en je moet nog 60 jaar, sterktequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef FBreijer het volgende:
Ik heb ook een hyve.![]()
Soms weet ik niet hoe ik met mijzelf kan leven.
Schenkstroop, jij ook hier!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef FBreijer het volgende:
Ik heb ook een hyve.![]()
Soms weet ik niet hoe ik met mijzelf kan leven.
Ik heb in ieder geval de komende tijd net zoveel sex als RZquote:
Okequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... ik zal morgen wel mn agenda checken
quote:
ik wacht nog op de link naar je photo'squote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb hyves omdat een jongen die ik leuk vond het had en ik hem op die manier in de gaten wilde houden. Uiteindelijk wilde hij me niet, maar mensen in de gaten houden blijft leuk
Open een Datum Prikkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef Q. het volgende:
Wanneer is er weer eens een singles-meet in Utrecht? En nu op een datum dat ik wel kan svp.
Stalkert die je bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb hyves omdat een jongen die ik leuk vond het had en ik hem op die manier in de gaten wilde houden. Uiteindelijk wilde hij me niet, maar mensen in de gaten houden blijft leuk
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval de komende tijd net zoveel sex als RZ
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
It's quite simply, dear. Ik ben 19 juni jarig.
Mijn broertje ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan ze alleen zien als we vriendjes worden.quote:
Feli alvastquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gaat me te verquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je kan ze alleen zien als we vriendjes worden.
quote:
Heb jij hyves?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je kan ze alleen zien als we vriendjes worden.
Tis als Heineken vs. Grolschquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef JoeBravo het volgende:
ow, en zeiken op Hyves maar wel Facebook gebruiken. zeg dan niks.
Oh god, dat vindt hij leuk hoor. Hij heeft één keer op een bejaarde zoutzak gelegen en hij meent recht van spreken te hebben.quote:
Heinekenquote:
Ze heeft al twee personen uit deze reeks op haar Hyves, dat is wel weer genoeg.quote:
Stoeferdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze heeft al twee personen uit deze reeks op haar Hyves, dat is wel weer genoeg.
Waarschijnlijk een dubbele.quote:
dat vind ik allebei lekkerquote:
Q & Qyroz?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze heeft al twee personen uit deze reeks op haar Hyves, dat is wel weer genoeg.
Ruim vantevoren afspreken graagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef Q. het volgende:
Wanneer is er weer eens een singles-meet in Utrecht? En nu op een datum dat ik wel kan svp.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh god, dat vindt hij leuk hoor. Hij heeft één keer op een bejaarde zoutzak gelegen en hij meent recht van spreken te hebben.
Tijn, één rijles geeft nog geen garantie op het rijbewijs.
Tweelingen rulezquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Amsterdam versus Enschede?quote:
Nou, wees er maar trots op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heineken
Op dit moment mijn grootste liefde![]()
Euh... 26 geloof ikquote:
Coolquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een dubbele.Ff zien nog.
In aug. zijn mijn ouders een weekje weg dus kan ik uitgebreid feestje houden. Rond mijn echte verjaardag ga ik misschien met wat klasgenoten/vriendinnen ergens wokken.
Barcelona vs Helmond Sportquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Amsterdam versus Enschede?
Ajax versus Twente?
Over je zusjes struikelen en erop liggen is iets anders.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb er tenmiste nog een keer opgelegenJij hebt nog nooit aan een vrouw gezeten. Een keertje gezoent toch?
Nondeju, pak er anders gewoon een liniaal bij, stel kleuters.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb er tenmiste nog een keer opgelegenJij hebt nog nooit aan een vrouw gezeten. Een keertje gezoent toch?
Nee, niet gezoent, wel gezoend.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee.. Coeberghquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, wees er maar trots op.
Ik ben blij dat dat bij mij als ik me kut voel autorijden is.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over je zusjes struikelen en erop liggen is iets anders.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over je zusjes struikelen en erop liggen is iets anders.
Je eigen moeder telt niet héquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, niet gezoent, wel gezoend.
Ik denk dat ik vaker aan vrouwen heb gezeten dan jij.
liever niet eigenlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nondeju, pak er anders gewoon een liniaal bij, stel kleuters.
Als dit is wie je nu bent, zou ik echt de jij van 5 jaar geleden willen kennen.quote:
ik heb nu alle tijd van de wereldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |