Ja, dat ben je wel vakerquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge, ik heb een kanskaart. BAM PWND. Omdat toffe mensen een kans verdienen.
Echt een moment om mezelf een schouderklop te geven. Maar dat doe ik niet, ik ben bescheidenquote:
Zozo, je lijkt Kempi wel met je disses.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
ex-Minister Vogelaar zei nog tegen mij: René, ik weet dat ik 15 kansarme wijken moet aanwijzen, maar ik had eigenlijk heel Brabant moeten aanwijzen.
Ook jij kunt tever gaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
ex-Minister Vogelaar zei nog tegen mij: René, ik weet dat ik 15 kansarme wijken moet aanwijzen, maar ik had eigenlijk heel Brabant moeten aanwijzen.
Het is om het even.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Ach, mij boeit het niet zoveel wie er mod wordt.
Dit had een bericht van Lamon.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Echt een moment om mezelf een schouderklop te geven. Maar dat doe ik niet, ik ben bescheiden.
Ik weet niet, maar meestal beginnen er wel rellen als jij in PUB komt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is om het even.
Maar, je wou zeggen denk ik 'René komt en er zijn rellen'. Maar stiekem begon heeeeel iemand anders, en nee ik wijs niet iemand willekeurig aan, ermee. Ik zie een patroon.
Mwa. Ik denk dat er wel wat ergere steden zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik woon in het afvoerputje van Brabant. Maar wij hebben wel 3 Vinex-wijken, BAM.
Zo hee, zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt.
Wauw, dat hebben we hier helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik woon in het afvoerputje van Brabant. Maar wij hebben wel 3 Vinex-wijken, BAM.
Je punt is?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
Afvoerputjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wauw, dat hebben we hier helemaal niet.
Nee, wie wil daar ook komen wonenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wauw, dat hebben we hier helemaal niet.
Helmond wordt altijd het afvoerputje van Brabant genoemd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa. Ik denk dat er wel wat ergere steden zijn.
Ik woon ook niet in een Vinex-wijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je punt is?
Vinex is afbreuk van de Nederlandse samenleving. God ik wil nog dood niet gevonden worden in een Vinexwijk. Bah, doods levenloos troosteloos en van de 10 huizen die je binnenloopt daar hebben 9 dezelfde indeling.
Althans, in de Groningse vinexwijken.
Ja, weet ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Helmond wordt altijd het afvoerputje van Brabant genoemd.En we lopen áltijd in trainingspakken enzo.
Ik weet niet, ik heb er nooit zoveel last van.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar echt gegrond is het niet imo. Ja er wonen wel veel buitenlanders, en het Haagje enzo, maar het kan nog wel wat erger
. Laatste jaren is het sowieso een stuk minder geworden als ik ons mam mag geloven.
Kutwijk met weet ik hoeveel dezelfde huizen vaak op een "creatieve" manier neergepleurd. Zoiets.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:24 schreef Zeroku het volgende:
Wat is een Vinex-wijk?
Brandevoort, moest ik laatst nog doorheen rijden voor TTT. Examinator zat te bitchen op Helmondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vinex
Brandevoort is er een.
Geen idee maar ik kan me niks voorstellen bij een Vinexwijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wie wil daar ook komen wonen
Ah. Brandevoort is echt kutquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vinex
Brandevoort is er een.
Een dooie nieuwbouwwijk met rijen hippe woningen welke alleen betaalbaar zijn voor 30-jarigen welke samen hun centjes verdienen. Op elke oprit staat in zo'n wijk 2 leasewagens (een voor de vrouw en een voor de man) en elke ochtend worden de 2 kinderen met hippe namen naar de voor- tussen- en naschoolse opvang gebracht.quote:
Denk dat het bij 't Haagje gewoon meer de naam is, dan echt gezeik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb er nooit zoveel last van.Ook niet van 't Haagje.
Brandevoort is echtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Brandevoort, moest ik laatst nog doorheen rijden voor TTT. Examinator zat te bitchen op Helmond. Ik moest keihard lachen
.
Eerst dacht ik dat het een kutpost was, maar het klopt eigenlijk welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een dooie nieuwbouwwijk met rijen hippe woningen welke alleen betaalbaar zijn voor 30-jarigen welke samen hun centjes verdienen. Op elke oprit staat in zo'n wijk 2 leasewagens (een voor de vrouw en een voor de man) en elke ochtend worden de 2 kinderen met hippe namen naar de voor- tussen- en naschoolse opvang gebracht.
Je herkent ze aan lege straten overdag en files tussen 7 en 8 's ochtends en tussen 17 en 18 's avonds.
Mwah ach, wietplantages die opgerold worden enzo zitten meestal wel daar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk dat het bij 't Haagje gewoon meer de naam is, dan echt gezeik.
Ja goed, maar dat is ook niet echt overlast. Hebben ze alleen zichzelf meequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah ach, wietplantages die opgerold worden enzo zitten meestal wel daar.
Brandevoort echt jongen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat het een kutpost was, maar het klopt eigenlijk wel.
Bij voorkeur een heuse nepSUV en een volvo c30quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een dooie nieuwbouwwijk met rijen hippe woningen welke alleen betaalbaar zijn voor 30-jarigen welke samen hun centjes verdienen. Op elke oprit staat in zo'n wijk 2 leasewagens (een voor de vrouw en een voor de man) en elke ochtend worden de 2 kinderen met hippe namen naar de voor- tussen- en naschoolse opvang gebracht.
Je herkent ze aan lege straten overdag en files tussen 7 en 8 's ochtends en tussen 17 en 18 's avonds.
Moest jij ook in Mierlo afrijden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Brandevoort is echt, daar had ik altijd rijles. Ik woon bijna in Deurne.
Ik heb alleen last van de binnenstad - Heistraat. Alhoewel ze daar nu ook mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat is ook niet echt overlast. Hebben ze alleen zichzelf mee.
Daar moet ik altijd langs om naar ons oma te gaan. Wat een straat is datquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb alleen last van de binnenstad - Heistraat. Alhoewel ze daar nu ook mee bezig zijn.
Vathorst, gruwelijk vinex jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Renesite het volgende:
Goed voorbeeld:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Amersfoort&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.317176,13.392334&ie=UTF8&hq=&hnear=Amersfoort,+Utrecht&ll=52.192193,5.391626&spn=0.033937,0.104628&t=h&z=14
Amersfoort: Schothorst/Vathorst
Dat station is zo dood hè.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:29 schreef Renesite het volgende:
Goed voorbeeld:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Amersfoort&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.317176,13.392334&ie=UTF8&hq=&hnear=Amersfoort,+Utrecht&ll=52.192193,5.391626&spn=0.033937,0.104628&t=h&z=14
Amersfoort: Schothorst/Vathorst
Ja, een gezinsauto want praktisch, en een kleiner autootje voor de vrouw.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bij voorkeur een heuse nepSUV en een volvo c30
Ik moest ook naar Nuenen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef -SG- het volgende:
Met mijn TTT werd ik naar Nuenen gestuurd (binnendoor) en toen daar bijzondere verichtingen gedaan en daarna via helmond weg weer naar Mierlo.
Klasgenoot van me woont in Schothorst, hij vertelde dat ze samen met nog een gezin de enige autochtonen in het huizenblok warenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat station is zo dood hè.Schothorst niet trouwens, daar wonen alle buitenlanders.
Ons omaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar moet ik altijd langs om naar ons oma te gaan. Wat een straat is dat.
De Hoogte... pauperwijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
rene, ik was in grunn gister
architectuur bekijken... en die woonwijk. De hoogte
Ja, ik moest er altijd langs als ik naar René ging. Zag daar altijd negers enzeau. En op Vathorst was nooit geen mens te bekennen en ik zag in de huisjes altijd alleen mensen tijdens etenstijd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klasgenoot van me woont in Schothorst, hij vertelde dat ze samen met nog een gezin de enige autochtonen in het huizenblok waren
quote:
Ja maar wel een goedkope suv, net iets groter dan die van de buurman. Dat van die volvo begrijp ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, een gezinsauto want praktisch, en een kleiner autootje voor de vrouw.
Druk station dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik moest er altijd langs als ik naar René ging. Zag daar altijd negers enzeau. En op Vathorst was nooit geen mens te bekennen en ik zag in de huisjes altijd alleen mensen tijdens etenstijd.
En toen kwam je in Putten, in de middle of nowhere dat station met de gasfabriek er naastquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik moest er altijd langs als ik naar René ging. Zag daar altijd negers enzeau. En op Vathorst was nooit geen mens te bekennen en ik zag in de huisjes altijd alleen mensen tijdens etenstijd.
Anders de Punto welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Geef mij maar een Fiat 500. Wat een geniale auto is dat.
Ik snapte Vathorst niet zo. Je begon al af te remmen als je net op Schothorst aanreed. Maar goed, dat is hier ook.quote:
Mijn buurman reed eerst een Opel Sintra. Toen een VW Passat met wit leer en zoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar wel een goedkope suv, net iets groter dan die van de buurman. Dat van die volvo begrijp ik nog steeds niet.
Ermelo is zo prachtig, met dat gekkenhuis ernaast.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En toen kwam je in Putten, in de middle of nowhere dat station met de gasfabriek er naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |