quote:
quote:
Ik moet tot half 5 naar school.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet zo werken en het is mooi weer dus ik wil niet.
Zal nog wel vaker voorkomen, als je in de zomer ook werktquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja maar ook tot 16.00u terwijl op mijn beschikbaarheidsrooster staat dat ik op woensdag maar tot 15.00u kan. Dus langer ga ik ook echt niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zal nog wel vaker voorkomen, als je in de zomer ook werkt.
Nee, zo irritantquote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 10:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Doen ja, anders snapt 'ie het nooit
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:33 schreef Zeroku het volgende:
Een belg komt in EINDHOVEN een muziekwinkel binnenlopen en wandelt wat rond. Een verkoper komt naar hem toe en vraagt: 'Goedemiddag meneer, kan ik u ergens mee helpen.' De Belg antwoord: 'Awel, ik had graag dienen witte harmonica en gindse rode tuba aan willen schaffen.' Waarop de verkoper zegt: 'Goed meneer, voor mijn part koopt u de hele winkel leeg maar die radiator en brandblusser blijven gewoon hier...'
marketing, trends, d&p, marketing toetsquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, zo irritantWat heb je zo voor les?
Trendsquote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 10:35 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
marketing, trends, d&p, marketing toets
Succes.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:02 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Mijn vraag is, wat is er aan de hand?
Volgens mij is dat zo'n type dat, als een vrouw niet meer reageert, alleen nog maar irritante dingen doetquote:
quote:
Flikker dat lekker op je Twitter.quote:
Ik heb geen Twitter.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Flikker dat lekker op je Twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |