Oh, vind ik het lekker dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens waar ik heb geknepen
Amstelquote:
Donequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Mensen die zeiken over de foto's die ik op hyves zet.. IS TOCH MIJN HYVES![]()
Ja, kom er maar in met het hele hyves-is-voor-retards-verhaal
heinekenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Amstel alleen in noodgevallen.
Grolsch, Warsteiner, Gulpener, Brand, Dommelsch en Heineken.
Volwassen mensen hebben geen hyves. En drinken ook niet dat vocht uit de TT btwquote:
Biermeet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Amstel alleen in noodgevallen.
Grolsch, Warsteiner, Gulpener, Brand, Dommelsch en Heineken.
Gij bikkelquote:
dank uquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volwassen mensen hebben geen hyves. En drinken ook niet dat vocht uit de TT btw
<- half volwassen dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eens bierproeven hier?quote:
Lily sopt nog op je hoor. Ik alleen niet.quote:
Je hebt een HIV?quote:
quote:
uhuh, ik drink het puurquote:
Noem maar een datumquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eens bierproeven hier?
Jaquote:
je mag vast wel bij tijn blijven slapenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik weer veel te vroeg terug.
Ik heb smaak.quote:
Er is een oplossing dudequote:
Ik schaam me nergens voor, ook deel van the new mequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Niet op in gaan, Krengel. Hij doet enge dingen met je.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eens bierproeven hier?
Gewoon ergens blijven pittenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik doe er niet aan, ik weigerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef FBreijer het volgende:
[..]
1tje is niet zo slecht voor je gezondheid.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
/care wat mensen van Hyves vinden. Ik heb Hyves en schaam me er niet voor. Oh en ik drink geen bier, hecht me niet aan een merk en vind Amsterdam leuk, net als Rotterdam en mijn Zeeuwse dorpsgenoten lopen niet op klompen en ja, wij hebben internet.
Zo.
New you.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:28 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor, ook deel van the new me
Doe eens niet zo denigrerend waar ik bij ben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lily sopt nog op je hoor. Ik alleen niet.
Ik lig nog liever in Hoog-Catharijne tussen de junks.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je mag vast wel bij tijn blijven slapen
De man der mannen!quote:
Home.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik lig nog liever in Hoog-Catharijne tussen de junks.
reeks kan dicht, we zijn klaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
/care wat mensen van Hyves vinden. Ik heb Hyves en schaam me er niet voor. Oh en ik drink geen bier, hecht me niet aan een merk en vind Amsterdam leuk, net als Rotterdam en mijn Zeeuwse dorpsgenoten lopen niet op klompen en ja, wij hebben internet.
Zo.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
Zo.
Volgende week zaterdag 12 juniquote:
Ik wil ook wel naar het hoge noorden komenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En waarom ga je daar wel serieus op in? Waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:28 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend waar ik bij ben.
Veel plezier in Roodeschool.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook wel naar het hoge noorden komen
RZ verdomme waaromquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet op in gaan, Krengel. Hij doet enge dingen met je.
Oke aanpassing voor moi:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
Zo.
Heb je facebook? Misschien dat ik dan ook ooit vriendjes mag vinden onlinequote:
Je kan toch ook een keer een meet bij jou organiserenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je facebook? Misschien dat ik dan ook ooit vriendjes mag vinden online
Ik zou het als ik jou was, bij iemand proberen die en blind en doof is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ verdomme waaromDaar gaat mijn kans
m'n Hyves en LinkedIn bijhouden vind ik al haast teveel moeite, denk je echt dat ik er dan ook nog een facebook pagina bij ga maken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je facebook? Misschien dat ik dan ook ooit vriendjes mag vinden online
ach...een fokster of een fapper..detail detailsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan blijft een Fok!ster bij me pitten
Oh mijn god, ik wil je nu oprecht knuffelen.. ik laat 1 keer een smiley weg en alles gaat misquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waarom ga je daar wel serieus op in? Waarom?
quote:
Ik woon niet in de Mitra.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan toch ook een keer een meet bij jou organiseren
Zeg jijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou het als ik jou was, bij iemand proberen die en blind en doof is.
Ja, dat zal Tijn erg vinden. Twee voor de prijs van één.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, geef toe.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik was niet serieus, maar 'soppen', kom op
Ik kom niet. Dus blaas maar weer af.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef Q. het volgende:
Wanneer is er weer eens een singles-meet in Utrecht? En nu op een datum dat ik wel kan svp.
Foksterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...een fokster of een fapper..detail details
19 of 20 juni ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou het als ik jou was, bij iemand proberen die en blind en doof is.
Ik hoor dat de meet niet door gaat. Pech.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik kom niet. Dus blaas maar weer af.
quote:
quote:Dr. Theodoor Gautier Thomas Pigeaud (Leipzig, 20 februari 1899 – Gouda, 6 maart 1988) was een Nederlandse javanicus. Hij is voornamelijk bekend geworden door zijn woordenboek Javaans-Nederlands, zijn monumentale studie van de Nagarakretagama en zijn catalogi van Javaanse handschriften in openbare collecties in Nederland, Denemarken en Duitsland.
Je moet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik kom niet. Dus blaas maar weer af.
"ik ben het vergeten"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef -Engel- het volgende:
a bah...... ik ben iets vergeten af te maken..... en nu is het alweer 22:33......
naja ik heb wel wat kreten genoteerd maar toch .....
*bedenk ff een goede smoes voor me!!
Ach, ik heb dezelfde single status als jijquote:
Op FB heb je tenminste leuke spelletjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef JoeBravo het volgende:
ow, en zeiken op Hyves maar wel Facebook gebruiken. zeg dan niks.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op FB heb je tenminste leuke spelletjes![]()
en daarbij, ik vind de doelgroep van HIV iets minder dan de doelgroep van FB
Ja oke, soppen was inderdaad niet echt een subtiele uitdrukking. Waarvoor mijn excuus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh mijn god, ik wil je nu oprecht knuffelen.. ik laat 1 keer een smiley weg en alles gaat mis![]()
Ik was niet serieus, maar 'soppen', kom op
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op FB heb je tenminste leuke spelletjes![]()
en daarbij, ik vind de doelgroep van HIV iets minder dan de doelgroep van FB
je bent ook nog maagd?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, ik heb dezelfde single status als jij![]()
En dat blijft ook zo
Die laatste uitspraak doe ik niet, ik kan niet in de toekomst kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, ik heb dezelfde single status als jij![]()
En dat blijft ook zo
Blahblah whateverquote:
Vee genoeg daarquote:
Samzz en krengquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat zal Tijn erg vinden. Twee voor de prijs van één.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
I'm gonna party like it's my birthday
quote:
ik heb uren aan farmville besteed..quote:
noem eens wat data dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef Q. het volgende:
Wanneer is er weer eens een singles-meet in Utrecht? En nu op een datum dat ik wel kan svp.
en je moet nog 60 jaar, sterktequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef FBreijer het volgende:
Ik heb ook een hyve.![]()
Soms weet ik niet hoe ik met mijzelf kan leven.
Schenkstroop, jij ook hier!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef FBreijer het volgende:
Ik heb ook een hyve.![]()
Soms weet ik niet hoe ik met mijzelf kan leven.
Ik heb in ieder geval de komende tijd net zoveel sex als RZquote:
Okequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... ik zal morgen wel mn agenda checken
quote:
ik wacht nog op de link naar je photo'squote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb hyves omdat een jongen die ik leuk vond het had en ik hem op die manier in de gaten wilde houden. Uiteindelijk wilde hij me niet, maar mensen in de gaten houden blijft leuk
Open een Datum Prikkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef Q. het volgende:
Stalkert die je bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb hyves omdat een jongen die ik leuk vond het had en ik hem op die manier in de gaten wilde houden. Uiteindelijk wilde hij me niet, maar mensen in de gaten houden blijft leuk
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval de komende tijd net zoveel sex als RZ
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
It's quite simply, dear. Ik ben 19 juni jarig.
Mijn broertje ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan ze alleen zien als we vriendjes worden.quote:
Feli alvastquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gaat me te verquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je kan ze alleen zien als we vriendjes worden.
quote:
Heb jij hyves?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je kan ze alleen zien als we vriendjes worden.
Tis als Heineken vs. Grolschquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef JoeBravo het volgende:
ow, en zeiken op Hyves maar wel Facebook gebruiken. zeg dan niks.
Oh god, dat vindt hij leuk hoor. Hij heeft één keer op een bejaarde zoutzak gelegen en hij meent recht van spreken te hebben.quote:
Heinekenquote:
Ze heeft al twee personen uit deze reeks op haar Hyves, dat is wel weer genoeg.quote:
Stoeferdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze heeft al twee personen uit deze reeks op haar Hyves, dat is wel weer genoeg.
Waarschijnlijk een dubbele.quote:
dat vind ik allebei lekkerquote:
Q & Qyroz?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze heeft al twee personen uit deze reeks op haar Hyves, dat is wel weer genoeg.
Ruim vantevoren afspreken graagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef Q. het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh god, dat vindt hij leuk hoor. Hij heeft één keer op een bejaarde zoutzak gelegen en hij meent recht van spreken te hebben.
Tijn, één rijles geeft nog geen garantie op het rijbewijs.
Tweelingen rulezquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Amsterdam versus Enschede?quote:
Nou, wees er maar trots op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heineken
Op dit moment mijn grootste liefde![]()
Euh... 26 geloof ikquote:
Coolquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een dubbele.Ff zien nog.
In aug. zijn mijn ouders een weekje weg dus kan ik uitgebreid feestje houden. Rond mijn echte verjaardag ga ik misschien met wat klasgenoten/vriendinnen ergens wokken.
Barcelona vs Helmond Sportquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Amsterdam versus Enschede?
Ajax versus Twente?
Over je zusjes struikelen en erop liggen is iets anders.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb er tenmiste nog een keer opgelegenJij hebt nog nooit aan een vrouw gezeten. Een keertje gezoent toch?
Nondeju, pak er anders gewoon een liniaal bij, stel kleuters.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb er tenmiste nog een keer opgelegenJij hebt nog nooit aan een vrouw gezeten. Een keertje gezoent toch?
Nee, niet gezoent, wel gezoend.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee.. Coeberghquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, wees er maar trots op.
Ik ben blij dat dat bij mij als ik me kut voel autorijden is.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over je zusjes struikelen en erop liggen is iets anders.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over je zusjes struikelen en erop liggen is iets anders.
Je eigen moeder telt niet héquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, niet gezoent, wel gezoend.
Ik denk dat ik vaker aan vrouwen heb gezeten dan jij.
liever niet eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nondeju, pak er anders gewoon een liniaal bij, stel kleuters.
Als dit is wie je nu bent, zou ik echt de jij van 5 jaar geleden willen kennen.quote:
ik heb nu alle tijd van de wereldquote:
Goed verwoord.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nondeju, pak er anders gewoon een liniaal bij, stel kleuters.
Ja, mijn klasgenoten vonden dat ik het uitgebreid moest vieren.quote:
Kom jij maar terug als je een keer een date hebt gehad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welkom op Maltaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh god, dat vindt hij leuk hoor. Hij heeft één keer op een bejaarde zoutzak gelegen en hij meent recht van spreken te hebben.
Tijn, één rijles geeft nog geen garantie op het rijbewijs.
Heb je inmiddels wel een dik strafblad niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
gelijk heb jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef vencodark het volgende:
Ja, mijn klasgenoten vonden dat ik het uitgebreid moest vieren.
Jouw moeder wel?quote:
hihiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel een dik strafblad niet?
Ik snap dat niet.quote:
Die was nóg minder leuk, weet je het zeker?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Als dit is wie je nu bent, zou ik echt de jij van 5 jaar geleden willen kennen.
quote:
Die deed tenminste nog wel aan paaldansenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Die was nóg minder leuk, weet je het zeker?
Spammerdquote:
quote:
Nee, jij bent de datekoning hier.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom jij maar terug als je een keer een date hebt gehad.
Mwah.. ik kan dan tenminste jankenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.
Drank versterkt emoties juist. Als ik me ellendig voel drink ik juist minder omdat ik anders helemaal een Schenkstroopje wordt. En let er maar eens op, die opent ook altijd huiltopics diep in de nacht, waarschijnlijk doordrenkt van alcohol.
Als ik me kut voel wil ik kilometers trappen, veel kilometers. Radio er bij aan. Heerlijk.O+
Vond het eigenlijk een kut-opmerking van mezelfquote:
Maar deze danst beter dan toen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die deed tenminste nog wel aan paaldansen
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel een dik strafblad niet?
van genieten meidquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
was wel grap. Een klasgenootje belde me paar uur na dat verjaardsgesprek op: "Hey... ik zat te denken en ik had het er met L over...zullen we niet lekker met zn allen wokken voor je verjaardag? Dat lijkt me zo leuk he, want 25 moet je echt vieren he"
![]()
Aangezien ik al meer dan 1 date heb gehad is dat 100% meer dan jou.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.
Drank versterkt emoties juist. Als ik me ellendig voel drink ik juist minder omdat ik anders helemaal een Schenkstroopje wordt. En let er maar eens op, die opent ook altijd huiltopics diep in de nacht, waarschijnlijk doordrenkt van alcohol.
Als ik me kut voel wil ik kilometers trappen, veel kilometers. Radio er bij aan. Heerlijk.O+
Ook daar heb ik geen drank voor nodig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik kan dan tenminste jankenlucht ook wel eens op
Damn dat is soms toch lekker.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik kan dan tenminste jankenlucht ook wel eens op
sorry, ik ga het fixenquote:
Helaas niet bij mijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook daar heb ik geen drank voor nodig.
Music will do the trick.
Vorige week sinds tijden weer eens een jointje gerookt. Was geen goed planquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik heb besloten dat ik geen drank meer aanraak icm wiet als ik me kut voel, want dan eet en slaap ik niet, dus enorm slechte combo..
dus nu kan ik elke keer kiezen, en ik kies voor een jointje
Ach, ik til er niet zo zwaar aan, als het echt te gortig wordt krijg je een echte kutopmerking terug.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk een kut-opmerking van mezelf
Sorry
Dat heb ik al genoeg gedaan de afgelopen 2 dagenquote:
Je bent toch gratis?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef ArTiC het volgende:
Artic: 5 euro
....
Zo, vul maar aan mensen, kom maar met die donaties..er moeten er 2 hier duidelijk naar de hoeren
Puntjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vorige week sinds tijden weer eens een jointje gerookt. Was geen goed plan
Nee dat met die Bijbel is van de protestanten!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik niet.
Jij wel en dat noemen ze Bijbel.
Tijn, de verpleegsters van de inrichting tellen niet als date.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangezien ik al meer dan 1 date heb gehad is dat 100% meer dan jou.
Please, do explainequote:
Kunnen ze elkaar niet ontknullen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef ArTiC het volgende:
Artic: 5 euro
....
Zo, vul maar aan mensen, kom maar met die donaties..er moeten er 2 hier duidelijk naar de hoeren
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn, de verpleegsters van de inrichting tellen niet als date.
Wat is het verschil dan? Het is toch hetzelfde boek?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat met die Bijbel is van de protestanten!
dan moet je ook met light beginnenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vorige week sinds tijden weer eens een jointje gerookt. Was geen goed plan
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja he..even weer het hoofdje leeg enzo
Nou heerlijk toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heb ik al genoeg gedaan de afgelopen 2 dagen
Niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn, de verpleegsters van de inrichting tellen niet als date.
Mag ik dan true poetry inbrengen?quote:
Ja, dat is één boek! Alle christenen delen dezelfde Bijbel. In het jaar 34349 ben ik aan de beurt volgens het leensysteem.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Het is toch hetzelfde boek?
Dat was ook een lichtequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan moet je ook met light beginnen
wazigquote:
gewoon suiker bij de hand houdenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was ook een lichterookte het te snel op volgens mij.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat is één boek! Alle christenen delen dezelfde Bijbel. In het jaar 34349 ben ik aan de beurt volgens het leensysteem.
We waren niks gewendquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was ook een lichterookte het te snel op volgens mij.
Ze geloven in dezelfde god lezen dezelfde bijbel. Waarom is er al die bullshit van verschillende kerken dan? Het is toch allemaal onzin.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat is één boek! Alle christenen delen dezelfde Bijbel. In het jaar 34349 ben ik aan de beurt volgens het leensysteem.
niet verdwalen hè?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef -Engel- het volgende:
ik ga ff nog wat ronddolen op het net!!
Laters....![]()
Blijkbaar probeer je het niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze geloven in dezelfde god lezen dezelfde bijbel. Waarom is er al die bullshit van verschillende kerken dan? Het is toch allemaal onzin.
Ik kreeg een enorme vreetkick, maar dat hielp me niet van de effecten afquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon suiker bij de hand houden
of zoetigheid iig
raak niet verstriktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef -Engel- het volgende:
ik ga ff nog wat ronddolen op het net!!
Laters....![]()
wijfquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kreeg een enorme vreetkick, maar dat hielp me niet van de effecten af
Toen ik naar de wc ging, had ik gevoel dat ik 20 minuten zat te pissen
We hebben weer tijd om te fokkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
we gaan trouwens weer fokkin snel heej
A bush caught firequote:
Leg uit danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar probeer je het niet te begrijpen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kreeg een enorme vreetkick, maar dat hielp me niet van de effecten af
Toen ik naar de wc ging, had ik gevoel dat ik 20 minuten zat te pissen
weet je hoe rieleks?!quote:
George Bush?quote:
Ik moest echt gigantisch lachen toen.. en dorst... niet meer gezondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]nee, dat nog nooooit gehad
wel het *licht in het hoofd, moet nu echt even zitten* gevoel
wijfquote:
Van joint verlies ik de controle, vind ik niet zo fijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]nee, dat nog nooooit gehad
wel het *licht in het hoofd, moet nu echt even zitten* gevoel
Zelfs de Moslims geloven in dezelfde God. Ach, het is zo'n mooi excuus voor dingen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze geloven in dezelfde god lezen dezelfde bijbel. Waarom is er al die bullshit van verschillende kerken dan? Het is toch allemaal onzin.
dorst heb ik altijd, lachkick al jaren niet gehadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik moest echt gigantisch lachen toen.. en dorst... niet meer gezond
quote:
Nee... das te depri. En daarnaast te slecht voor woordenquote:
Eentje maar?quote:
Q!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik blow niet. Ik hyve wel.
Ik lig er uit hier he
zullen we er samen uit liggen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik blow niet. Ik hyve wel.
Ik lig er uit hier he
Genoeg is genoegquote:
Ohw, dan niet. Andere poetry is ook goed, lovin' itquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee... das te depri. En daarnaast te slecht voor woorden
Ik moest lachen om het puntje van die jointquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dorst heb ik altijd, lachkick al jaren niet gehad
Ik voel me juist heel relax en heb juist de controle over waar ik aan denk. vind het echt heel fijn. en als er iets gebeurd ben ik zo weer nuchterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van joint verlies ik de controle, vind ik niet zo fijn![]()
Doe mij maar andere soorten drugs
*schuif eens op*quote:
Als de mensheid nu eens stopt met die onzin zou de wereld een veel betere plaats zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs de Moslims geloven in dezelfde God. Ach, het is zo'n mooi excuus voor dingen!
wtf?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het puntje van die joint
Mên....de opluchting....quote:
Dat puntje was ook gewoon heel raarquote:
Nee, dan zouden mensen een andere reden zoeken om dezelfde onzin te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de mensheid nu eens stopt met die onzin zou de wereld een veel betere plaats zijn.
Wel een grote Jerrycan hoop ikquote:
Als mensen eens stoppen met elkaars geloven onzin vinden, dán zou de wereld een betere plaats zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de mensheid nu eens stopt met die onzin zou de wereld een veel betere plaats zijn.
dan wil ik het niet weten, heb nog nooit een raar puntje aan een J gezienquote:
ik heb gisteravond geleerd dat dit onder "charmant doen" valt, dus ik denk, ik probeer het eensquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als mensen eens stoppen met elkaars geloven onzin vinden, dán zou de wereld een betere plaats zijn.
wijze waterlanderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als mensen eens stoppen met elkaars geloven onzin vinden, dán zou de wereld een betere plaats zijn.
Op dat moment lachte ik om alles wat gezegd werd. Heb nog nooit zo gelachen om een aflevering van Family Guyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan wil ik het niet weten, heb nog nooit een raar puntje aan een J gezien
gewoon dichtgedraait van boven of wat? net als in mn spiderpigfoto?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja vooral toen dat ding er vanaf viel![]()
De mensheid is er dom genoeg voor inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dan zouden mensen een andere reden zoeken om dezelfde onzin te rechtvaardigen.
Een goed beginquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Of elkaar gewoon respecteren als het om geloof gaat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
FGquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op dat moment lachte ik om alles wat gezegd werd. Heb nog nooit zo gelachen om een aflevering van Family Guy
Dat bedoelde ze daarmee geloof ik ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of elkaar gewoon respecteren als het om geloof gaat.
Normaal lach je niet om family guy?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op dat moment lachte ik om alles wat gezegd werd. Heb nog nooit zo gelachen om een aflevering van Family Guy
Mijn arts komt zo met de injectienaaldenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn arts komt zo met de injectienaalden
Zijn er nog mannen die dat NIET doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ben jij me nu ook al aan het versieren?
Nee..mezelf belachelijk aan het maken voor de ogen van de overbuurmanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je bent flirt-paranoide aan het worden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Spannend!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn arts komt zo met de injectienaalden
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon dichtgedraait van boven of wat? net als in mn spiderpigfoto?
AAH ZE KIJKEN NAAR ME AAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!quote:
ik was er trouwens na weken dat gedaan te hebben er net mee gestoptquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je deed dat wekenlang?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was er trouwens na weken dat gedaan te hebben er net mee gestopt
dingen kwijt? ik ben echt nooit wat kwijt als ik heb geblowt.. vergeet wel dingen, maar ben nooit iets helemaal kwijtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Geen flauw ideedat stuk ben ik kwijt
quote:
ik laat normaal met me flirtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je deed dat wekenlang?
Mijn hemel, ga een cursus volgen ofzo, ik heb nooit iets gemerkt.
Ik dacht dat je lief was....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je deed dat wekenlang?
Mijn hemel, ga een cursus volgen ofzo, ik heb nooit iets gemerkt.
Ik denk dat jij vaker blowt dan ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dingen kwijt? ik ben echt nooit wat kwijt als ik heb geblowt.. vergeet wel dingen, maar ben nooit iets helemaal kwijt
ik blow heul nietquote:
Ja echt. Soms laat mijn welbespraaktheid me in de steek. Vandaar. Ik ben ook niet de snelste meer.quote:
dat verafschuw ikquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |