ook met Haarlem. Het bestaat... maar verder is het zo nietszeggend als de pest.
Tja... daar heb je verder minder optiesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je bij Putten wel eens gekeken hoe ver het station buiten het dorp zit?
Sowieso de trein naar Tiel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef Jotcha het volgende:
Tiel passewaaijsowieso 100 meter stoep een station noemen
![]()
Duh, daar kun je niet eens met de bus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... daar heb je verder minder opties
En we weten niet beterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... daar heb je verder minder opties
En dat ding splitst nog op ook. En dan durven ze het ene stuk de voorkant te noemen en het andere de achterkantquote:
Er is nu een buslijn, maar je kan beter opgehaald wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Duh, daar kun je niet eens met de bus.Ik moest altijd opgehaald worden.
Dat is kut. Dan komt mijn trein uit Den Bosch namelijk altijd achteraan en moet ik een teringeind lopen op C'borg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dat ding splitst nog op ook. En dan durven ze het ene stuk de voorkant te noemen en het andere de achterkant
Echt en ik moest me een teringeind jongen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er is nu een buslijn, maar je kan beter opgehaald worden.. En sowieso rijden er na 7 uur geen bussen meer geloof ik.
Sowiedo via tiel richting den bosch is een drama met het OV. Zowel de bus als de treinquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is kut. Dan komt mijn trein uit Den Bosch namelijk altijd achteraan en moet ik een teringeind lopen op C'borg.
iddquote:
Gewoon die lijn is kut. Hij heeft vet vaak vertraging of is te laat ofzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sowiedo via tiel richting den bosch is een drama met het OV. Zowel de bus als de trein
Yerr, weet waar hij ongeveer woontquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Echt en ik moest me een teringeind jongen.
laatste keer was idd voor de PUBmeetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoon die lijn is kut. Hij heeft vet vaak vertraging of is te laat ofzo.
Ik van 11 tot 16, terwijl ik heb aangegeven dat ik woensdags maar tot 15 kanquote:
Wat een leven gast.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:
Morgen krat bier wegbrengen, kleine boodschapjes doen en een kopie ergens van maken.
Gruwelijk irritant, ben gelukkig vandaag weg geweest.quote:
De Duitsers!quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:42 schreef mstr het volgende:
Waarom komen er herriemakende vliegtuigen over?
Ze komen kuilen gravenquote:
Dan die mediterraanse personen er in gooien en de kuil dichtgooienquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat doen ze maar lekker ergens in Marokko of Turkije.
Hoezo dichtgooien? Laat ze maar verhongeren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan die mediterraanse personen er in gooien en de kuil dichtgooien
Zandhappen ftwquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo dichtgooien? Laat ze maar verhongeren.
Vetquote:Op woensdag 2 juni 2010 07:53 schreef Hyman het volgende:
Haha tering, bijna mn eerste kettingbotsing
je wekker slaapt nogquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:08 schreef RenRen- het volgende:
Mijn wekker zegt dat het bewolkt is. Maar volgens mij schijnt de zon volop.
Huhquote:
Met je geiten!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 09:41 schreef Renesite het volgende:
Zo. Invaltandarts, een afgestudeerde fanatiekeling. Super secuur al mijn tandsteen verwijderd...
'Nou, het is me wel een bloedblad'!!
Geen gaatjes![]()
'Kan ook niet, je eigen tandarts was fanatiek met de vullingen'!
!
Bij mij is het ook een 'altijd bloed garantie'quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:41 schreef Renesite het volgende:
Zo. Invaltandarts, een afgestudeerde fanatiekeling. Super secuur al mijn tandsteen verwijderd...
'Nou, het is me wel een bloedblad'!!
Geen gaatjes![]()
'Kan ook niet, je eigen tandarts was fanatiek met de vullingen'!
!
Ik zag het jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik had geen puf om te reageren gisterDus net even gedaan
Pwnzo0rz$quote:
Ja, dat heb ik al gemerkt. Zonquote:
Vat d'r dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:01 schreef MarkM het volgende:
Zie ik daar buiten zo'n wijf waar ik mee in de brugklas zat, is ze nu nu ineens smokin' hot.
/dagboek
Voel je niks van.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Het is een latina, dus ze heeft vast 348 soa's.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wel van de trap die ie in z'n ballen krijgt als ik erachter kom.
Van soa's zul ook wel wat voelen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wel van de trap die ie in z'n ballen krijgt als ik erachter kom.
Doen ja, anders snapt 'ie het nooitquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:45 schreef RenRen- het volgende:
Mijn kapper komt weer niet. Dit is al de 5e keer dat ik het met hem probeer, en als hij zaterdag niet komt, ga ik naar een andere kapper, want dit is niet leuk meerMensen die zo omgaan met hun klanten.
HIV gemiddeld 9 tot 10 jaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft langere incubatietijd nodig.
quote:
quote:
Ik moet tot half 5 naar school.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet zo werken en het is mooi weer dus ik wil niet.
Zal nog wel vaker voorkomen, als je in de zomer ook werktquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja maar ook tot 16.00u terwijl op mijn beschikbaarheidsrooster staat dat ik op woensdag maar tot 15.00u kan. Dus langer ga ik ook echt niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zal nog wel vaker voorkomen, als je in de zomer ook werkt.
Nee, zo irritantquote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 10:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Doen ja, anders snapt 'ie het nooit
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:33 schreef Zeroku het volgende:
Een belg komt in EINDHOVEN een muziekwinkel binnenlopen en wandelt wat rond. Een verkoper komt naar hem toe en vraagt: 'Goedemiddag meneer, kan ik u ergens mee helpen.' De Belg antwoord: 'Awel, ik had graag dienen witte harmonica en gindse rode tuba aan willen schaffen.' Waarop de verkoper zegt: 'Goed meneer, voor mijn part koopt u de hele winkel leeg maar die radiator en brandblusser blijven gewoon hier...'
marketing, trends, d&p, marketing toetsquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, zo irritantWat heb je zo voor les?
Trendsquote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 10:35 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
marketing, trends, d&p, marketing toets
Succes.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:02 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Mijn vraag is, wat is er aan de hand?
Volgens mij is dat zo'n type dat, als een vrouw niet meer reageert, alleen nog maar irritante dingen doetquote:
quote:
Flikker dat lekker op je Twitter.quote:
Ik heb geen Twitter.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Flikker dat lekker op je Twitter.
Owquote:
http://twitter.com/Hyman36/status/15238906098quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Flikker dat lekker op je Twitter.
Dat is zoooooooooo irritant. -_-quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n type dat, als een vrouw niet meer reageert, alleen nog maar irritante dingen doet
Ben je er nog?
Je reageert niet meer
Is er iets?
Hallo?
Ben je er?
Waar ben je?
?
????
?
*Buzzer*
-stilte-
Hoi hoe gaat het?
http://twitter.com/xZeroku/status/15239071403quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://twitter.com/Hyman36/status/15238906098
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 10:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is zoooooooooo irritant. -_-
Ze zijn niet zo slim, die manwezens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaIk vind het wel altijd mooi als ze denken dat het helpt als ze weer opnieuw beginnen met Hoi hoe gaat het. Dan denk ik altijd. Nooooh.
Hoe dom denk je dat ik ben.
sowieso doe ik niet aan cliché gesprekkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaIk vind het wel altijd mooi als ze denken dat het helpt als ze weer opnieuw beginnen met Hoi hoe gaat het. Dan denk ik altijd. Nooooh.
Hoe dom denk je dat ik ben.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo slim, die manwezens.
Hallo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hey.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
sowieso doe ik niet aan cliché gesprekken, zo saai is dat
Soms niet neequote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 11:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 11:04 schreef Hyman het volgende:
Soms zijn gleufdieren ook niet zo slim, zoals mn zusje die al begint te zeiken dat de pc het niet doet zonder dat ze de stekker controleert
istie weer heelquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Soms niet nee
Ik ga, eindelijk mijn telefoon terug. Ben hem langer kwijt geweest dan ik hem in handen heb gehad.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Blond.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:04 schreef Hyman het volgende:
Soms zijn gleufdieren ook niet zo slim, zoals mn zusje die al begint te zeiken dat de pc het niet doet zonder dat ze de stekker controleert
Met salami is ook lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wilde een tosti maken, maar we hebben geen ham potverdikkie!
Collega's of collega?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat gaat de dag toch langzaam als je teringmoe bent en moet werken zonder leuke collega's.
Wat is't?quote:
Hoezo missen? Ik blijf het nog gewoon doen hoorquote:
Wie?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:45 schreef Zeroku het volgende:
Smam heeft ff kaartjes gewonnen voor Royal Beach Concert.
Ons mam. Moeder. ma, je weet welquote:
Daar ga ik niet overquote:
Tofquote:
Ik heb kaartjes in C1.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tof. Maar ik moet dan werken
. Kaartjes zijn van E1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |