Wat van mijn (porsche1) YouTube reacties:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteravond heb ik een leuk meisje ontmoet, genaamd Anita.
Ik ontmoete haar op het internet, maar ik voelde gewoon dat het direct liefde op het eerste gezicht was, in ieder geval, van mijn kant
Voor de mensen die Anita niet kennen, hier een filmpje waar in deze fijne meid haar even voorstelt:
Jullie snappen het na het zien van dit filmpje, daarom heb ik haar ook even toegevoegd op Hyves
Hier heb ik alleen nog geen response op gehad, ik hoop dus echt dat het niet is dat ze mij niet zo knap vindt als dat ik haar vind.
Het is gewoon een top wijf en ik ben bereid om door het vuur te gaan voor haar.
Het zijn die kleine en simpele dingen die haar zo perfect maken, zoals dit soort fijne tips die ze deelt met de mensen:
Nou Anita, misschien lees je dit wel, maar ik heb echt alles voor je over.
Ik hoop dat je mijn liefde snel beantwoordt en we samen baby's kunnen maken
Klacht: Anita gaat niet in op mijn avances
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja.Of we moeten haar weer even uit de tent lokken.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Jup, bedankt voor het plaatsen van mijn header bovenin!
Jij hebt al genoeg gedaan, we moeten met een nieuw initiatief komen!quote:
40 is de harde waarheid...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah ziek lelijk wijf.En dat is 21?
![]()
Zij is echt ernstig.Het filmpje is btw zo triest dat het wel fake moet zijn.
Oh, wat erg!quote:Mijn fans waren ook van slag en sommige durven niet meer te krabbelen of berichten op mijn sites te plaatsen bang dat ze zijn ook voor gek te worden gezet. Mijn manager en advocaat volgen dit alles zeer nauw en gister had ik het plan een officieel pers verklaring af te geven doormiddel van een video.
Doe ik wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:18 schreef dirkjo het volgende:
Moeten we Anita ook even laten weten dat we een 3e topic over haar hebben?
Dat wordt lachen.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef AdvancedPower het volgende:
GODVERDOMME, LAAT DEZE MEID MET RUST.
STAKKERTJES!
quote:Met liefdes verdriet mooie muziek luisteren @ bank
Kijk de edit maar.quote:
Vroeger gingen mensen zoals Anita en jij gewoon kapot, nu moet er verdomme een derde topic worden aangemaakt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef AdvancedPower het volgende:
STAKKERTJES!
Anita is je zus*?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef AdvancedPower het volgende:
STAKKERTJES!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jij moet kapot.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:24 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Vroeger gingen mensen zoals Anita en jij gewoon kapot, nu moet er verdomme een derde topic worden aangemaakt.![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:27 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Anita is je zus*?![]()
*Wajowww, jij bent grappig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij moet kapot.
[..]
Wajowww, jij bent grappig!
Kom dan, morgen op het Binnenhof!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij moet kapot.
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doe ik wel.
we we we punt forum punt fok punt nl /topic /1467872
Alles moet aan elkaar.
quote:@FistNL Ik ga echt niet naar dat beestachtige monsterlijk wezen site hoor. Deze wezens hebben me zo gruwelijk en beestachtig behandeld ik ben bijna geruïneerd maar ik zet door. Nee met dat soort heb ik t niet
Niet voederen aub.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar het is zo leuk om hem eten te geven![]()
tvpquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:34 schreef dekkered het volgende:
ik vraag me af wanneer ze uit haar kast komt![]()
Je hoeft t maar te vragen :pquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:36 schreef classpc het volgende:
Waar vind ik nog meer van deze lekkere chicks
Zo zat ik ook te kijken inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef Miwaki het volgende:
Ik heb met veel verbazing gekeken naar haar filmpjes... maar ze kan niet serieus zijn. Kan gewoon niet!!
quote:
Ja, die schamen zich straks dood (om maar in het thema te blijven) als ze erachter komen dat dit allemaal een act is. Het is echt super obvious dat het fake is. Die vrouw ligt vast in een deukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef DjinN het volgende:
Jammer dat sommige idioten zo ver gaan dat ze haar dood gaan wensen...dat verpest gewoon heel de lol..stomme idioten..
Wij ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef Miwaki het volgende:
[..]
Ja, die schamen zich straks dood (om maar in het thema te blijven) als ze erachter komen dat dit allemaal een act is. Het is echt super obvious dat het fake is. Die vrouw ligt vast in een deuk
Ja dat snap ik ook niet echt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef DjinN het volgende:
Jammer dat sommige idioten zo ver gaan dat ze haar dood gaan wensen...dat verpest gewoon heel de lol..stomme idioten..
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:45 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was dus net IJsthee aan het drinken totdat ik de bovenstaande pagina zag.
WAS IK NIET HOORquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:45 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:45 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en haar Facebook, MySpace, Twitter en YouTube?quote:
Die hyves moet wel van een FOKKER zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, en haar Facebook, MySpace, Twitter en YouTube?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Grutjes. Wat doen wij hier nog op FOK!, dit is een criminele organisatie van jewelste. Danny's autistenbus en de knokploeg, waar worden ze eigenlijk voor ingezet? WAT IS HIER GAANDE? WORDEN HIER FEITEN ACHTERGEHOUDEN?! DE ANTWOORDEN MENSEN. DE ANTWOORDEN ZIJN NODIG.quote:Inmiddels ook met mijn advocaat gesproken die overweegt stappen te ondernemen tegen die malle vok site mensen. Ik neem aan dat jij er ook bij hoort zo aan je reactie te zien. De aanklacht kan volgens hem worden, smaad,laster,verderfelijke opmerkingen aan een imperium en natuurlijk deelname aan een criminele organisatie. Ook jou reactie zal bekeken worden en evt mee genomen worden in de aangifte.
Hij is wel echt slechtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef HeaN82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Ik moet echt stoppen nu.....
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef AdvancedPower het volgende:
STAKKERTJES!
Heb jij dat plaatje nog van de autistenbus van Danny?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grutjes. Wat doen wij hier nog op FOK!, dit is een criminele organisatie van jewelste. Danny's autistenbus en de knokploeg, waar worden ze eigenlijk voor ingezet? WAT IS HIER GAANDE? WORDEN HIER FEITEN ACHTERGEHOUDEN?! DE ANTWOORDEN MENSEN. DE ANTWOORDEN ZIJN NODIG.
Troll eens niet zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:59 schreef DjinN het volgende:
naah..die doodsverwensingen en gescheld met kankermongool dit en dat gaat mij te ver..Jammer dat mensen het aan het verpesten zijn nu
ach komop...dat ze afgezeken wordt is tot daaraantoe...vind ik niet meer dan logisch met de domme filmpjes die ze plaatstquote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
ach komop...dat ze afgezeken wordt is tot daaraantoe...vind ik niet meer dan logisch met de domme filmpjes die ze plaatstMaar om haar nou dood te wensen en voor kankermongool en dat soort dingen uit te schelden? Vind je zelf ook niet dat dat een beetje te ver gaat ?
Nee, omdat ze zelf hapt. Als ze niet had gehapt was het nooit zover gekomen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
ach komop...dat ze afgezeken wordt is tot daaraantoe...vind ik niet meer dan logisch met de domme filmpjes die ze plaatstMaar om haar nou dood te wensen en voor kankermongool en dat soort dingen uit te schelden? Vind je zelf ook niet dat dat een beetje te ver gaat ?
Vertel, waarom vind jij het normaal dat haar zulke dingen toegewenst worden ?quote:
De aarde is te goed voor zulke mensen. Klaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Vertel, waarom vind jij het normaal dat haar zulke dingen toegewenst worden ?![]()
(begrijp me allemaal niet verkeerd, het gaat mij ALLEEN om de doodsverwensingen en het overdreven gescheld met kanker etc. Voor de rest: props voor deze topics)
Op Myspace ziet ze er nog lekker uit ook. Waarom doet ze dan van die vage make-up op?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef Floxcie het volgende:
BREAKING NEWS - ANITA COLLIN ONTMASKERD
1 juni, 2010 - Floxcie, FOK!ker sinds 18 mei, 2010 en daarbij newb te noemen heeft uitgebreid onderzoek verricht naar het FOK!-fenomeen "Anita Collin" en is interessante informatie bij vrijgekomen. "Anita Collin" blijkt in werkelijkheid toch wel Suzan te zijn.![]()
[ afbeelding ]
Dissociative identity disorder je weet toch.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef classpc het volgende:
[..]
Op Myspace ziet ze er nog lekker uit ook. Waarom doet ze dan van die vage make-up op?
Je schreeuwt: DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!11!!11!11!! en dan ren je pas weg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef RikKer93 het volgende:
Wat nou als Alberto en Anita straks voor de deur staan?
Moet ik dan wegrennen of niet?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Je schreeuwt: DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!11!!11!11!! en dan ren je pas weg.
quote:
Anita vind ons niet boeiend, zullen we dan maar eens stoppen?quote:
Dat is omgekeerde psychologie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
We boeien der niks, maar toch hapt ze constant
quote:
Want?quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien leuk om haar account met deze Susan in verband te brengen? Zullen haar 'meisjes' leuk vinden.
Ik las net op de YouTube van Anita dat het zussen zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:29 schreef Floxcie het volgende:
Lol, mijn research klopte niet...
Dus als een Suzan een individu is en Anita ook dan komt het erop neer dat Anita echt is... Wel merkwaardig dat ze allebei HootSuit gebruiken.
Over die Suzan had ik info gevonden dat zij die blonde uit deze clip is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:29 schreef Floxcie het volgende:
Lol, mijn research klopte niet...
Dus als een Suzan een individu is en Anita ook dan komt het erop neer dat Anita echt is... Wel merkwaardig dat ze allebei HootSuit gebruiken.
Wat een levenloos duo, misschien werken ze voor de BlackBandanaCrew!
Ja, die post zag ik dus dacht 10 minuten na mijn research dat het misschien familie was en waarschijnlijk is het ook zo. Zal wel raar zijn als Suzan daadwerkelijk degene uit die video is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:35 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Over die Suzan had ik info gevonden dat zij die blonde uit deze clip is.
http://www.youtube.com/watch#!v=m6ZT4JaxobY&feature=related
Als je onder die video bij de commentaren leest zie je een bericht dat iemand dutchsuzan als haar herkent met 7 duimpjes dat het zo is?quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:37 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, die post zag ik dus dacht 10 minuten na mijn research dat het misschien familie was en waarschijnlijk is het ook zo. Zal wel raar zijn als Suzan daadwerkelijk degene uit die video is.
quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 03:46:51 ]
ik heb hey idee dat ze een pruik op heeftquote:
ja ze heet bonita (andere vader ene swansieneger)quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:09 schreef porsche1 het volgende:
Stond er niet @ haar MySpace dat ze een tweeling was ofzo?
quote:Hey zusje! Done and they will sub. Kusjes en tot juli. Kan niet wachten om naar Nederland te komen voor twee weken. Kom je ook nog naar Florida in november? Hey my love I will call and Cheer you up lol xxx
is dat niet gewoon 4 januari 2010 ipv maart 1 2010?quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:58 schreef flexoo het volgende:
lieve mensen als jullie goed kijken zie je dat dit een uit de hand gelopen 1 april grap is!
bewijs:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad gewoon 4 januari en geen 1 april.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Smight het volgende:
[..]
is dat niet gewoon 4 januari 2010 ipv maart 1 2010?
Ja..quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Smight het volgende:
[..]
is dat niet gewoon 4 januari 2010 ipv maart 1 2010?
quote:x gezien - door wie? Word Goldmember! , Hyver sinds 27-09-2006
nivea of niveau? ik weet niet hoor maar voor een manager ben je bar slecht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:17 schreef anitaweethet het volgende:
Beste allemaal,
Ik ben de manager van Anita die is ingelogd met een account voor haar gemaakt. Onderstaande mail heeft zij verzonden naar de directie van Fok.nl maar helaas kreeg ze die retour Mail Delivery Subsystem (xxx@xs4all.nl) Vandaar dat ik dit even zo voor haar doe.
Zo dan! Uiteindelijk heb ik de kracht gevonden om met jullie te mailen. Ik heb ten eerste het verzoek dat jij deze mail door geeft aan je directeur. Ik ga er van uit dat jij slechts van dat inbox doorstuur gepeupel bent en daar praat ik niet mee. Nee in dit soort zaken praat ik slechts alleen en uitsluitend op hoog nivea. Ja ik ben heus wel barmhartig hoor maar het gaat me nu even om het principe dus trek het je niet aan. We zijn tenslotte allemaal wel eens de poederkwast niet waar.
Face it, ze is gewoon een dikke vette trollquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef DeTa1L het volgende:
[..]
nivea of niveau? ik weet niet hoor maar voor een manager ben je bar slecht.
en wtf heeft ze de heletijd met imperium ze is geen hitler ofzo
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef DeTa1L het volgende:
[..]
Nivea. Dat smeert zo lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef DeTa1L het volgende:
[..]
Het zijn zusjes...quote:dutchsuzan — 1 juni 2010 — Dear friends please please support my sister. She is a beauty guru on YouTube but people are making fun of her. You can support by a subscription. I know you can not understand her because its Dutch. However you are a big supporter when you sub just for some weeks. Yes I will come back I miss you all. Iam very busy thats way Iam not showing up lol. See you all soon and thanks for the support xxx Her username: anitaweethet
Die bitches willen abonnees, opgeteld hebben ze +/- 500 en dat vinden zij veel.quote:
Nivea, smeren, smeren smerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef DeTa1L het volgende:
[..]
Hoop niet dat er echt meiden zijn die dat doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Ik piste bijna in mijn broek!!
Dan denken mensen van 'goh, wat heb jij een leuk glitterneusje'![]()
Ja echt hequote:Op woensdag 2 juni 2010 11:43 schreef LittleBlonde het volgende:
Owh geloof me, op deze deze wereld lopen veel gekke gestoorde wezens rond, die net als Miss BjoetieGoeroe veel over hebben voor hun lelijkheid![]()
Whahaha wij worden vergeleken met de Russenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef danielutrecht het volgende:
Staat een bericht op de video dat wij gek zijn Whoehaaaa.
In HD is ze nog steeds lelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef danielutrecht het volgende:
Staat een bericht op de video dat wij gek zijn Whoehaaaa.
Wij hebben Sjonnie de ogen geopendquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef mustisuc het volgende:
Wat ze ook zegt, "ik ga die naam van die website, die Fok site niet eens meer noemen"... En toch doet ze het..
Ze kan ook best goed nep huilen bij dat stukje waar ze zegt, dat haar relatie kapot is gemaakt door Fokkers.
Dat hoop ik toch ook niet!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoop niet dat er echt meiden zijn die dat doen
Maar waarom stuurt ze nou eigenlijk een mail naar geenstijl? Ik snap de link nietquote:
We hadden in vorige topics gedreigt de video naar geenstijl.nl te sturen maar helaas hebben ze het tot nu niet opgepikt. We hadden de gedachte dat ze dan echt pissed off zou zijn en wellicht van YouTube zou verdwijnen gnagnaquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:47 schreef Smight het volgende:
[..]
Maar waarom stuurt ze nou eigenlijk een mail naar geenstijl? Ik snap de link niet
de opening van de mail.quote:
quote:Zo dan! Uiteindelijk heb ik de kracht gevonden om met jullie te mailen. Ik heb ten eerste het verzoek dat jij deze mail door geeft aan je directeur. Ik ga er van uit dat jij slechts van dat inbox doorstuur gepeupel bent en daar praat ik niet mee. Nee in dit soort zaken praat ik slechts alleen en uitsluitend op hoog nivea. Ja ik ben heus wel barmhartig hoor maar het gaat me nu even om het principe dus trek het je niet aan. We zijn tenslotte allemaal wel eens de poederkwast niet waar.
Zou allemaal kunnen maar zelf denk nochtans ik dat het serieus is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even serieus ik heb net het filmpje gezien.
Dit is een travestiet toch of anders een acteur![]()
Dit is een typetje dat binnenkort met een show komt dat moet wel dit kan niet echt .
quote:Mijn advocaat acht de kans groot dat ik een groot bedrag smartte geld van u zou kunnen ijsen maar omdat ik uw voorpagina heb gezien en die nogal erbarmelijk ongestijld goedkoop eruit vond zien hadden we de indruk dat er niets te halen is. Tevens zou het imago schade voor mij kunnen geven want ik ben tenslotte iemand met een warm hart en een groot charisma.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:06 schreef danielutrecht het volgende:
Zal de relatie gerucht tussen Roef (Marjan) en Anita dan toch waar zijn????
http://nl.tinypic.com/r/jig7s5/6
Ik heb nou zin in ijsquote:Mijn advocaat acht de kans groot dat ik een groot bedrag smartte geld van u zou kunnen ijsen
Wat ben ik blij dat Sjonnie nog in zijn proeftijd zit want anders waren een aantal Fokkers hun leven niet meer zekerquote:
Dat komt goed uit, er is een nieuw merk ijs op de marktquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even serieus ik heb net het filmpje gezien.
Dit is een travestiet toch of anders een acteur![]()
Dit is een typetje dat binnenkort met een show komt dat moet wel dit kan niet echt .
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:27 schreef Smight het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, er is een nieuw merk ijs op de markt
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Geenstijl.nl inhoudelijk beter?quote:Ik ken uw site niet maar wat ik even vlug zag lijkt het een goede nieuws site met veel politiek? Nou had ik liever op u site gestaan omdat u toch meer inhoudelijk bent dan dat gekke vok volk maar toch wil ik u vragen of nee liever smeken het niet te plaatsen mocht u het al overwegen.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef DeTa1L het volgende:
[..]
Hoop dat dat 3 lagen ijs op elkaar is want meer is echt niet goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:27 schreef Smight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:40 schreef Flashbag het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of misschien toch wel!
Hahaha geweldigquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:51 schreef Smight het volgende:
Reacties van haar "fans" op onze bassie/anita foto![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:26 schreef Flashbag het volgende:
Ik heb weer wat gemist zie ik![]()
Of dat wijf heeft een IQ van een pinda of het is inderdaad een troll
Naja als het wel voor een tv programma is zit ik er in ieder geval in.
Bestaat jensen nog ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:54 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Zullen we massaal Jensen even tippen over dit fenomeen? Whoehaaa
Een blog. xDquote:
quote:VERZOEK AAN DIRECTEUR VAN VOK SITE
vandaag, 12:24 - 34 x gecheckt - door wie? Word Goldmember!
Zo dan! Uiteindelijk heb ik de kracht gevonden om met jullie te mailen. Ik heb ten eerste het verzoek dat jij deze mail door geeft aan je directeur. Ik ga er van uit dat jij slechts van dat inbox doorstuur gepeupel bent en daar praat ik niet mee. Nee in dit soort zaken praat ik slechts alleen en uitsluitend op hoog nivea. Ja ik ben heus wel barmhartig hoor maar het gaat me nu even om het principe dus trek het je niet aan. We zijn tenslotte allemaal wel eens de poederkwast niet waar.
Beste directeur van vok site. De laatste dagen heb ik vreselijk geleden onder het terreur en monsterlijke gedrag van een aantal wezens op u site. Voor de goede verstand houding noem ik het maar tuig van de onderste richel. Dit gaaies waar u verantwoordelijkheid over draagt hebben mij beledigd, afgebrand,monsterlijk behandeld. Ze hebben mijn imperium en fans schade gedaan en mijn relatie geruïneerd. Mijn vriendje Sjonnie heeft me zojuist verteld dat hij niet meer verder met me kan naar al dat getreiter van uw monsterlijke tuig site leden.
Ik heb inmiddels ook alle verslagen die over mij op u site zijn gedumpt gelezen op papier. Met tranen in mijn ogen heb ik dit doorgelezen en ben eigenlijk nog meer gekwetst nu ik letterlijk alles heb gezien in dat dossier. Ik had in het dossier ook gelezen en tevens gehoord van mijn manager want die zat alles de afgelopen dagen live mee te lezen dat dit tuig mij op nog een andere site wilde zetten. Hier heb ik eigen handig een stokje voor gestoken. Lees onderstaand,
DIT IS DUS DE MAIL DIE IK AAN GEEN STYL HAD GESTUURD EN WAS DIE VOK LUI EEN STAPPIE VOOR,
> From: xxxxxs@geenstijl.nl
> Date: Tue, 1 Jun 2010 08:19:25 +0200
> Subject: Re: anitaweethet: Verzoek tot niet plaatsen video matriaal
> To: axxxxx@live.nl; xxxxx@geenstijl.nl
>
> Wees gerust.
> We zullen jouw filmpjes niet plaatsen.
>
> 2010/6/1 Anita Collin <xxxxx@live.nl>:
> > Hoi hoi,
> >
> > Ik ben Anita bjoetie goeroe op Joetjoeb. Ik maak goeie tips voor meisje die
> > mooi willen zijn. Reeds heb ik al heel veel fans op Hyves en ben beroemd op
> > joetjoeb. Het volgende is er aan de hand. De laatste week lig ik zwaar onder
> > vuur op vok.nl u kent dat vast wel dat is die site waar ze hele erge grappen
> > maken en mensen na beneden halen. Ik ben daar dus de laatste week zwaar de
> > klos. Iedereen zit me daar te pesten en plagen door middel van rare
> > berichten. Ook is deze geweldadigheid zich nu aan het verplaatsen naar mijn
> > joetjoeb pagina en mijn hyves en fanclub hyves. Ik heb reeds een video
> > gemaakt waarin ik mijn afschuw toon aan dat vok tuig van de onderste richel.
> > Dit gaf alleen maar meer ellende. Veel mensen gingen me uit snauwen en mal
> > doen. Mijn vriendje Sjonnie kon het allemaal niet meer aan want hij zat in
> > zijn proeftijd en kon niet omgaan met de druk die mijn bjoetie impirium met
> > zich mee neemt. Hij heeft het dus uit gemaakt en is hals over kop
> > vertrokken. Ook mijn fans zijn van slag. Velen durven me niet meer te
> > krabbelen op Hyves en geen berichten op mijn joetjoeb achter te laten. Ze
> > zijn bang ook voor gek gezet te worden door dat vok gaaies. Natuurlijk ben
> > ik ook zelf hevig ontdaan door dit alles. Mijn manager en advocaat hebben de
> > laatste dagen dat vok.nl flink in de gaten gehouden omdat ik en Sjonnie het
> > emotioneel niet aan konden. Nu heeft mijn manager gelezen dat er gedreigd is
> > door dat vok tuig om mijn video naar geenstijl.nl te sturen. Ik ken uw site
> > niet maar wat ik even vlug zag lijkt het een goede nieuws site met veel
> > politiek? Nou had ik liever op u site gestaan omdat u toch meer inhoudelijk
> > bent dan dat gekke vok volk maar toch wil ik u vragen of nee liever smeken
> > het niet te plaatsen mocht u het al overwegen. Ik wil geen onrust zaaien
> > onder mijn fans want zij moeten ook de straat weer op begrijpt u. Iedereen
> > zal zien dat ze mijn Anita look dragen en dat zal mij fans afschrikken. Ik
> > bedoel het is al zo fijn dat ze eindelijk mooi kunnen zijn toch? Hoe eerder
> > deze beestachtige, gruwelijke actie van dat vok tuig is over gewaaid hoe
> > beter voor mijn fans en mijn imperium. Dus nogmaals niet plaatsen aub! Ik
> > wilde het toch even op dit late tijdstip mailen want heb er slapeloze
> > nachten van en mijn manager en advocaat slapen al pffff. Bedankt voor uw
> > medewerking!
> >
> > Liefs,
> > Anita van,
> > http://www.youtube.com/user/anitaweethet
Mijn advocaat acht de kans groot dat ik een groot bedrag smartte geld van u zou kunnen ijsen maar omdat ik uw voorpagina heb gezien en die nogal erbarmelijk ongestijld goedkoop eruit vond zien hadden we de indruk dat er niets te halen is. Tevens zou het imago schade voor mij kunnen geven want ik ben tenslotte iemand met een warm hart en een groot charisma. Mijn verzoek is dat u een rectificatie op uw site zet waarin u aan geeft dat alle gepubliceerde teksten over mijn persoon en imperium gelogen zijn en tevens u mij een excuus maakt voor het monsterlijke gedrag van een aantal van uw wezens. Ook verwacht ik dat u diep in het zand zult bijten voor mijn fans want ook zij zijn erg gekwetst door dit haat zaaiende gedrag.
In afwachting op uw antwoord verblijf ik met hooghartige vriendelijk groeten,
Anita Bjoetie goeroe op Joetjoeb
Wat spookt die wel niet allemaal uit op de wc, misschien schijt ze wel gewoon allemaal verschillende kleuren, voegt dr pis toe, waardoor het dunner/vloeibaar word, en gebruikt ze dat vervolgens als dr make-upquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:13 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een haters zijn die leden van "Vereeniging van Oud-Kweekelingen" ook weer.
Laten we maar eens lekker wat gaan kwekenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:13 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een haters zijn die leden van "Vereeniging van Oud-Kweekelingen" ook weer.
Whehe, krijgt ze Vok en Fok over zich heen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:15 schreef Smight het volgende:
[..]
Laten we maar eens lekker wat gaan kweken
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:17 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Whehe, krijgt ze Vok en Fok over zich heen.
Ze krijgt bejaarden korting bij VOKquote:Lid voor het Leven
Om verlost te zijn van de jaarlijkse contributiebetaling is de mogelijkheid geopend ‘Lid voor het Leven’ te worden. Bij leven en welzijn bespaart u bovendien ook op uw financiën en draagt u bij aan de vereenvoudiging van de verenigingsadministratie.
De eenmalige bijdrage bij aanmelding als ‘Lid voor het Leven’ bedraagt:
Als u jonger bent dan 31 jaar ¤ 510,-
Is uw leeftijd tussen 31 en 45 jaar ¤ 410,-
Is uw leeftijd tussen 46 en 59 jaar ¤ 350,-
Bent u 60 jaar of ouder ¤ 290,-
Na het overmaken van het voor u geldende bedrag ontvangt u een schriftelijke bevestiging van uw inschrijving als Lid voor het Leven.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:19 schreef Smight het volgende:
[..]
[..]
Ze krijgt bejaarden korting bij VOK
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:19 schreef Smight het volgende:
[..]
[..]
Ze krijgt bejaarden korting bij VOK
Die heeft hongerquote:Overleg met mijn manager over nieuwe tip video's en ideeen voor mijn bjoetie imperium. Eerst samen eten bij Van de Valk pattat frikandel en appelmoes. Tot een uur of 22.30 xxxx @ in de bus met mijn manager
Was Sjonnie niet haar manager ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef Graseter het volgende:
Wat de neuk is haar manager? Heeft ze zo'n kut chihuahua en heeft ze die manager genoemd?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:24 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Die heeft hongerTot 22.30 frikandellen patTat en appelmoes eten
.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is haar ex vriendje in proeftijd.
is er ergens een troll award.. zij hij (toch maar) zij heeft het verdiend.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Anita met Sjonnie in proeftijd, die patat met frikadellen em appelmoes eet bij een vdValk restaurant?
Ik twijfelde eerst, maar dit is ECHT 100% een troll.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
is er ergens een troll award.. zij hij (toch maar) zij heeft het verdiend.
Er zit wel een hoop moeite in ja.. maar welke user is het en waarom??quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:36 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
is er ergens een troll award.. zij hij (toch maar) zij heeft het verdiend.
Ja vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Er zit wel een hoop moeite in ja.. maar welke user is het en waarom??
Jij verdient een lintje, ik zal de koningin even bellen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:35 schreef porsche1 het volgende:
Had ik toch gelijk dat het haar tweeling zus was.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:46 schreef Smight het volgende:
[..]
Jij verdient een lintje, ik zal de koningin even bellen.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jullie helemaal jes jes jes we hebben haar ontmanteld. Nee, troll porsche kwam langs.
Baas.quote:
quote:Anita, Bjoetie goeroe
Sjonnie heeft een ruit bij me ingegooid belde de buurvrouw door. Nu naar het politie buroo @ tram
18:28 ,Respect!, Deel
Jezus, die heeft echt veel fantasie.quote:
Sjonnie, dit kan toch niet!quote:
Oké.quote:IK BEN ALLE JALOERSE MEISJES ZAT! DUS GEEN HAAT BERICHTEN GRAAG WANT WAT JE ZEGT BEN JE ZELF LEKKER PUH!!! IK KAN ER OOK NIETS AAN DOEN DAT JE VRIENDJE ME KNAP VIND!!! STRAF ME NIET OM MIJN SCHOONHEID!!! EN JA IK BEN 21 JAAR EN NEE JULLIE RAKEN ME NIET ALS JE WEER IS MOET ZEGGEN DAT IK EEN OUWE KOP HEB VOOR MIJN LEEFTIJD. PURE JALOEZIE!!! IK KAN ER OOK NIETS AAN DOEN DAT IK DE NACHTMERRIE VAN JE MOEDER BEN EN DE DROOM VAN JE VADER!!!
Volgens mij had ze al langer problemen met jaloerse jongens en meisjes voordat ze op FOK! terecht kwam.quote:
Sacha is on the way!!quote:Sacha
Gotver de gotver ik kom er aan :superman2: ... ben er altijd voor je xxx :hugging:
vandaag, 18:49
Neequote:Op woensdag 2 juni 2010 19:07 schreef -K03N- het volgende:
heeft dat "mens" niet een eigen website of zo ?
Eens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij moet kapot.
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:11 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wel een beetje een late TVP als je bedenkt dat het topic dicht gaat over pakweg 4 berichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |