Goed verwoord.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nondeju, pak er anders gewoon een liniaal bij, stel kleuters.
Ja, mijn klasgenoten vonden dat ik het uitgebreid moest vieren.quote:
Kom jij maar terug als je een keer een date hebt gehad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, niet gezoent, wel gezoend.
Ik denk dat ik vaker aan vrouwen heb gezeten dan jij.
Welkom op Maltaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh god, dat vindt hij leuk hoor. Hij heeft één keer op een bejaarde zoutzak gelegen en hij meent recht van spreken te hebben.
Tijn, één rijles geeft nog geen garantie op het rijbewijs.
Heb je inmiddels wel een dik strafblad niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, niet gezoent, wel gezoend.
Ik denk dat ik vaker aan vrouwen heb gezeten dan jij.
gelijk heb jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef vencodark het volgende:
Ja, mijn klasgenoten vonden dat ik het uitgebreid moest vieren.
Jouw moeder wel?quote:
hihiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel een dik strafblad niet?
Ik snap dat niet.quote:
Die was nóg minder leuk, weet je het zeker?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Als dit is wie je nu bent, zou ik echt de jij van 5 jaar geleden willen kennen.
quote:
Die deed tenminste nog wel aan paaldansenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Die was nóg minder leuk, weet je het zeker?
Spammerdquote:
quote:
Nee, jij bent de datekoning hier.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom jij maar terug als je een keer een date hebt gehad.
Mwah.. ik kan dan tenminste jankenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.
Drank versterkt emoties juist. Als ik me ellendig voel drink ik juist minder omdat ik anders helemaal een Schenkstroopje wordt. En let er maar eens op, die opent ook altijd huiltopics diep in de nacht, waarschijnlijk doordrenkt van alcohol.
Als ik me kut voel wil ik kilometers trappen, veel kilometers. Radio er bij aan. Heerlijk.O+
Vond het eigenlijk een kut-opmerking van mezelfquote:
Maar deze danst beter dan toen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die deed tenminste nog wel aan paaldansen
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel een dik strafblad niet?
van genieten meidquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
was wel grap. Een klasgenootje belde me paar uur na dat verjaardsgesprek op: "Hey... ik zat te denken en ik had het er met L over...zullen we niet lekker met zn allen wokken voor je verjaardag? Dat lijkt me zo leuk he, want 25 moet je echt vieren he"
![]()
Aangezien ik al meer dan 1 date heb gehad is dat 100% meer dan jou.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.
Drank versterkt emoties juist. Als ik me ellendig voel drink ik juist minder omdat ik anders helemaal een Schenkstroopje wordt. En let er maar eens op, die opent ook altijd huiltopics diep in de nacht, waarschijnlijk doordrenkt van alcohol.
Als ik me kut voel wil ik kilometers trappen, veel kilometers. Radio er bij aan. Heerlijk.O+
Ook daar heb ik geen drank voor nodig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik kan dan tenminste jankenlucht ook wel eens op
Damn dat is soms toch lekker.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik kan dan tenminste jankenlucht ook wel eens op
sorry, ik ga het fixenquote:
Helaas niet bij mijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook daar heb ik geen drank voor nodig.
Music will do the trick.
Vorige week sinds tijden weer eens een jointje gerookt. Was geen goed planquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik heb besloten dat ik geen drank meer aanraak icm wiet als ik me kut voel, want dan eet en slaap ik niet, dus enorm slechte combo..
dus nu kan ik elke keer kiezen, en ik kies voor een jointje
Ach, ik til er niet zo zwaar aan, als het echt te gortig wordt krijg je een echte kutopmerking terug.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk een kut-opmerking van mezelf
Sorry
Dat heb ik al genoeg gedaan de afgelopen 2 dagenquote:
Je bent toch gratis?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef ArTiC het volgende:
Artic: 5 euro
....
Zo, vul maar aan mensen, kom maar met die donaties..er moeten er 2 hier duidelijk naar de hoeren
Puntjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vorige week sinds tijden weer eens een jointje gerookt. Was geen goed plan
Nee dat met die Bijbel is van de protestanten!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik niet.
Jij wel en dat noemen ze Bijbel.
Tijn, de verpleegsters van de inrichting tellen niet als date.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangezien ik al meer dan 1 date heb gehad is dat 100% meer dan jou.
Please, do explainequote:
Kunnen ze elkaar niet ontknullen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef ArTiC het volgende:
Artic: 5 euro
....
Zo, vul maar aan mensen, kom maar met die donaties..er moeten er 2 hier duidelijk naar de hoeren
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn, de verpleegsters van de inrichting tellen niet als date.
Wat is het verschil dan? Het is toch hetzelfde boek?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat met die Bijbel is van de protestanten!
dan moet je ook met light beginnenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vorige week sinds tijden weer eens een jointje gerookt. Was geen goed plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |