de opening van de mail.quote:
quote:Zo dan! Uiteindelijk heb ik de kracht gevonden om met jullie te mailen. Ik heb ten eerste het verzoek dat jij deze mail door geeft aan je directeur. Ik ga er van uit dat jij slechts van dat inbox doorstuur gepeupel bent en daar praat ik niet mee. Nee in dit soort zaken praat ik slechts alleen en uitsluitend op hoog nivea. Ja ik ben heus wel barmhartig hoor maar het gaat me nu even om het principe dus trek het je niet aan. We zijn tenslotte allemaal wel eens de poederkwast niet waar.
Zou allemaal kunnen maar zelf denk nochtans ik dat het serieus is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even serieus ik heb net het filmpje gezien.
Dit is een travestiet toch of anders een acteur![]()
Dit is een typetje dat binnenkort met een show komt dat moet wel dit kan niet echt .
quote:Mijn advocaat acht de kans groot dat ik een groot bedrag smartte geld van u zou kunnen ijsen maar omdat ik uw voorpagina heb gezien en die nogal erbarmelijk ongestijld goedkoop eruit vond zien hadden we de indruk dat er niets te halen is. Tevens zou het imago schade voor mij kunnen geven want ik ben tenslotte iemand met een warm hart en een groot charisma.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:06 schreef danielutrecht het volgende:
Zal de relatie gerucht tussen Roef (Marjan) en Anita dan toch waar zijn????
http://nl.tinypic.com/r/jig7s5/6
Ik heb nou zin in ijsquote:Mijn advocaat acht de kans groot dat ik een groot bedrag smartte geld van u zou kunnen ijsen
Wat ben ik blij dat Sjonnie nog in zijn proeftijd zit want anders waren een aantal Fokkers hun leven niet meer zekerquote:
Dat komt goed uit, er is een nieuw merk ijs op de marktquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even serieus ik heb net het filmpje gezien.
Dit is een travestiet toch of anders een acteur![]()
Dit is een typetje dat binnenkort met een show komt dat moet wel dit kan niet echt .
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:27 schreef Smight het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, er is een nieuw merk ijs op de markt
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Geenstijl.nl inhoudelijk beter?quote:Ik ken uw site niet maar wat ik even vlug zag lijkt het een goede nieuws site met veel politiek? Nou had ik liever op u site gestaan omdat u toch meer inhoudelijk bent dan dat gekke vok volk maar toch wil ik u vragen of nee liever smeken het niet te plaatsen mocht u het al overwegen.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:29 schreef DeTa1L het volgende:
[..]
nivea of niveau? ik weet niet hoor maar voor een manager ben je bar slecht.
en wtf heeft ze de heletijd met imperium ze is geen hitler ofzo
Hoop dat dat 3 lagen ijs op elkaar is want meer is echt niet goedquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:27 schreef Smight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:40 schreef Flashbag het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of misschien toch wel!
Hahaha geweldigquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:51 schreef Smight het volgende:
Reacties van haar "fans" op onze bassie/anita foto![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |