Nee hoor, komt vaak genoeg voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Wombcat het volgende:
Zo, een forum waar tong niet bij de 1e 100 staat. Da's voor 't eerst zeker?
We vallen echter in het niet bij onze ras-VVD'er eriksd.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We vallen echter in het niet bij onze ras-VVD'er eriksd.
Ja, maar die blafte in zn eentje ook complete topics vol omdat ie met iedereen in de clinch lag.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:58 schreef du_ke het volgende:
phpmystyle is ook wel knap aangezien die al een paar weken verbannen is
haha ja dat is waarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar die blafte in zn eentje ook complete topics vol omdat ie met iedereen in de clinch lag.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verveling tijdens het werk of school vermoed ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:06 schreef eltopo2010 het volgende:
Waar halen deze mensen in hemelsnaam de tijd vandaan om zoveel te posten????????????
ben de afgelopen weken/maanden bezig geweest met het afronden van een zeer beroerde saaie stagequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:06 schreef eltopo2010 het volgende:
Waar halen deze mensen in hemelsnaam de tijd vandaan om zoveel te posten????????????
Haha herkenbaar ja! 40 uur per week naar een scherm turen...quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ben de afgelopen weken/maanden bezig geweest met het afronden van een zeer beroerde saaie stage
Top, hopelijk heb je er goed van geleerd en stem je de volgende keer VVDquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:41 schreef DeLuna het volgende:
042 0230 DeLuna
Hoe dichter we bij de verkizeingen kwamen hoe interessanter ik politiek ben gaan vinden
Dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Top, hopelijk heb je er goed van geleerd en stem je de volgende keer VVD
Dat impliceer ik ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zien we dan wel weerIk mocht trouwens nog niet stemmen
Ik herken daar wel iets in.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Kan je een lijstje posten van gezette slotjes?Volgens mij heb ik de afgelopen dagen alleen al een slotje of 20 gezet
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
2 plaatsen gestegen: geëindigd op de 6e plaats..
En ik maar denken dat ik gezakt zou zijn![]()
En tevens vermeld in het lijstje van de verkiezingsnacht! Al sta ik daar op plaats 31 ofzo![]()
Dat doen we maar niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Jac0bus het volgende:
En misschien ook een lijstje anti-VVD topics? Met EG als lijsttrekker natuurlijk.
En dat kan nog wel even durenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geëindigd? We hebben nog een hele formatieronde voor ons
FOK! en de verkiezingsnacht staat garant voor veel postsquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
TNA.
Ach, dat gun ik jou welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:23 schreef TNA het volgende:
[..]
De VVD heeft die nacht dan wel gewonnen, maar ik had lekker meer posts!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:31 schreef 08gnoT. het volgende:
048 063 08gnoT.
Wat een wilde nacht was het ookSpannender dan de finale van het WK.
Hoe zou het eruit zien als je de nacht bij de vorige dag pakt? Dus van 06:00 tot 06:00, of van 04:00 tot 04:00.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:43 schreef Arcee het volgende:
Wat waren de drukste dagen
![]()
Donderdag was dus drukker dan woensdag, maar dat komt vooral door posten na 0:00 uur op woensdag.
In tussenstand 2 bedoel ik..quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geëindigd? We hebben nog een hele formatieronde voor ons
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan had ik gewoon wat meer gepostquote:Op maandag 5 juli 2010 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
En ik ben ook eens een week op vakantie geweest (de week na de verkiezingen). Had dus nog hoger kunnen eindigen!
Scheelde verrekte weinig. Je ligt een handjevol posts voor. Knallen de laatste wekenquote:
Hoe komen ze aan die stats? Dan heb je toch toegang nodig voor de database?quote:
Heeft ie toegang als dev?quote:
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:15 schreef Wokkel het volgende:
Kan je die lijst ook crosslinken met de databases van het UWV?
Ik post bijvlage best weinig, alleen bij intensieve serieuse discussies jaag ik er zo 30 in het uur er doorheen. Maar dat is dan ook het max.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af.
Wat bezielt sommige mensen zo ontiegelijk veel te posten?????
Soms zijn er avonden dat ik naar mijn gevoel best veel post en dan denk ik 'gvd weer vele uren van mn avond verkloot'. Maar wat ik post aan aantallen is echt een fractie van wat men in die top 10 weet te posten.
Sorry maar zitten jullie 24uur aan dat ding gekluisterd ofzo?
Bijna een kwart van mijn posts zijn van tijdens de verkiezingsavond (in 1 avond meer gepost dan jij in je hele Fok! carrière zo te zienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:26 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af.
Wat bezielt sommige mensen zo ontiegelijk veel te posten?????
Soms zijn er avonden dat ik naar mijn gevoel best veel post en dan denk ik 'gvd weer vele uren van mn avond verkloot'. Maar wat ik post aan aantallen is echt een fractie van wat men in die top 10 weet te posten.
Sorry maar zitten jullie 24uur aan dat ding gekluisterd ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |