Oh, vind ik het lekker dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens waar ik heb geknepen
Amstelquote:
Donequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:20 schreef Lily-Ella het volgende:
Mensen die zeiken over de foto's die ik op hyves zet.. IS TOCH MIJN HYVES![]()
Ja, kom er maar in met het hele hyves-is-voor-retards-verhaal
heinekenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Amstel alleen in noodgevallen.
Grolsch, Warsteiner, Gulpener, Brand, Dommelsch en Heineken.
Volwassen mensen hebben geen hyves. En drinken ook niet dat vocht uit de TT btwquote:
Biermeet?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Amstel alleen in noodgevallen.
Grolsch, Warsteiner, Gulpener, Brand, Dommelsch en Heineken.
Gij bikkelquote:
dank uquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volwassen mensen hebben geen hyves. En drinken ook niet dat vocht uit de TT btw
<- half volwassen dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eens bierproeven hier?quote:
Lily sopt nog op je hoor. Ik alleen niet.quote:
Je hebt een HIV?quote:
quote:
uhuh, ik drink het puurquote:
Noem maar een datumquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eens bierproeven hier?
Jaquote:
je mag vast wel bij tijn blijven slapenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik weer veel te vroeg terug.
Ik heb smaak.quote:
Er is een oplossing dudequote:
Ik schaam me nergens voor, ook deel van the new mequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Niet op in gaan, Krengel. Hij doet enge dingen met je.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eens bierproeven hier?
Gewoon ergens blijven pittenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik doe er niet aan, ik weigerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef FBreijer het volgende:
[..]
1tje is niet zo slecht voor je gezondheid.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
/care wat mensen van Hyves vinden. Ik heb Hyves en schaam me er niet voor. Oh en ik drink geen bier, hecht me niet aan een merk en vind Amsterdam leuk, net als Rotterdam en mijn Zeeuwse dorpsgenoten lopen niet op klompen en ja, wij hebben internet.
Zo.
New you.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:28 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor, ook deel van the new me
Doe eens niet zo denigrerend waar ik bij ben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lily sopt nog op je hoor. Ik alleen niet.
Ik lig nog liever in Hoog-Catharijne tussen de junks.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je mag vast wel bij tijn blijven slapen
De man der mannen!quote:
Home.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik lig nog liever in Hoog-Catharijne tussen de junks.
reeks kan dicht, we zijn klaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
/care wat mensen van Hyves vinden. Ik heb Hyves en schaam me er niet voor. Oh en ik drink geen bier, hecht me niet aan een merk en vind Amsterdam leuk, net als Rotterdam en mijn Zeeuwse dorpsgenoten lopen niet op klompen en ja, wij hebben internet.
Zo.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
Zo.
Volgende week zaterdag 12 juniquote:
Ik wil ook wel naar het hoge noorden komenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En waarom ga je daar wel serieus op in? Waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:28 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend waar ik bij ben.
Veel plezier in Roodeschool.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook wel naar het hoge noorden komen
RZ verdomme waaromquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet op in gaan, Krengel. Hij doet enge dingen met je.
Oke aanpassing voor moi:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
Zo.
Heb je facebook? Misschien dat ik dan ook ooit vriendjes mag vinden onlinequote:
Je kan toch ook een keer een meet bij jou organiserenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je facebook? Misschien dat ik dan ook ooit vriendjes mag vinden online
Ik zou het als ik jou was, bij iemand proberen die en blind en doof is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ verdomme waaromDaar gaat mijn kans
m'n Hyves en LinkedIn bijhouden vind ik al haast teveel moeite, denk je echt dat ik er dan ook nog een facebook pagina bij ga maken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je facebook? Misschien dat ik dan ook ooit vriendjes mag vinden online
ach...een fokster of een fapper..detail detailsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dan blijft een Fok!ster bij me pitten
Oh mijn god, ik wil je nu oprecht knuffelen.. ik laat 1 keer een smiley weg en alles gaat misquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waarom ga je daar wel serieus op in? Waarom?
quote:
Ik woon niet in de Mitra.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan toch ook een keer een meet bij jou organiseren
Zeg jijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou het als ik jou was, bij iemand proberen die en blind en doof is.
Ja, dat zal Tijn erg vinden. Twee voor de prijs van één.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, geef toe.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik was niet serieus, maar 'soppen', kom op
Ik kom niet. Dus blaas maar weer af.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef Q. het volgende:
Wanneer is er weer eens een singles-meet in Utrecht? En nu op een datum dat ik wel kan svp.
Foksterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...een fokster of een fapper..detail details
19 of 20 juni ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou het als ik jou was, bij iemand proberen die en blind en doof is.
Ik hoor dat de meet niet door gaat. Pech.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik kom niet. Dus blaas maar weer af.
quote:
quote:Dr. Theodoor Gautier Thomas Pigeaud (Leipzig, 20 februari 1899 – Gouda, 6 maart 1988) was een Nederlandse javanicus. Hij is voornamelijk bekend geworden door zijn woordenboek Javaans-Nederlands, zijn monumentale studie van de Nagarakretagama en zijn catalogi van Javaanse handschriften in openbare collecties in Nederland, Denemarken en Duitsland.
Je moet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik kom niet. Dus blaas maar weer af.
"ik ben het vergeten"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef -Engel- het volgende:
a bah...... ik ben iets vergeten af te maken..... en nu is het alweer 22:33......
naja ik heb wel wat kreten genoteerd maar toch .....
*bedenk ff een goede smoes voor me!!
Ach, ik heb dezelfde single status als jijquote:
Op FB heb je tenminste leuke spelletjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef JoeBravo het volgende:
ow, en zeiken op Hyves maar wel Facebook gebruiken. zeg dan niks.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op FB heb je tenminste leuke spelletjes![]()
en daarbij, ik vind de doelgroep van HIV iets minder dan de doelgroep van FB
Ja oke, soppen was inderdaad niet echt een subtiele uitdrukking. Waarvoor mijn excuus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh mijn god, ik wil je nu oprecht knuffelen.. ik laat 1 keer een smiley weg en alles gaat mis![]()
Ik was niet serieus, maar 'soppen', kom op
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op FB heb je tenminste leuke spelletjes![]()
en daarbij, ik vind de doelgroep van HIV iets minder dan de doelgroep van FB
je bent ook nog maagd?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, ik heb dezelfde single status als jij![]()
En dat blijft ook zo
Die laatste uitspraak doe ik niet, ik kan niet in de toekomst kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, ik heb dezelfde single status als jij![]()
En dat blijft ook zo
Blahblah whateverquote:
Vee genoeg daarquote:
Samzz en krengquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat zal Tijn erg vinden. Twee voor de prijs van één.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
I'm gonna party like it's my birthday
quote:
ik heb uren aan farmville besteed..quote:
noem eens wat data dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef Q. het volgende:
Wanneer is er weer eens een singles-meet in Utrecht? En nu op een datum dat ik wel kan svp.
en je moet nog 60 jaar, sterktequote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef FBreijer het volgende:
Ik heb ook een hyve.![]()
Soms weet ik niet hoe ik met mijzelf kan leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |