quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja he..even weer het hoofdje leeg enzo
Nou heerlijk toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heb ik al genoeg gedaan de afgelopen 2 dagen
Niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn, de verpleegsters van de inrichting tellen niet als date.
Mag ik dan true poetry inbrengen?quote:
Ja, dat is één boek! Alle christenen delen dezelfde Bijbel. In het jaar 34349 ben ik aan de beurt volgens het leensysteem.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Het is toch hetzelfde boek?
Dat was ook een lichtequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan moet je ook met light beginnen
wazigquote:
gewoon suiker bij de hand houdenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was ook een lichterookte het te snel op volgens mij.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat is één boek! Alle christenen delen dezelfde Bijbel. In het jaar 34349 ben ik aan de beurt volgens het leensysteem.
We waren niks gewendquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was ook een lichterookte het te snel op volgens mij.
Ze geloven in dezelfde god lezen dezelfde bijbel. Waarom is er al die bullshit van verschillende kerken dan? Het is toch allemaal onzin.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat is één boek! Alle christenen delen dezelfde Bijbel. In het jaar 34349 ben ik aan de beurt volgens het leensysteem.
niet verdwalen hè?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef -Engel- het volgende:
ik ga ff nog wat ronddolen op het net!!
Laters....![]()
Blijkbaar probeer je het niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze geloven in dezelfde god lezen dezelfde bijbel. Waarom is er al die bullshit van verschillende kerken dan? Het is toch allemaal onzin.
Ik kreeg een enorme vreetkick, maar dat hielp me niet van de effecten afquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon suiker bij de hand houden
of zoetigheid iig
raak niet verstriktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef -Engel- het volgende:
ik ga ff nog wat ronddolen op het net!!
Laters....![]()
wijfquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kreeg een enorme vreetkick, maar dat hielp me niet van de effecten af
Toen ik naar de wc ging, had ik gevoel dat ik 20 minuten zat te pissen
We hebben weer tijd om te fokkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
we gaan trouwens weer fokkin snel heej
A bush caught firequote:
Leg uit danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar probeer je het niet te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |