Nivea. Dat smeert zo lekkerquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef DeTa1L het volgende:
[..]
nivea of niveau? ik weet niet hoor maar voor een manager ben je bar slecht.
en wtf heeft ze de heletijd met imperium ze is geen hitler ofzo
Het zijn zusjes...quote:dutchsuzan — 1 juni 2010 — Dear friends please please support my sister. She is a beauty guru on YouTube but people are making fun of her. You can support by a subscription. I know you can not understand her because its Dutch. However you are a big supporter when you sub just for some weeks. Yes I will come back I miss you all. Iam very busy thats way Iam not showing up lol. See you all soon and thanks for the support xxx Her username: anitaweethet
Die bitches willen abonnees, opgeteld hebben ze +/- 500 en dat vinden zij veel.quote:
Nivea, smeren, smeren smerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef DeTa1L het volgende:
[..]
nivea of niveau? ik weet niet hoor maar voor een manager ben je bar slecht.
en wtf heeft ze de heletijd met imperium ze is geen hitler ofzo
Hoop niet dat er echt meiden zijn die dat doenquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Ik piste bijna in mijn broek!!
Dan denken mensen van 'goh, wat heb jij een leuk glitterneusje'![]()
Ja echt hequote:Op woensdag 2 juni 2010 11:43 schreef LittleBlonde het volgende:
Owh geloof me, op deze deze wereld lopen veel gekke gestoorde wezens rond, die net als Miss BjoetieGoeroe veel over hebben voor hun lelijkheid![]()
Whahaha wij worden vergeleken met de Russenquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef danielutrecht het volgende:
Staat een bericht op de video dat wij gek zijn Whoehaaaa.
In HD is ze nog steeds lelijkquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef danielutrecht het volgende:
Staat een bericht op de video dat wij gek zijn Whoehaaaa.
Wij hebben Sjonnie de ogen geopendquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:10 schreef mustisuc het volgende:
Wat ze ook zegt, "ik ga die naam van die website, die Fok site niet eens meer noemen"... En toch doet ze het..
Ze kan ook best goed nep huilen bij dat stukje waar ze zegt, dat haar relatie kapot is gemaakt door Fokkers.
Dat hoop ik toch ook niet!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoop niet dat er echt meiden zijn die dat doen
Maar waarom stuurt ze nou eigenlijk een mail naar geenstijl? Ik snap de link nietquote:
We hadden in vorige topics gedreigt de video naar geenstijl.nl te sturen maar helaas hebben ze het tot nu niet opgepikt. We hadden de gedachte dat ze dan echt pissed off zou zijn en wellicht van YouTube zou verdwijnen gnagnaquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:47 schreef Smight het volgende:
[..]
Maar waarom stuurt ze nou eigenlijk een mail naar geenstijl? Ik snap de link niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |