quote:
Ja, die schamen zich straks dood (om maar in het thema te blijven) als ze erachter komen dat dit allemaal een act is. Het is echt super obvious dat het fake is. Die vrouw ligt vast in een deukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef DjinN het volgende:
Jammer dat sommige idioten zo ver gaan dat ze haar dood gaan wensen...dat verpest gewoon heel de lol..stomme idioten..
Wij ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:17 schreef Miwaki het volgende:
[..]
Ja, die schamen zich straks dood (om maar in het thema te blijven) als ze erachter komen dat dit allemaal een act is. Het is echt super obvious dat het fake is. Die vrouw ligt vast in een deuk
Ja dat snap ik ook niet echt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:15 schreef DjinN het volgende:
Jammer dat sommige idioten zo ver gaan dat ze haar dood gaan wensen...dat verpest gewoon heel de lol..stomme idioten..
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:45 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was dus net IJsthee aan het drinken totdat ik de bovenstaande pagina zag.
WAS IK NIET HOORquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:45 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:45 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en haar Facebook, MySpace, Twitter en YouTube?quote:
Die hyves moet wel van een FOKKER zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, en haar Facebook, MySpace, Twitter en YouTube?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Grutjes. Wat doen wij hier nog op FOK!, dit is een criminele organisatie van jewelste. Danny's autistenbus en de knokploeg, waar worden ze eigenlijk voor ingezet? WAT IS HIER GAANDE? WORDEN HIER FEITEN ACHTERGEHOUDEN?! DE ANTWOORDEN MENSEN. DE ANTWOORDEN ZIJN NODIG.quote:Inmiddels ook met mijn advocaat gesproken die overweegt stappen te ondernemen tegen die malle vok site mensen. Ik neem aan dat jij er ook bij hoort zo aan je reactie te zien. De aanklacht kan volgens hem worden, smaad,laster,verderfelijke opmerkingen aan een imperium en natuurlijk deelname aan een criminele organisatie. Ook jou reactie zal bekeken worden en evt mee genomen worden in de aangifte.
Hij is wel echt slechtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:50 schreef HeaN82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Ik moet echt stoppen nu.....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:22 schreef AdvancedPower het volgende:
GODVERDOMME, LAAT DEZE MEID MET RUST.
STAKKERTJES!
Heb jij dat plaatje nog van de autistenbus van Danny?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grutjes. Wat doen wij hier nog op FOK!, dit is een criminele organisatie van jewelste. Danny's autistenbus en de knokploeg, waar worden ze eigenlijk voor ingezet? WAT IS HIER GAANDE? WORDEN HIER FEITEN ACHTERGEHOUDEN?! DE ANTWOORDEN MENSEN. DE ANTWOORDEN ZIJN NODIG.
Troll eens niet zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:59 schreef DjinN het volgende:
naah..die doodsverwensingen en gescheld met kankermongool dit en dat gaat mij te ver..Jammer dat mensen het aan het verpesten zijn nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |