quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja he..even weer het hoofdje leeg enzo
Nou heerlijk toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heb ik al genoeg gedaan de afgelopen 2 dagen
Niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijn, de verpleegsters van de inrichting tellen niet als date.
Mag ik dan true poetry inbrengen?quote:
Ja, dat is één boek! Alle christenen delen dezelfde Bijbel. In het jaar 34349 ben ik aan de beurt volgens het leensysteem.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Het is toch hetzelfde boek?
Dat was ook een lichtequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan moet je ook met light beginnen
wazigquote:
gewoon suiker bij de hand houdenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was ook een lichterookte het te snel op volgens mij.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat is één boek! Alle christenen delen dezelfde Bijbel. In het jaar 34349 ben ik aan de beurt volgens het leensysteem.
We waren niks gewendquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was ook een lichterookte het te snel op volgens mij.
Ze geloven in dezelfde god lezen dezelfde bijbel. Waarom is er al die bullshit van verschillende kerken dan? Het is toch allemaal onzin.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat is één boek! Alle christenen delen dezelfde Bijbel. In het jaar 34349 ben ik aan de beurt volgens het leensysteem.
niet verdwalen hè?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef -Engel- het volgende:
ik ga ff nog wat ronddolen op het net!!
Laters....![]()
Blijkbaar probeer je het niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze geloven in dezelfde god lezen dezelfde bijbel. Waarom is er al die bullshit van verschillende kerken dan? Het is toch allemaal onzin.
Ik kreeg een enorme vreetkick, maar dat hielp me niet van de effecten afquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon suiker bij de hand houden
of zoetigheid iig
raak niet verstriktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef -Engel- het volgende:
ik ga ff nog wat ronddolen op het net!!
Laters....![]()
wijfquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kreeg een enorme vreetkick, maar dat hielp me niet van de effecten af
Toen ik naar de wc ging, had ik gevoel dat ik 20 minuten zat te pissen
We hebben weer tijd om te fokkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
we gaan trouwens weer fokkin snel heej
A bush caught firequote:
Leg uit danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar probeer je het niet te begrijpen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kreeg een enorme vreetkick, maar dat hielp me niet van de effecten af
Toen ik naar de wc ging, had ik gevoel dat ik 20 minuten zat te pissen
weet je hoe rieleks?!quote:
George Bush?quote:
Ik moest echt gigantisch lachen toen.. en dorst... niet meer gezondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]nee, dat nog nooooit gehad
wel het *licht in het hoofd, moet nu echt even zitten* gevoel
wijfquote:
Van joint verlies ik de controle, vind ik niet zo fijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]nee, dat nog nooooit gehad
wel het *licht in het hoofd, moet nu echt even zitten* gevoel
Zelfs de Moslims geloven in dezelfde God. Ach, het is zo'n mooi excuus voor dingen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze geloven in dezelfde god lezen dezelfde bijbel. Waarom is er al die bullshit van verschillende kerken dan? Het is toch allemaal onzin.
dorst heb ik altijd, lachkick al jaren niet gehadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik moest echt gigantisch lachen toen.. en dorst... niet meer gezond
quote:
Nee... das te depri. En daarnaast te slecht voor woordenquote:
Eentje maar?quote:
Q!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik blow niet. Ik hyve wel.
Ik lig er uit hier he
zullen we er samen uit liggen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik blow niet. Ik hyve wel.
Ik lig er uit hier he
Genoeg is genoegquote:
Ohw, dan niet. Andere poetry is ook goed, lovin' itquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee... das te depri. En daarnaast te slecht voor woorden
Ik moest lachen om het puntje van die jointquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dorst heb ik altijd, lachkick al jaren niet gehad
Ik voel me juist heel relax en heb juist de controle over waar ik aan denk. vind het echt heel fijn. en als er iets gebeurd ben ik zo weer nuchterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van joint verlies ik de controle, vind ik niet zo fijn![]()
Doe mij maar andere soorten drugs
*schuif eens op*quote:
Als de mensheid nu eens stopt met die onzin zou de wereld een veel betere plaats zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs de Moslims geloven in dezelfde God. Ach, het is zo'n mooi excuus voor dingen!
wtf?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het puntje van die joint
Mên....de opluchting....quote:
Dat puntje was ook gewoon heel raarquote:
Nee, dan zouden mensen een andere reden zoeken om dezelfde onzin te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de mensheid nu eens stopt met die onzin zou de wereld een veel betere plaats zijn.
Wel een grote Jerrycan hoop ikquote:
Als mensen eens stoppen met elkaars geloven onzin vinden, dán zou de wereld een betere plaats zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de mensheid nu eens stopt met die onzin zou de wereld een veel betere plaats zijn.
dan wil ik het niet weten, heb nog nooit een raar puntje aan een J gezienquote:
ik heb gisteravond geleerd dat dit onder "charmant doen" valt, dus ik denk, ik probeer het eensquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als mensen eens stoppen met elkaars geloven onzin vinden, dán zou de wereld een betere plaats zijn.
wijze waterlanderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als mensen eens stoppen met elkaars geloven onzin vinden, dán zou de wereld een betere plaats zijn.
Op dat moment lachte ik om alles wat gezegd werd. Heb nog nooit zo gelachen om een aflevering van Family Guyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan wil ik het niet weten, heb nog nooit een raar puntje aan een J gezien
gewoon dichtgedraait van boven of wat? net als in mn spiderpigfoto?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja vooral toen dat ding er vanaf viel![]()
De mensheid is er dom genoeg voor inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dan zouden mensen een andere reden zoeken om dezelfde onzin te rechtvaardigen.
Een goed beginquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Of elkaar gewoon respecteren als het om geloof gaat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
FGquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op dat moment lachte ik om alles wat gezegd werd. Heb nog nooit zo gelachen om een aflevering van Family Guy
Dat bedoelde ze daarmee geloof ik ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of elkaar gewoon respecteren als het om geloof gaat.
Normaal lach je niet om family guy?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op dat moment lachte ik om alles wat gezegd werd. Heb nog nooit zo gelachen om een aflevering van Family Guy
Mijn arts komt zo met de injectienaaldenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn arts komt zo met de injectienaalden
Zijn er nog mannen die dat NIET doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ben jij me nu ook al aan het versieren?
Nee..mezelf belachelijk aan het maken voor de ogen van de overbuurmanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je bent flirt-paranoide aan het worden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Spannend!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn arts komt zo met de injectienaalden
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon dichtgedraait van boven of wat? net als in mn spiderpigfoto?
AAH ZE KIJKEN NAAR ME AAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!quote:
ik was er trouwens na weken dat gedaan te hebben er net mee gestoptquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je deed dat wekenlang?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was er trouwens na weken dat gedaan te hebben er net mee gestopt
dingen kwijt? ik ben echt nooit wat kwijt als ik heb geblowt.. vergeet wel dingen, maar ben nooit iets helemaal kwijtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Geen flauw ideedat stuk ben ik kwijt
quote:
ik laat normaal met me flirtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je deed dat wekenlang?
Mijn hemel, ga een cursus volgen ofzo, ik heb nooit iets gemerkt.
Ik dacht dat je lief was....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je deed dat wekenlang?
Mijn hemel, ga een cursus volgen ofzo, ik heb nooit iets gemerkt.
Ik denk dat jij vaker blowt dan ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dingen kwijt? ik ben echt nooit wat kwijt als ik heb geblowt.. vergeet wel dingen, maar ben nooit iets helemaal kwijt
ik blow heul nietquote:
Ja echt. Soms laat mijn welbespraaktheid me in de steek. Vandaar. Ik ben ook niet de snelste meer.quote:
dat verafschuw ikquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |