Gewoon die lijn is kut. Hij heeft vet vaak vertraging of is te laat ofzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sowiedo via tiel richting den bosch is een drama met het OV. Zowel de bus als de trein
Yerr, weet waar hij ongeveer woontquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Echt en ik moest me een teringeind jongen.
laatste keer was idd voor de PUBmeetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoon die lijn is kut. Hij heeft vet vaak vertraging of is te laat ofzo.
Ik van 11 tot 16, terwijl ik heb aangegeven dat ik woensdags maar tot 15 kanquote:
Wat een leven gast.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:
Morgen krat bier wegbrengen, kleine boodschapjes doen en een kopie ergens van maken.
Gruwelijk irritant, ben gelukkig vandaag weg geweest.quote:
De Duitsers!quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:42 schreef mstr het volgende:
Waarom komen er herriemakende vliegtuigen over?
Ze komen kuilen gravenquote:
Dan die mediterraanse personen er in gooien en de kuil dichtgooienquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat doen ze maar lekker ergens in Marokko of Turkije.
Hoezo dichtgooien? Laat ze maar verhongeren.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan die mediterraanse personen er in gooien en de kuil dichtgooien
Zandhappen ftwquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo dichtgooien? Laat ze maar verhongeren.
Vetquote:Op woensdag 2 juni 2010 07:53 schreef Hyman het volgende:
Haha tering, bijna mn eerste kettingbotsing
je wekker slaapt nogquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:08 schreef RenRen- het volgende:
Mijn wekker zegt dat het bewolkt is. Maar volgens mij schijnt de zon volop.
Huhquote:
Met je geiten!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 @ 09:41 schreef Renesite het volgende:
Zo. Invaltandarts, een afgestudeerde fanatiekeling. Super secuur al mijn tandsteen verwijderd...
'Nou, het is me wel een bloedblad'!!
Geen gaatjes![]()
'Kan ook niet, je eigen tandarts was fanatiek met de vullingen'!
!
Bij mij is het ook een 'altijd bloed garantie'quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:41 schreef Renesite het volgende:
Zo. Invaltandarts, een afgestudeerde fanatiekeling. Super secuur al mijn tandsteen verwijderd...
'Nou, het is me wel een bloedblad'!!
Geen gaatjes![]()
'Kan ook niet, je eigen tandarts was fanatiek met de vullingen'!
!
Ik zag het jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik had geen puf om te reageren gisterDus net even gedaan
Pwnzo0rz$quote:
Ja, dat heb ik al gemerkt. Zonquote:
Vat d'r dan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:01 schreef MarkM het volgende:
Zie ik daar buiten zo'n wijf waar ik mee in de brugklas zat, is ze nu nu ineens smokin' hot.
/dagboek
Voel je niks van.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Het is een latina, dus ze heeft vast 348 soa's.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wel van de trap die ie in z'n ballen krijgt als ik erachter kom.
Van soa's zul ook wel wat voelen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wel van de trap die ie in z'n ballen krijgt als ik erachter kom.
Doen ja, anders snapt 'ie het nooitquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:45 schreef RenRen- het volgende:
Mijn kapper komt weer niet. Dit is al de 5e keer dat ik het met hem probeer, en als hij zaterdag niet komt, ga ik naar een andere kapper, want dit is niet leuk meerMensen die zo omgaan met hun klanten.
HIV gemiddeld 9 tot 10 jaarquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft langere incubatietijd nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |