Nee..mezelf belachelijk aan het maken voor de ogen van de overbuurmanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ben jij me nu ook al aan het versieren?
Je bent flirt-paranoide aan het worden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Spannend!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn arts komt zo met de injectienaalden
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon dichtgedraait van boven of wat? net als in mn spiderpigfoto?
AAH ZE KIJKEN NAAR ME AAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!quote:
ik was er trouwens na weken dat gedaan te hebben er net mee gestoptquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je deed dat wekenlang?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was er trouwens na weken dat gedaan te hebben er net mee gestopt
dingen kwijt? ik ben echt nooit wat kwijt als ik heb geblowt.. vergeet wel dingen, maar ben nooit iets helemaal kwijtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Geen flauw ideedat stuk ben ik kwijt
quote:
ik laat normaal met me flirtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je deed dat wekenlang?
Mijn hemel, ga een cursus volgen ofzo, ik heb nooit iets gemerkt.
Ik dacht dat je lief was....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je deed dat wekenlang?
Mijn hemel, ga een cursus volgen ofzo, ik heb nooit iets gemerkt.
Ik denk dat jij vaker blowt dan ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dingen kwijt? ik ben echt nooit wat kwijt als ik heb geblowt.. vergeet wel dingen, maar ben nooit iets helemaal kwijt
ik blow heul nietquote:
Ja echt. Soms laat mijn welbespraaktheid me in de steek. Vandaar. Ik ben ook niet de snelste meer.quote:
dat verafschuw ikquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |