Dat puntje was ook gewoon heel raarquote:
Nee, dan zouden mensen een andere reden zoeken om dezelfde onzin te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de mensheid nu eens stopt met die onzin zou de wereld een veel betere plaats zijn.
Wel een grote Jerrycan hoop ikquote:
Als mensen eens stoppen met elkaars geloven onzin vinden, dán zou de wereld een betere plaats zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de mensheid nu eens stopt met die onzin zou de wereld een veel betere plaats zijn.
dan wil ik het niet weten, heb nog nooit een raar puntje aan een J gezienquote:
ik heb gisteravond geleerd dat dit onder "charmant doen" valt, dus ik denk, ik probeer het eensquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als mensen eens stoppen met elkaars geloven onzin vinden, dán zou de wereld een betere plaats zijn.
wijze waterlanderquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als mensen eens stoppen met elkaars geloven onzin vinden, dán zou de wereld een betere plaats zijn.
Op dat moment lachte ik om alles wat gezegd werd. Heb nog nooit zo gelachen om een aflevering van Family Guyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan wil ik het niet weten, heb nog nooit een raar puntje aan een J gezien
gewoon dichtgedraait van boven of wat? net als in mn spiderpigfoto?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja vooral toen dat ding er vanaf viel![]()
De mensheid is er dom genoeg voor inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dan zouden mensen een andere reden zoeken om dezelfde onzin te rechtvaardigen.
Een goed beginquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Of elkaar gewoon respecteren als het om geloof gaat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
FGquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op dat moment lachte ik om alles wat gezegd werd. Heb nog nooit zo gelachen om een aflevering van Family Guy
Dat bedoelde ze daarmee geloof ik ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of elkaar gewoon respecteren als het om geloof gaat.
Normaal lach je niet om family guy?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op dat moment lachte ik om alles wat gezegd werd. Heb nog nooit zo gelachen om een aflevering van Family Guy
Mijn arts komt zo met de injectienaaldenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn arts komt zo met de injectienaalden
Zijn er nog mannen die dat NIET doen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ben jij me nu ook al aan het versieren?
Nee..mezelf belachelijk aan het maken voor de ogen van de overbuurmanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je bent flirt-paranoide aan het worden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Spannend!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn arts komt zo met de injectienaalden
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon dichtgedraait van boven of wat? net als in mn spiderpigfoto?
AAH ZE KIJKEN NAAR ME AAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!quote:
ik was er trouwens na weken dat gedaan te hebben er net mee gestoptquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je deed dat wekenlang?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was er trouwens na weken dat gedaan te hebben er net mee gestopt
dingen kwijt? ik ben echt nooit wat kwijt als ik heb geblowt.. vergeet wel dingen, maar ben nooit iets helemaal kwijtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Geen flauw ideedat stuk ben ik kwijt
quote:
ik laat normaal met me flirtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je deed dat wekenlang?
Mijn hemel, ga een cursus volgen ofzo, ik heb nooit iets gemerkt.
Ik dacht dat je lief was....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Je deed dat wekenlang?
Mijn hemel, ga een cursus volgen ofzo, ik heb nooit iets gemerkt.
Ik denk dat jij vaker blowt dan ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dingen kwijt? ik ben echt nooit wat kwijt als ik heb geblowt.. vergeet wel dingen, maar ben nooit iets helemaal kwijt
ik blow heul nietquote:
Ja echt. Soms laat mijn welbespraaktheid me in de steek. Vandaar. Ik ben ook niet de snelste meer.quote:
dat verafschuw ikquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |