Een echte? Of een nieuwe?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Geef mij maar een Fiat 500. Wat een geniale auto is dat.
Dat is ook een voorname reden voor vertragingen op dat trajectquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ermelo is zo prachtig, met dat gekkenhuis ernaast.
Dat komt omdat het een Vinex wijk iihiiis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Renesite het volgende:
Ik snap niet dat zo'n kutwijk als Vathorst een station krijgt, en mijn dorp met 10.000 inwoners op de lijn van Groningen > Leeuwarden niet!!! En ondertussen heeft zelfs Veenhuizen een station. Darn it!
C30 is nog wel vooruitgang als je die sintra bekijkt. Maar die achterklep, eerder achterruit is zo onpraktisch als wat, het ding is klein enzo. En toch betaal je de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn buurman reed eerst een Opel Sintra. Toen een VW Passat met wit leer en zo![]()
! En nu een Volvo C30.
Zijn auto krimpt, maar ondertussen worden zijn 2 koters wel groter!
Vier.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
Dat Helmond vijf (!) stations heeft snap ik ook niet.
Ja, weet ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is ook een voorname reden voor vertragingen op dat traject.. Dat schiet iig als eerste door mijn hoofd
Waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Er was trouwens een plan om tussen Schothorst en Amersfoort nog een station te maken
Ohquote:
Een vinexwijk betekend GEEN stationreizigers slimpie! Ze hebben allemaal een leasewagen! Tjonge jonge jonge!!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat komt omdat het een Vinex wijk iihiiis.
Nee, Brouwhuis mag blijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Naja, nog 3 teveel
. Je zult met een stoptrein daarlangs moeten
Ja, maar de meeste Vinex-wijken hebben wel een station, want dat is een of andere bepaalde vereiste blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een vinexwijk betekend GEEN stationreizigers slimpie! Ze hebben allemaal een leasewagen! Tjonge jonge jonge!!!!!
Ik kan het niet eens aanwijzen op de kaartquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens aanwijzen op de kaart
Groningen schiet meer en meer tekort... Ik merk het al weer. Bij ons hebben we vinexwijken zonder verdere voorzieningen. Hop we plempen weer een wijkje in een weiland (Want genoeg) en laten ze vervolgens 'teren' op de al bestaande voorzieningen. W00T!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste Vinex-wijken hebben wel een station, want dat is een of andere bepaalde vereiste blijkbaar.
En Nuenen geen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
Goede vraagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |