En nou een serieus antwoord.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:00 schreef Jannuk het volgende:
Op msn kunnen ze je bijbeltekstendiarree negeren, dat gaat IRL niet.
Mijn vraag is, wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:58 schreef matthijs.. het volgende:
Het gaat over het volgende, ik heb al een tijd contact met verschillende dames via msn en ik wil ze helpen en luisteren naar wat ze zeggen. Wat ik wel positief vind is dat ze dingen in vertrouwen vertellen en dat blijft ook tussen ons. Maar zo gauw ik een voorstel doe om af te spreken, kunnen ze niet of wordt er niks meer gezegd.
Ik ben bloedserieus. Denk je dat je, als je alleen maar bijbelteksten oprakelt, een interessante gesprekspartner bent?quote:
Je wordt gebruikt.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:02 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Mijn vraag is, wat is er aan de hand?
Je weet helemaal niet hoe de gesprekken gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Denk je dat je, als je alleen maar bijbelteksten oprakelt, een interessante gesprekspartner bent?
Ik kan me er enigzins een voorstelling van maken!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:04 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet hoe de gesprekken gaan.
je bent a-sexueel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:02 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Post een msn log, dan oordelen we zelf ...quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:04 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet hoe de gesprekken gaan.
God's wegen zijn nu eenmaal ondoorgrondelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:58 schreef matthijs.. het volgende:
Maar zo gauw ik een voorstel doe om af te spreken, kunnen ze niet of wordt er niks meer gezegd.
Vraag het aan je God, die zal het vast weten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:02 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Omdat ze geen zin hebben in eindeloos geleuter maar gewoon een leuter willen. En tja de verwachting bij jou is waarschijnlijk eerst urenlang vertrouwelijk geneuzel en geleuter voordat ze een leuter krijgen.. Dus pakken ze liever iemand die niet zeurt maar gelijk gaat voor de beurt..quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:58 schreef matthijs.. het volgende:
Het gaat over het volgende, ik heb al een tijd contact met verschillende dames via msn en ik wil ze helpen en luisteren naar wat ze zeggen. Wat ik wel positief vind is dat ze dingen in vertrouwen vertellen en dat blijft ook tussen ons. Maar zo gauw ik een voorstel doe om af te spreken, kunnen ze niet of wordt er niks meer gezegd.
Waarom?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:58 schreef matthijs.. het volgende:
Ik ga geen log posten, dingen die in vertrouwen zijn verteld blijven daar ook.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:09 schreef Goliath_82 het volgende:
[..]
Post een msn log, dan oordelen we zelf ...
OT: misschien willen ze gewoon hun verhaal kwijt en ben je een van de weinige personen die wel wil luisteren zonder meer te willen. Als je gaat afspreken lijkt het alsof je meer wilt dan alleen helpen.
Maar ik ben natuurlijk geen vrouw, dus pin me er niet op vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |