Ik las net op de YouTube van Anita dat het zussen zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:29 schreef Floxcie het volgende:
Lol, mijn research klopte niet...
Dus als een Suzan een individu is en Anita ook dan komt het erop neer dat Anita echt is... Wel merkwaardig dat ze allebei HootSuit gebruiken.
Over die Suzan had ik info gevonden dat zij die blonde uit deze clip is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:29 schreef Floxcie het volgende:
Lol, mijn research klopte niet...
Dus als een Suzan een individu is en Anita ook dan komt het erop neer dat Anita echt is... Wel merkwaardig dat ze allebei HootSuit gebruiken.
Wat een levenloos duo, misschien werken ze voor de BlackBandanaCrew!
Ja, die post zag ik dus dacht 10 minuten na mijn research dat het misschien familie was en waarschijnlijk is het ook zo. Zal wel raar zijn als Suzan daadwerkelijk degene uit die video is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:35 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Over die Suzan had ik info gevonden dat zij die blonde uit deze clip is.
http://www.youtube.com/watch#!v=m6ZT4JaxobY&feature=related
Als je onder die video bij de commentaren leest zie je een bericht dat iemand dutchsuzan als haar herkent met 7 duimpjes dat het zo is?quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:37 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, die post zag ik dus dacht 10 minuten na mijn research dat het misschien familie was en waarschijnlijk is het ook zo. Zal wel raar zijn als Suzan daadwerkelijk degene uit die video is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 03:46:51 ]
ik heb hey idee dat ze een pruik op heeftquote:
ja ze heet bonita (andere vader ene swansieneger)quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:09 schreef porsche1 het volgende:
Stond er niet @ haar MySpace dat ze een tweeling was ofzo?
quote:Hey zusje! Done and they will sub. Kusjes en tot juli. Kan niet wachten om naar Nederland te komen voor twee weken. Kom je ook nog naar Florida in november? Hey my love I will call and Cheer you up lol xxx
is dat niet gewoon 4 januari 2010 ipv maart 1 2010?quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:58 schreef flexoo het volgende:
lieve mensen als jullie goed kijken zie je dat dit een uit de hand gelopen 1 april grap is!
bewijs:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad gewoon 4 januari en geen 1 april.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Smight het volgende:
[..]
is dat niet gewoon 4 januari 2010 ipv maart 1 2010?
Ja..quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Smight het volgende:
[..]
is dat niet gewoon 4 januari 2010 ipv maart 1 2010?
quote:x gezien - door wie? Word Goldmember! , Hyver sinds 27-09-2006
nivea of niveau? ik weet niet hoor maar voor een manager ben je bar slecht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:17 schreef anitaweethet het volgende:
Beste allemaal,
Ik ben de manager van Anita die is ingelogd met een account voor haar gemaakt. Onderstaande mail heeft zij verzonden naar de directie van Fok.nl maar helaas kreeg ze die retour Mail Delivery Subsystem (xxx@xs4all.nl) Vandaar dat ik dit even zo voor haar doe.
Zo dan! Uiteindelijk heb ik de kracht gevonden om met jullie te mailen. Ik heb ten eerste het verzoek dat jij deze mail door geeft aan je directeur. Ik ga er van uit dat jij slechts van dat inbox doorstuur gepeupel bent en daar praat ik niet mee. Nee in dit soort zaken praat ik slechts alleen en uitsluitend op hoog nivea. Ja ik ben heus wel barmhartig hoor maar het gaat me nu even om het principe dus trek het je niet aan. We zijn tenslotte allemaal wel eens de poederkwast niet waar.
Face it, ze is gewoon een dikke vette trollquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef DeTa1L het volgende:
[..]
nivea of niveau? ik weet niet hoor maar voor een manager ben je bar slecht.
en wtf heeft ze de heletijd met imperium ze is geen hitler ofzo
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef DeTa1L het volgende:
[..]
nivea of niveau? ik weet niet hoor maar voor een manager ben je bar slecht.
en wtf heeft ze de heletijd met imperium ze is geen hitler ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |