ach komop...dat ze afgezeken wordt is tot daaraantoe...vind ik niet meer dan logisch met de domme filmpjes die ze plaatstquote:
Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
ach komop...dat ze afgezeken wordt is tot daaraantoe...vind ik niet meer dan logisch met de domme filmpjes die ze plaatstMaar om haar nou dood te wensen en voor kankermongool en dat soort dingen uit te schelden? Vind je zelf ook niet dat dat een beetje te ver gaat ?
Nee, omdat ze zelf hapt. Als ze niet had gehapt was het nooit zover gekomen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
ach komop...dat ze afgezeken wordt is tot daaraantoe...vind ik niet meer dan logisch met de domme filmpjes die ze plaatstMaar om haar nou dood te wensen en voor kankermongool en dat soort dingen uit te schelden? Vind je zelf ook niet dat dat een beetje te ver gaat ?
Vertel, waarom vind jij het normaal dat haar zulke dingen toegewenst worden ?quote:
De aarde is te goed voor zulke mensen. Klaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Vertel, waarom vind jij het normaal dat haar zulke dingen toegewenst worden ?![]()
(begrijp me allemaal niet verkeerd, het gaat mij ALLEEN om de doodsverwensingen en het overdreven gescheld met kanker etc. Voor de rest: props voor deze topics)
Op Myspace ziet ze er nog lekker uit ook. Waarom doet ze dan van die vage make-up op?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:23 schreef Floxcie het volgende:
BREAKING NEWS - ANITA COLLIN ONTMASKERD
1 juni, 2010 - Floxcie, FOK!ker sinds 18 mei, 2010 en daarbij newb te noemen heeft uitgebreid onderzoek verricht naar het FOK!-fenomeen "Anita Collin" en is interessante informatie bij vrijgekomen. "Anita Collin" blijkt in werkelijkheid toch wel Suzan te zijn.![]()
[ afbeelding ]
Dissociative identity disorder je weet toch.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef classpc het volgende:
[..]
Op Myspace ziet ze er nog lekker uit ook. Waarom doet ze dan van die vage make-up op?
Je schreeuwt: DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!11!!11!11!! en dan ren je pas weg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:55 schreef RikKer93 het volgende:
Wat nou als Alberto en Anita straks voor de deur staan?
Moet ik dan wegrennen of niet?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:01 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Je schreeuwt: DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!11!!11!11!! en dan ren je pas weg.
quote:
Anita vind ons niet boeiend, zullen we dan maar eens stoppen?quote:
Dat is omgekeerde psychologie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef dirkjo het volgende:
[..]
We boeien der niks, maar toch hapt ze constant
quote:
Want?quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien leuk om haar account met deze Susan in verband te brengen? Zullen haar 'meisjes' leuk vinden.
Ik las net op de YouTube van Anita dat het zussen zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:29 schreef Floxcie het volgende:
Lol, mijn research klopte niet...
Dus als een Suzan een individu is en Anita ook dan komt het erop neer dat Anita echt is... Wel merkwaardig dat ze allebei HootSuit gebruiken.
Over die Suzan had ik info gevonden dat zij die blonde uit deze clip is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:29 schreef Floxcie het volgende:
Lol, mijn research klopte niet...
Dus als een Suzan een individu is en Anita ook dan komt het erop neer dat Anita echt is... Wel merkwaardig dat ze allebei HootSuit gebruiken.
Wat een levenloos duo, misschien werken ze voor de BlackBandanaCrew!
Ja, die post zag ik dus dacht 10 minuten na mijn research dat het misschien familie was en waarschijnlijk is het ook zo. Zal wel raar zijn als Suzan daadwerkelijk degene uit die video is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:35 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Over die Suzan had ik info gevonden dat zij die blonde uit deze clip is.
http://www.youtube.com/watch#!v=m6ZT4JaxobY&feature=related
Als je onder die video bij de commentaren leest zie je een bericht dat iemand dutchsuzan als haar herkent met 7 duimpjes dat het zo is?quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:37 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, die post zag ik dus dacht 10 minuten na mijn research dat het misschien familie was en waarschijnlijk is het ook zo. Zal wel raar zijn als Suzan daadwerkelijk degene uit die video is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 03:46:51 ]
ik heb hey idee dat ze een pruik op heeftquote:
ja ze heet bonita (andere vader ene swansieneger)quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:09 schreef porsche1 het volgende:
Stond er niet @ haar MySpace dat ze een tweeling was ofzo?
quote:Hey zusje! Done and they will sub. Kusjes en tot juli. Kan niet wachten om naar Nederland te komen voor twee weken. Kom je ook nog naar Florida in november? Hey my love I will call and Cheer you up lol xxx
is dat niet gewoon 4 januari 2010 ipv maart 1 2010?quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:58 schreef flexoo het volgende:
lieve mensen als jullie goed kijken zie je dat dit een uit de hand gelopen 1 april grap is!
bewijs:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad gewoon 4 januari en geen 1 april.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Smight het volgende:
[..]
is dat niet gewoon 4 januari 2010 ipv maart 1 2010?
Ja..quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Smight het volgende:
[..]
is dat niet gewoon 4 januari 2010 ipv maart 1 2010?
quote:x gezien - door wie? Word Goldmember! , Hyver sinds 27-09-2006
nivea of niveau? ik weet niet hoor maar voor een manager ben je bar slecht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:17 schreef anitaweethet het volgende:
Beste allemaal,
Ik ben de manager van Anita die is ingelogd met een account voor haar gemaakt. Onderstaande mail heeft zij verzonden naar de directie van Fok.nl maar helaas kreeg ze die retour Mail Delivery Subsystem (xxx@xs4all.nl) Vandaar dat ik dit even zo voor haar doe.
Zo dan! Uiteindelijk heb ik de kracht gevonden om met jullie te mailen. Ik heb ten eerste het verzoek dat jij deze mail door geeft aan je directeur. Ik ga er van uit dat jij slechts van dat inbox doorstuur gepeupel bent en daar praat ik niet mee. Nee in dit soort zaken praat ik slechts alleen en uitsluitend op hoog nivea. Ja ik ben heus wel barmhartig hoor maar het gaat me nu even om het principe dus trek het je niet aan. We zijn tenslotte allemaal wel eens de poederkwast niet waar.
Face it, ze is gewoon een dikke vette trollquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef DeTa1L het volgende:
[..]
nivea of niveau? ik weet niet hoor maar voor een manager ben je bar slecht.
en wtf heeft ze de heletijd met imperium ze is geen hitler ofzo
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef DeTa1L het volgende:
[..]
Nivea. Dat smeert zo lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef DeTa1L het volgende:
[..]
Het zijn zusjes...quote:dutchsuzan — 1 juni 2010 — Dear friends please please support my sister. She is a beauty guru on YouTube but people are making fun of her. You can support by a subscription. I know you can not understand her because its Dutch. However you are a big supporter when you sub just for some weeks. Yes I will come back I miss you all. Iam very busy thats way Iam not showing up lol. See you all soon and thanks for the support xxx Her username: anitaweethet
Die bitches willen abonnees, opgeteld hebben ze +/- 500 en dat vinden zij veel.quote:
Nivea, smeren, smeren smerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef DeTa1L het volgende:
[..]
Hoop niet dat er echt meiden zijn die dat doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Ik piste bijna in mijn broek!!
Dan denken mensen van 'goh, wat heb jij een leuk glitterneusje'![]()
Ja echt hequote:Op woensdag 2 juni 2010 11:43 schreef LittleBlonde het volgende:
Owh geloof me, op deze deze wereld lopen veel gekke gestoorde wezens rond, die net als Miss BjoetieGoeroe veel over hebben voor hun lelijkheid![]()
Whahaha wij worden vergeleken met de Russenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef danielutrecht het volgende:
Staat een bericht op de video dat wij gek zijn Whoehaaaa.
In HD is ze nog steeds lelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef danielutrecht het volgende:
Staat een bericht op de video dat wij gek zijn Whoehaaaa.
Wij hebben Sjonnie de ogen geopendquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef mustisuc het volgende:
Wat ze ook zegt, "ik ga die naam van die website, die Fok site niet eens meer noemen"... En toch doet ze het..
Ze kan ook best goed nep huilen bij dat stukje waar ze zegt, dat haar relatie kapot is gemaakt door Fokkers.
Dat hoop ik toch ook niet!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoop niet dat er echt meiden zijn die dat doen
Maar waarom stuurt ze nou eigenlijk een mail naar geenstijl? Ik snap de link nietquote:
We hadden in vorige topics gedreigt de video naar geenstijl.nl te sturen maar helaas hebben ze het tot nu niet opgepikt. We hadden de gedachte dat ze dan echt pissed off zou zijn en wellicht van YouTube zou verdwijnen gnagnaquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:47 schreef Smight het volgende:
[..]
Maar waarom stuurt ze nou eigenlijk een mail naar geenstijl? Ik snap de link niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |