Een echte? Of een nieuwe?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Geef mij maar een Fiat 500. Wat een geniale auto is dat.
Dat is ook een voorname reden voor vertragingen op dat trajectquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ermelo is zo prachtig, met dat gekkenhuis ernaast.
Dat komt omdat het een Vinex wijk iihiiis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
Ik snap niet dat zo'n kutwijk als Vathorst een station krijgt, en mijn dorp met 10.000 inwoners op de lijn van Groningen > Leeuwarden niet!!! En ondertussen heeft zelfs Veenhuizen een station. Darn it!
C30 is nog wel vooruitgang als je die sintra bekijkt. Maar die achterklep, eerder achterruit is zo onpraktisch als wat, het ding is klein enzo. En toch betaal je de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn buurman reed eerst een Opel Sintra. Toen een VW Passat met wit leer en zo![]()
! En nu een Volvo C30.
Zijn auto krimpt, maar ondertussen worden zijn 2 koters wel groter!
Vier.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
Dat Helmond vijf (!) stations heeft snap ik ook niet.
Ja, weet ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is ook een voorname reden voor vertragingen op dat traject.. Dat schiet iig als eerste door mijn hoofd
Waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Er was trouwens een plan om tussen Schothorst en Amersfoort nog een station te maken
Ohquote:
Een vinexwijk betekend GEEN stationreizigers slimpie! Ze hebben allemaal een leasewagen! Tjonge jonge jonge!!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een Vinex wijk iihiiis.
Nee, Brouwhuis mag blijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Naja, nog 3 teveel
. Je zult met een stoptrein daarlangs moeten
Ja, maar de meeste Vinex-wijken hebben wel een station, want dat is een of andere bepaalde vereiste blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een vinexwijk betekend GEEN stationreizigers slimpie! Ze hebben allemaal een leasewagen! Tjonge jonge jonge!!!!!
Ik kan het niet eens aanwijzen op de kaartquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens aanwijzen op de kaart
Groningen schiet meer en meer tekort... Ik merk het al weer. Bij ons hebben we vinexwijken zonder verdere voorzieningen. Hop we plempen weer een wijkje in een weiland (Want genoeg) en laten ze vervolgens 'teren' op de al bestaande voorzieningen. W00T!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste Vinex-wijken hebben wel een station, want dat is een of andere bepaalde vereiste blijkbaar.
En Nuenen geen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
Goede vraagquote:
En terecht.quote:
En toch zijn we het afvoerputje van Brabant/Nederland.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En toch hoor ik er zelf nooit iets over
Ik zou dat niet erg vinden als supermarkteigenaar. Beter zelfs, ik zou er geld voor overhebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen schiet meer en meer tekort... Ik merk het al weer. Bij ons hebben we vinexwijken zonder verdere voorzieningen. Hop we plempen weer een wijkje in een weiland (Want genoeg) en laten ze vervolgens 'teren' op de al bestaande voorzieningen. W00T!
Dat heb ik ook met Haarlem. Het bestaat... maar verder is het zo nietszeggend als de pest.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En toch hoor ik er zelf nooit iets over
Dat weet ik dan wel weerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En toch zijn we het afvoerputje van Brabant/Nederland.
Geen last van gehad. Alhoewel er op Culemborg - Utrecht ook vaak vertraging is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef -SG- het volgende:
Achja, zo naar Eindhoven met de bus is ook wel te doen.
Die vertragingen de afgelopen dagen met helmond -> Eindhoven , Eindhoven -> Helmond. Zijn nou ook niet echt fijn. Achja, profail en NS he.
Geldrop heeft er ook eenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Duh, jij woont tussen Eindhoven en Helmond in, waarom zou je daar een station voor hebben?
We hebben een station gehad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Duh, jij woont tussen Eindhoven en Helmond in, waarom zou je daar een station voor hebben?
En rotterdam dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En toch zijn we het afvoerputje van Brabant/Nederland.
Nou niet gaan praten als je er niks van afweetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:41 schreef Renesite het volgende:
Sowieso een station in Nuenen, dan moeten ze het fucking spoor omleggen
Wij hebben hier een tram gehad zelfs.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
We hebben een station gehad.
Maarja, dat zegt ook wel iets ja, gehad.
.
Ik zit net de google earthen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou niet gaan praten als je er niks van afweet.
veenhuizen een station?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
Ik snap niet dat zo'n kutwijk als Vathorst een station krijgt, en mijn dorp met 10.000 inwoners op de lijn van Groningen > Leeuwarden niet!!! En ondertussen heeft zelfs Veenhuizen een station. Darn it!
Ja, dat kan wel, met de trein uit Heerlen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook nog langs gisternacht.
Heeze jachtbouwquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, Heeze ook, maar dat komt omdat die door rijdt naar Weert.
Ja, beide zijn nutteloos. Binnen een kwartier ben je bij een fatsoenlijk station.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, Heeze ook, maar dat komt omdat die door rijdt naar Weert.
Dan was je in de buurt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook nog langs gisternacht.
Ja, gezellige boel daar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, met de trein uit Heerlen.
Klopt, Eeneind is nog Nuenen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:43 schreef Renesite het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=nuenen&sll=53.209065,6.550684&sspn=0.033155,0.104628&ie=UTF8&hq=&hnear=Nuenen,+Noord-Brabant&ll=51.46374,5.558825&spn=0.03449,0.104628&t=h&z=14
Boven nuenen,
Onder bij 'eeneind' het spoor.
Heb je bij Putten wel eens gekeken hoe ver het station buiten het dorp zit?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:43 schreef Renesite het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=nuenen&sll=53.209065,6.550684&sspn=0.033155,0.104628&ie=UTF8&hq=&hnear=Nuenen,+Noord-Brabant&ll=51.46374,5.558825&spn=0.03449,0.104628&t=h&z=14
Boven nuenen,
Onder bij 'eeneind' het spoor.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:40 schreef Renesite het volgende:
Dat heb ik ook met Haarlem. Het bestaat... maar verder is het zo nietszeggend als de pest.
Tja... daar heb je verder minder optiesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je bij Putten wel eens gekeken hoe ver het station buiten het dorp zit?
Sowieso de trein naar Tiel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef Jotcha het volgende:
Tiel passewaaijsowieso 100 meter stoep een station noemen
![]()
Duh, daar kun je niet eens met de bus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... daar heb je verder minder opties
En we weten niet beterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... daar heb je verder minder opties
En dat ding splitst nog op ook. En dan durven ze het ene stuk de voorkant te noemen en het andere de achterkantquote:
Er is nu een buslijn, maar je kan beter opgehaald wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Duh, daar kun je niet eens met de bus.Ik moest altijd opgehaald worden.
Dat is kut. Dan komt mijn trein uit Den Bosch namelijk altijd achteraan en moet ik een teringeind lopen op C'borg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dat ding splitst nog op ook. En dan durven ze het ene stuk de voorkant te noemen en het andere de achterkant
Echt en ik moest me een teringeind jongen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er is nu een buslijn, maar je kan beter opgehaald worden.. En sowieso rijden er na 7 uur geen bussen meer geloof ik.
Sowiedo via tiel richting den bosch is een drama met het OV. Zowel de bus als de treinquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is kut. Dan komt mijn trein uit Den Bosch namelijk altijd achteraan en moet ik een teringeind lopen op C'borg.
iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |